Wystąpienia
1. Nr kontroli: 1711.4.2025; Temat kontroli: Wybrane zagadnienia dotyczące nadzoru i realizacji procedur przyjmowania pacjentów do szpitala, w szczególności funkcjonowania oddziałów szpitala w tym zakresie; Jednostka kontrolowana: Szpital Praski im. Przemienienia Pańskiego sp. z o.o.; 1711.4.2025 doc ; 1711.4.2025 pdf
2. Nr kontroli: 1711.5.2025; Temat kontroli: Wybrane zagadnienia dotyczące nadzoru i realizacji procedur przyjmowania pacjentów do szpitala, w szczególności funkcjonowania oddziałów szpitala w tym zakresie; Jednostka kontrolowana: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej sp.zo.o.; 1711.5.2025 doc ; 1711.5.2025 pdf
3. Nr kontroli: 1712.1.2025; Temat kontroli: Wybrane zagadnienia dotyczące prowadzenia spraw kadrowych w latach 2022-2024. Jednostka kontrolowana; Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy; 1712.1.2025 doc ; 1712.1.2025 pdf
1. Nr kontroli: 1712.2.2024; Temat kontroli: Zapewnienie bezpieczeństwa wodnego na pływalni ; Jednostka kontrolowana: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wola ; 1712.2.2024 doc ; 1712.2.2024 pdf
2. Nr kontroli: 1712.4.2024; Temat kontroli: Wybrane zagadnienia dotyczące prowadzenia spraw kadrowych ; Jednostka kontrolowana: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy ; 1712.4.2024 doc; 1712.4.2024 pdf
3. Nr kontroli: 1711.3.2024; Temat kontroli: Prawidłowość wykorzystania środków publicznych na realizację zadania publicznego pn. "Szkolenie i współzawodnictwo dzieci i młodzieży"; Jednostka kontrolowana: Uczniowski Klub Sportowy „G-8 Bielany"; 1711.3.2024 doc ; 1711.3.2024 pdf
4. Nr kontroli: 1711.2.2024; Temat kontroli: Prawidłowość wykorzystania środków publicznych na realizację zadania publicznego pn. "Oferta kulturalna Teatru Imka 2023"; Jednostka kontrolowana: Zarząd Fundacji IMKA; 1711.2.2024 doc ; 1711.2.2024 pdf
5. Nr kontroli: 1712.10.2024; Temat kontroli: Wybrane zagadnienia z zakresu udzielania zamówień publicznych w latach 2022 -2023; Jednostka kontrolowana: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Dzielnica Bielany m.st. Warszawy ; 1712.10.2024 doc ; 1712.10.2024 pdf
6. Nr kontroli: 1711.1.2024; Temat kontroli: „Szkolenie i współzawodnictwo dzieci i młodzieży" ; Jednostka kontrolowana: Stowarzyszenie Edukacji Młodych Piłkarzy Warszawa Ursynów ; 1711.1.2024 doc ; 1711.1.2024 pdf
7. Nr kontroli: 1712.5.2024; Temat kontroli: Prawidłowość wydawania w roku 2023 decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie zgodności dokumentacji projektowej z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o warunkach zabudowy; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnica Targówek m.st. Warszawy; 1712.5.2024 doc ; 1712.5.2024 pdf
8. Nr kontroli: 1712.8.2024; Temat kontroli: Wydawanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego oraz przebudowy lub remontu obiektów budowlanych lub urządzeń umiejscowionych w pasie drogowym; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy; 1712.8.2024 doc ; 1712.8.2024 pdf
9. Nr kontroli: 1712.11.2024; Temat kontroli: Przyznawanie wybranych świadczeń pieniężnych z pomocy społecznej oraz sprawy kadrowe Ośrodka Pomocy Społecznej ; Jednostka kontrolowana: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy; 1712.11.2024 doc; 1712.11.2024 pdf
10. Nr kontroli: 1712.30.2024; Temat kontroli: Rozpatrywanie wniosków mieszkańców w zakresie inicjatywy lokalnej; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy; 1712.30.2024 doc ; 1712.30.2024 pdf
11. Nr kontroli: 1711.5.2024; Temat kontroli: Prawidłowość wykorzystania środków publicznych na realizację zadania publicznego pn. "Teatr Druga Strefa - premiery, spektakle, wydarzenia 2023"; Jednostka kontrolowana: Zarząd Stowarzyszenia Druga Strefa; 1711.5.2024 doc ; 1711.5.2024 pdf
12. Nr kontroli: 1712.23.2024; Temat kontroli: Realizacja Budżetu obywatelskiego; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy; 1712.23.2024 doc ; 1712.23.2024 pdf
13. Nr kontroli: 1712.9.2024; Temat kontroli: Realizacai wybranych inwestycji prowadzonych w ramach Zintegrowanego Programu Rewitalizacji m.st. Warszawy do 2022 roku; Jednostka kontrolowana: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ; 1712.9.2024 doc; 1712.9.2024 pdf
14. Nr kontroli: 1712.19.2024; Temat kontroli: Realizacja wybranych elementów umów serwisowych systemów informatycznych w latach 2022 – 2023; Jednostka kontrolowana: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy; 1712.19.2024 doc ; 1712.19.2024 pdf
15. Nr kontroli: 1712.15.2024; Temat kontroli: Dostępność cyfrowa; Jednostka kontrolowana: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy; 1712.15.2024 doc ; 1712.15.2024 pdf
16. Nr kontroli: 1712.16.2024; Temat kontroli: Dostępność cyfrowa; Jednostka kontrolowana: Zarząd Mienia Skarbu Państwa; 1712-16-2024 doc ; 1712.16.2024 pdf
17. Nr kontroli: 1712.17.2024; Temat kontroli: Dostępność cyfrowa; Jednostka kontrolowana: Zarząd Mienia m.st. Warszawy; 1712.17.2024 doc ; 1712.17.2024 pdf
18. Nr kontroli: 1712.18.2024; Temat kontroli: Prawidłowość zawierania umów i nadzór nad ich realizacją; Jednostka kontrolowana: Biuro Informatyki m.st. Warszawy; 1712.18.2024 doc ; 1712.18.2024 pdf
19. Nr kontroli: 1712.28.2024; Temat kontroli: Realizacja wybranych inwestycji prowadzonych w ramach Zintegrowanego Programu Rewitalizacji m.st. Warszawy do 2022 roku; Jednostka kontrolowana: ZGN Praga - Północ m.st. Warszawy; 1712.28.2024 doc ; 1712.28.2024 pdf
20. Nr kontroli: 1712.24.2024; Temat kontroli: Przestrzeganie Regulaminu windykacji należności m.st. Warszawy w Urzędzie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy w odniesieniu do opłat za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy; 1712.24.2024 doc ; 1712.24.2024 pdf
21. Nr kontroli: 1712.38.2024; Temat kontroli: Terminowe ujęcie w ksiegach rachunkowych i inwentarzowych otrzymanego majątku przez m.st. Warszawę; Jednostka kontrolowana: Biuro Informatyki m.st. Warszawy; 1712.38.2024 doc ; 1712.38.2024 pdf
22. Nr kontroli: 1712.20.2024; Temat kontroli: Prawidłowość działań w zakresie udzielania i rozliczania dotacji oświatowych podmiotom prowadzącym niepubliczne szkoły i placówki oświatowe ; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy; 1712.20.2024 doc ; 1712.20.2024 pdf
23. Nr kontroli: 1712.21.2024; Temat kontroli: Wydawanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego oraz przebudowy lub remontu obiektów budowlanych lub urządzeń umiejscowionych w pasie drogowym; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy; 1712.21.2024 doc ; 1712.21.2024 pdf
24. Nr kontroli: 1712.12.2024; Temat kontroli: Realizacja zamówień publicznych w zakresie robót budowlanych w latach 2022-2023; Jednostka kontrolowana: Zarząd Cmentarzy Komunalnych; 1712.12.2024 doc ; 1712.12.2024 pdf
25. Nr kontroli: 1712.36.2024; Temat kontroli: Realizacja zaleceń pokontrolnych z zakresu ochrony przyrody.; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy; 1712.36.2024 doc ; 1712.36.2024 pdf
26. Nr kontroli: 1712.22.2024; Temat kontroli: Wydawanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego oraz przebudowy lub remontu obiektów budowlanych lub urządzeń umiejscowionych w pasie drogowym.; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy; 1712.22.2024 doc ; 1712.22.2024 pdf
27. Nr kontroli: 1712.1.2024; Temat kontroli: Optymalizacja zużycia energii; Jednostka kontrolowana: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wawer; 1712.1.2024 doc ; 1712.1.2024 pdf
28. Nr kontroli: 1712.7.2024; Temat kontroli: Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie zgodności dokumentacji projektowej z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o warunkach zabudowy.; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy; 1712.7.2024 doc ; 1712.7.2024 pdf
29. Nr kontroli: 1712.42.2024; Temat kontroli: Kontrola prawidłowości procesu nadzorowania zadań inwestycyjnych realizowanych przez miejskie podmioty lecznicze (roboty budowalne, zakupy, usługi); Jednostka kontrolowana: Biuro Polityki Zdrowotnej Urzędu m. st. Warszawy; 1712.42.2024 doc ; 1712.42.2024 pdf
30. Nr kontroli: 1712.39.2024; Temat kontroli: Przestrzeganie Regulaminu windykacji należności m.st. Warszawy w Urzędzie Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy w odniesieniu do opłat za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy; 1712.39.2024 doc ; 1712.39.2024 pdf
31. Nr kontroli: 1712.44.2024; Temat kontroli: Realizacja WieloletnIego Rządowego Programu "Posiłek w szkole i w domu"; Jednostka kontrolowana: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy; 1712.44.2024 doc ; 1712.44.2024 pdf
32. Nr kontroli: 1712.26.2024; Temat kontroli: Prawidłowość rozpatrywania zgłoszeń budowy i robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, wymagających zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej zgodnie z art. 30a ustawy Prawo budowlane w Urzędzie Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy.; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy; 1712.26.2024 doc ; 1712.26.2024 pdf
33. Nr kontroli: 1711.6.2024; Temat kontroli: Dokonanie wyceny majątku m.st. Warszawy, który jest w ewidencji pozabilansowej z wartością zerową.; Jednostka kontrolowana: ZGN Bielany m.st. Warszawy; 1711.6.2024 doc ; 1711.6.2024 pdf
34. Nr kontroli: 1711.7.2024; Temat kontroli: Dokonanie wyceny majątku m.st. Warszawy, który jest w ewidencji pozabilansowej z wartością zerową.; Jednostka kontrolowana: ZGN Włochy m.st. Warszawy; 1711.7.2024 doc ; 1711.7.2024 pdf
35. Nr kontroli: 1712.43.2024; Temat kontroli: Wydawanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego oraz przebudowy lub remontu obiektów budowlanych lub urządzeń umiejscowionych w pasie drogowym.; Jednostka kontrolowana: Zarząd Terenów Publicznych; 1712.43.2024 doc ; 1712.43.2024 pdf
36. Nr kontroli: 1712.37.2024; Temat kontroli: Modernizacja placówek medycznych na terenie m.st. Warszawy; Jednostka kontrolowana: SZPZLO Żoliborz; 1712.37.2024 doc ; 1712.37.2024 pdf
37. Nr kontroli: 1712.52.2024; Temat kontroli: Budowa/modernizacja placówek oświatowych m.st. Warszawy; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy; 1712.52.2024 doc ; 1712.52.2024 pdf
38. Nr kontroli: 1712.46.2024; Temat kontroli: Przestrzeganie Regulaminu windykacji należności m.st. Warszawy w Urzędzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy w odniesieniu do opłat za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy; 1712.46.2024 doc ; 1712.46.2024 pdf
39. Nr kontroli: 1712.53.2024; Temat kontroli: Realizacja wybranych elementów umów serwisowych systemów informatycznych w latach 2022-2024; Jednostka kontrolowana: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Dzielnicy Śródmieście; 1712.53.2024 doc ; 1712.53.2024 pdf
40. Nr kontroli: 1712.25.2024; Temat kontroli: Prawidłowość wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy; 1712.25.2024 doc ; 1712.25.2024 pdf
41. Nr kontroli: 1712.50.2024; Temat kontroli: Zapewnienie bezpieczeństwa wodnego na pływalni.; Jednostka kontrolowana: Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy; 1712.50.2024 doc ; 1712.50.2024 pdf
42. Nr kontroli: 1711.9.2024; Temat kontroli: Prawidłowość wykorzystania środków dotacji celowej zadania określonego w umowie nr WOL/WKU-B/VII/3/4/8/3-2023-22 zawartej 11 stycznia 2023 r.; Jednostka kontrolowana: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy; 1711.9.2024 doc ; 1711.9.2024 pdf
43. Nr kontroli: 1711.8.2024; Temat kontroli: Dokonanie wyceny majątku m.st. Warszawy, który jest w ewidencji pozabilansowej z wartością zerową.; Jednostka kontrolowana: ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy; 1711.8.2024 doc ; 1711.8.2024 pdf
44. Nr kontroli: 1712.34.2024; Temat kontroli: Wybrane zagadnienia gospodarowania lokalami użytkowymi.; Jednostka kontrolowana: ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy; 1712.34.2024 doc ; 1712.34.2024 pdf
45. Nr kontroli: 1712.35.2024; Temat kontroli: Wybrane zagadnienia gospodarowania lokalami użytkowymi.; Jednostka kontrolowana: ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy; 1712.35.2024 doc ; 1712.35.2024 pdf
46. Nr kontroli: 1712.6.2024; Temat kontroli: Prawidłowość wydawania decyzji o warunkach zabudowy.; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy; 1712.6.2024 doc ; 1712.6.2024 pdf
47. Nr kontroli: 1712.3.2024; Temat kontroli: Zarządzanie, w tym realizacja warunków programowych i celów statutowych oraz prowadzenie gospodarki finansowej i majątkowej instytucji kultury w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2023 r.; Jednostka kontrolowana: Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka; 1712.3.2024 doc ; 1712.3.2024 pdf
48. Nr kontroli: 1711.11.2024; Temat kontroli: Realizacja zaleceń pokontrolnych sformułowanych w wystąpieniu pokontrolnym z 17 maja 2023 r. znak sprawy KW-WGF.1712.14.2023.TSO; Jednostka kontrolowana: Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego; 1711.11.2024 doc ; 1711.11.2024 pdf
49. Nr kontroli: 1712.58.2024; Temat kontroli: Prawidłowośc przyznawania dodatków mieszkaniowych; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy; 1712.58.2024 doc ; 1712.58.2024 pdf
50. Nr kontroli: 1712.57.2024; Temat kontroli: Prawidłowość działań w zakresie udzielania i rozliczania dotacji oświatowych podmiotom prowadzącym niepubliczne szkoły i placówki oświatowe.; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy; 1712.57.2024 doc;1712.57.2024 pdf
51. Nr kontroli: 1712.55.2024; Temat kontroli: Budowa/modernizacja placówek medycznych na terenie m.st. Warszawy.; Jednostka kontrolowana: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Wawer; 1712.55.2024 doc ;1712.55.2024 pdf
52. Nr kontroli: 1712.56.2024; Temat kontroli: Wydawanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego oraz przebudowy lub remontu obiektów budowlanych lub urządzeń umiejscowionych w pasie drogowym..; Jednostka kontrolowana: Zarząd Dróg Miejskich; 1712.56.2024 doc ; 1712.56.2024 pdf
53. Nr kontroli: 1711.12.2024; Temat kontroli: Prawidłowość wykorzystania środków dotacji celowej zadań określonych w umowach:1. nr WOL/WKU-B/VII/3/3/32-22-2023-770 z 24 maja 2023 r. pn. „Królewska Wola/Festiwal Europejski", 2. nr WOL/WKU-B/VII/3/3/32-23-2023-771 z 24 maja 2023 r. pn. „Kercelak w dniu 16 września 2023 r. przy ulicy Chłodnej w Warszawie".; Jednostka kontrolowana: Wolskie Centrum Kultury; 1711.12.2024 doc ; 1711.12.2024 pdf
54. Nr kontroli: 1712.68.2024; Temat kontroli: Wydawanie zezwoleń na przeprowadzanie imprez masowych..; Jednostka kontrolowana: Społeczne Centrum Bezpieczeństwa ; 1712.68.2024 doc ; 1712.68.2024 pdf
55. Nr kontroli: 1712.29.2024; Temat kontroli: Realizacja programu edukacji przedporodowej " Szkoła rodzenia" na lata 2019-2022..; Jednostka kontrolowana: Warszawski Szpital Południowy Sp. z o.o.; 1712.29.2024 doc ; 1712.29.2024 pdf
56. Nr kontroli: 1712.65.2024; Temat kontroli: Modernizacja źródeł zasilania energetycznego w żłobkach.; Jednostka kontrolowana: Zespół Żłobków m.st. Warszawy; 1712.65.2024 doc
p | Nr kontroli | Temat kontroli | Jednostka | Wystąpienie |
kontrolowana | ||||
1 | 1712.14.2023 |
1712.14.2023 Wybrane zagadnienia dot. prawidłowości prowadzenia gospodarki finansowej instytucjki kultury. Współpracy z podmiotami zewnętrznymi - celowość oraz prawidłowość świadczenia usług na rzecz Teatru przez podmioty zewnętrzne na mocy zawartych umów i porozumień. |
Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | 1712.14.2023 doc |
1712.14.2023 pdf | ||||
2 | 1712.2.2023 | Procedura nadawania uprawnień dostępu do systemów informatycznych w latach 2021-2022 | Centrum Komunikacji Społecznej | 1712.2.2023 doc |
1712.2.2023 pdf | ||||
3 | 1712.6.2023 | Prawidłowość realizacji w 2022 roku zadania publicznego pt. „Teatr Młyn - oferta kulturalna na rok 2022" oraz wykorzystania środków publicznych na jego realizację | Fundacja Artystyczna „Młyn” | 1712.6.2023 doc |
1712.6.2023 pdf | ||||
4 | 1712.9.2023 | Organizacja składania oświadczeń o prowadzeniu dzałalności gospodarczej przez pracowników Urzędu Dzielnicy wawer m. st. Warszawy i ich weryfikacji w zakresie występowania konfliktu interesów oraz naruszania zakazów określonych w ustawie o pracownikach samorzadowych | Urząd Dzielnicy Wawer | 1712.9.2023 doc |
1712.9.2023 pdf | ||||
5 | 1712.8.2023 | Prawidłowość realizacji w 2022 roku zadania publicznego pt. „Wsparcie organizatorów wolontariatu w Warszawie" oraz wykorzystania środków publicznych na jego realizację | Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu | 1712.8.2023 doc |
1712.8.2023 pdf | ||||
6 | 1712.3.2023 | Prawidłowość wydawania w roku 2022 decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie zgodności projektu budowlanego z ustaleniami wybranego planu miejscowego | Urząd Dzielnicy Praga-Południe | 1712.3.2023 doc |
1712.3.2023 pdf | ||||
7 | 1712.5.2023 | Wybrane zagadnienia dotyczące prowadzenia spraw kadrowych | Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Praga-Południe | 1712.5.2023 doc |
1712.5.2023 pdf | ||||
8 | 1711.1.2023 | Wybrane zagadnienia z zakresu zamówień publicznych | Spółka Tramwaje Warszawskie | 1711.1.2023 doc |
1711.1.2023 pdf | ||||
9 | 1712.21.2023 | Prawidłowość przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nrZP/JK/271/lll-153/22 pn.: „Świadczenie usług wsparcia i rozwoju systemu SAP ERP" | Biuro Informatyki Urzedu m. st. Warszawy | 1712.21.2023 doc |
1712.21.2023 pdf | ||||
10 | 1712.1.2023 | Procedury nadawania uprawnień dostępu do systemów informatycznych w latach 2021 - 2022 | Biuro Rozwoju Gospodarczego | 1712.1.2023 doc |
1712.1.2023 pdf | ||||
11 | 1712.17.2023 | Windykacja należności z tytułu mandatów karnych nałożonych w 2022 r. przez Straż Miejską m.st. Warszawy | Biura Księgowości i Kontrasygnaty Urzędu m.st. Warszawy | 1712.17.2023 doc |
1712.17.2023 pdf | ||||
12 | 1712.26.2023 | Prawidłowości realizacji w 2022 roku zadania publicznego pn. „Szkolenie sportowe dzieci i młodzieży" oraz wykorzystania środków publicznych na jego realizację | Klub Sportowy „Drukarz” | 1712.26.2023 doc |
1712.26.2023 pdf | ||||
13 | 1712.27.2023 | Przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku, w tym inwentaryzacji ciągłej w Dzielnicy | Dzielnica Żoliborz m.st. Warszawy | 1712.27.2023 doc |
1712.27.2023 pdf | ||||
14 | 1712.7.2023 | Konserwacje i remonty obiektów oraz zamawianie usług i środków do bieżącego funkcjonowania jednostki, oraz wybrane zagadnienia z działalności jednostki. | Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy | 1712.7.2023 doc |
w Dzielnicy Bemowo | 1712.7.2023 pdf | |||
15 | 1712.15.2023 | Wybrane zagadnienia z działalności Miejskiego Ogrodu Zoologicznego | Dyrektor Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie | 1712.15.2023 doc |
1712.15.2023 pdf | ||||
16 | 1712.42.2023 | Budowa Lapidarium w Parku im. Cichociemnych Spadochroniarzy AK w Warszawie | Zarząd Zieleni m.st. Warszawy | 1712.42.2023 doc |
1712.42.2023 pdf | ||||
17 | 1712.20.2023 | Prawidłowości wydawania zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów w 2022 | Urząd Dzielnicy Wesoła | 1712.20.2023 doc |
m.st. Warszawy | ||||
1712.20.2023 pdf | ||||
18 | 1712.12.2023 | Prawidłowości wykorzystania środków publicznych otrzymanych na realizację zadania publicznego pn. „Specjalistyczna Poradnia Centrum Praw Kobiet" | Zarząd Fundacji Centrum Praw Kobiet | 1712.12.2023 doc |
1712.12.2023 pdf | ||||
19 | 1712.11.2023 | Prawidłowości wykorzystania środków publicznych otrzymanych na realizację zadania publicznego pn. „Prowadzenie specjalistycznego ośrodka wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie w 2022" | Zarząd Fundacji Centrum Praw Kobiet | 1712.11.2023 doc |
1712.11.2023 pdf | ||||
20 | 1712.16.2023 | Zbiorniki bezodpływowe i przydomowe oczyszczalnie ścieków'' | Dzielnica Ursynów m.st. Warszawy | 1712.16.2023 doc |
1712.16.2023 pdf | ||||
21 | 1712.34.2023 | Przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku, w tym inwentaryzacji ciągłej | Dzielnica Białołęka m.st. Warszawy | 1712.34.2023 doc |
1712.34.2023 pdf | ||||
22 | 1712.23.2023 | Prawidłowości wydawania zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów w 2022 r. | Dzielnica Włochy m.st. Warszawy | 1712.23.2023 doc |
1712.23.2023 pdf | ||||
23 | 1712.39.2023 | Zapewnienie dostępności architektonicznej dla osób z niepełnosprawnościami w budynku siedziby głównej Muzeum Warszawy | Muzeum Warszawy | 1712.39.2023 doc |
1712.39.2023 pdf | ||||
24 | 1712.30.2023 | Wybrane zagadnienia związane z zarządzaniem placówką oświatową, w szczególności dotyczące spraw organizacyjnych i kadrowych w okresie od 01.01.2021 r. do 29.05.2023 r. | Szkoła Podstawowa nr 384 im. Stanisława Staszica | 1712.30.2023 doc |
1712.30.2023 pdf | ||||
25 | 1712.10.2023 | Prawidłowości procedur oraz realizacja zamówień publicznych poniżej 130.000 zł | Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń | 1712.10.2023 doc |
1712.10.2023 pdf | ||||
26 | 1712.32.2023 | Zbiorniki bezodpływowe i przydomowe oczyszczalnie ścieków | Dzielnica Białołęka m.st. Warszawy | 1712.32.2023 doc |
1712.32.2023 pdf | ||||
27 | 1712.36.2023 | Prawidłowości przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku, w tym inwentaryzacja ciągła w Urzędzie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy | Dzielnica Praga-Północ m.st. Warszawy | 1712.36.2023 doc |
1712.36.2023 pdf | ||||
28 | 1712.48.2023 | Prawidłowość przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku, w tym inwentaryzacja ciągła w Urzędzie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy | Dzielnica Ursynów m.st. Warszawy | 1712.48.2023 doc |
1712.48.2023 pdf | ||||
29 | 1712.37.2023 | Inwentaryzacja składników majątku, w tym inwentaryzacja ciągła w Urzędzie Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy | Urząd Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy | 1712.37.2023 doc |
1712.37.2023 pdf | ||||
30 | 1712.49.2023 | Realizacja zaleceń pokontrolnych sformułowanych w wystąpieniu pokontrolnym z 8 czerwca 2022 r. znak sprawy KW-WGF.1712.12.2022.RGA | Zarządu Terenów Publicznych | 1712.49.2023 doc |
1712.49.2023 pdf | ||||
31 | 1712.22.2023 | Prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru nad działalnością stowarzyszeń i fundacji w roku 2022 | Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich | 1712.22.2023 doc |
1712.22.2023 pdf | ||||
32 | 1712.33.2023 | Zapewnienie dostępności architektonicznej dla osób z niepełnosprawnościami w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy | Ośrodek Pomocy Społecznej | 1712.33.2023 doc |
Dzielnicy Rembertów | 1712.33.2023 pdf | |||
33 | 1712.38.2023 | Zapewnienie dostępności architektonicznej dla osób z niepełnosprawnościami w budynku siedziby głównej Ośrodka Pomocy Społecznej | Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy | 1712.38.2023 doc |
1712.38.2023 pdf | ||||
34 | 1712.45.2023 | Prawidłowość przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług zapewnienia zasobów ludzkich oraz usług doradczych w zakresie branży IT | Biuro Informatyki Urzędu m.st. Warszawy | 1712.45.2023 doc |
1712.45.2023 pdf | ||||
35 | 1712.70.2023 | Procedury nadawania uprawnień dostępu do systemów informatycznych w latach 2021 - 2022 | Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy | 1712.70.2023 doc |
1712.70.2023 pdf | ||||
36 | 1712.29.2023 | Procedury nadawania uprawnień dostępu do systemów informatycznych w latach 2021 - 2022 | Urząd Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy | 1712.29.2023 doc |
1712.29.2023 pdf | ||||
37 | 1712.72.2023 | Wykorzystanie limitów na usługi hotelarskie w ramach podróży służbowych | Zarządu Transportu Miejskiego | 1712.72.2023 doc |
1712.72.2023 pdf | ||||
38 | 1712.40.2023 | Przyznawanie i rozliczania dotacji dla organizacji pozarządowych w ramach otwartych konkursów ofert z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej | Urząd Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy | 1712.40.2023 doc |
1712.40.2023 pdf | ||||
39 | 1712.31.2023 | Konserwacje i remonty obiektów oraz zamawianie usług i środków do bieżącego funkcjonowania jednostki | Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy | 1712.31.2023 doc |
1712.31.2023 pdf | ||||
40 | 1712.63.2023 | Zbiorniki bezodpływowe i przydomowe oczyszczalnie ścieków | Urząd Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy | 1712.63.2023 doc |
1712.63.2023 pdf | ||||
41 | 1712.68.2023 | Przeprowadzenie inwentaryzacji składnków majątku, w tym inwentaryzacji ciągłej w Dzielnicy | Urząd Dzielnicy Praga - Południe m.st. Warszawy | 1712.68.2023 doc |
1712.68.2023 pdf | ||||
42 | 1712.67.2023 | Przeprowadzenie inwentaryzacji składnków majątku, w tym inwentaryzacji ciągłej w biurach Urzędu m. st. Warszawy | Biuro Administracyjne Urzędu m.st. Warszawy | 1712.67.2023 doc |
1712.67.2023 pdf | ||||
43 | 1712.25.2023 | Konserwacje i remonty obiektów oraz zamawianie usiug i środków do bieżącego funkcjonowania jednostki oraz wybrane zagadnienia z działalności jednostki | Dzielnicowy Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy | 1712.25.2023 doc |
1712.25.2023 pdf | ||||
44 | 1712.46.2023 | Konserwacje i remonty obiektów oraz zamawianie usiug i środków do bieżącego funkcjonowania jednostki oraz wybrane zagadnienia z działalności jednostki | Ośrodek Sportu i Rekreacji Praga - Południe m. st. Warszawy | 1712.46.2023 doc |
1712.46.2023 pdf | ||||
45 | 1712.71.2023 | Prawidłowość wydawania decyzji o warunkach zabudowy w Urzędzie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w latach 2022-2023 | Urząd Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy | 1712.71.2023 doc |
1712.71.2023 pdf | ||||
46 | 1712.58.2023 | Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę w Urzędzie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w latach 2022-2023 | Urząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy | 1712.58.2023 doc |
1712.58.2023 pdf | ||||
47 | 1712.59.2023 | Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę w Urzędzie Dzielnicy Praga - Północ m.st. Warszawy w latach 2022-2023 | Urząd Dzielnicy Praga - Północ m.st. Warszawy | 1712.59.2023 doc |
1712.59.2023 pdf | ||||
48 | 1712.57.2023 | Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę w Urzędzie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy w latach 2022-2023 | Urząd Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy | 1712.57.2023 doc |
1712.57.2023 pdf | ||||
49 | 1712.60.2023 | Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o warunkach zabudowy w Urzędzie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w latach 2022-2023 | Urzad Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy | 1712.60.2023 doc |
1712.60.2023 pdf | ||||
50 | 1712.61.2023 | Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę w Urzędzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy w latach 2022-2023 | Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy | 1712.61.2023 doc |
1712.61.2023 pdf | ||||
51 | 1712.64.2023 | Konserwacje i remonty obiektów oraz zamawianie usług i środków do bieżącego funkcjonowania jednostki | Ośrodka Sportu i Rekreacji Urzad Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy | 1712.64.2023 doc |
1712.64.2023 pdf | ||||
52 | 1712.73.2023 | Przyznawanie i rozliczanie dotacji dla organizacji pozarządowych w ramach otwartych konkursów ofert z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej | Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy | 1712.73.2023 doc |
1712.73.2023 pdf | ||||
53 | 1712.50.2023 | Przyznawanie i rozliczanie dotacji dla organizacji pozarządowych w ramach otwartych konkursów ofert z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej | Dzielnica Praga-Północ m.st. Warszawy | 1712.50.2023 doc |
1712.50.2023 pdf | ||||
54 | 1712.53.2023 | Realizacja zaleceń pokontrolnych sformułowanych w wystąpieniu pokontrolnym z 21 czerwca 2021 r. znak sprawy KW-WGF.1712.2.2021.HLU | Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Praga-Północ m.st. Warszawy | 1712.53.2023 doc |
1712.53.2023 pdf | ||||
55 | 1712.80.2023 | Wybrane zagadnienia dotyczące organizacji ruchu w Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy | Dzielnica Białołęka m.st. Warszawy | 1712.80.2023 doc |
1712.80.2023 pdf | ||||
56 | 1712.41.2023 | Konserwacja i remonty obiektów oraz zamawianie usług i środków do bieżącego funkcjonowania jednostki | Centrum Sportu Wilanów m.st. Warszawy | 1712.41.2023 doc |
1712.41.2023 pdf | ||||
57 | 1712.75.2023 | Wybrane zagadnienia zarządzania placówką oświatową, w szczególności dotyczących spraw organizacyjnych, kadrowych i zamówień publicznych poniżej 130.000 zł | Zespołu Szkół Gastronomicznych | 1712.75.2023 doc |
im. prof. Eugeniusza Pijanowskiego w Warszawie | ||||
Zespołu Szkół Gastronomicznych | 1712.75.2023 pdf | |||
58 | 1712.65.2023 | Dokonanie oceny procesu realizacji i rozliczenia programu promocji zdrowia m.st. Warszawy „Zdrowy Uczeń" | Samodzielny Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Mokotów | 1712.65.2023 doc |
1712.65.2023 pdf | ||||
59 | 1712.18.2023 | Organizacja składania oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej przez pracowników Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy i ich weryfikacji w zakresie występowania konfliktu interesów oraz naruszania zakazów określonych w ustawie o pracownikach samorządowych, w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2022 r., | Urząd Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy | 1712.18.2023 doc |
1712.18.2023 pdf | ||||
60 | 1712.74.2023 | Modernizacja (przebudowa) części pomieszczeń III piętra budynku Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy wraz ze zmianą użytkowania | Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota | 1712.74.2023 doc |
1712.74.2023 pdf | ||||
61 | 1712.24.2023 | Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę w Urzędzie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy w roku 2022 | Urząd Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy | 1712.24.2023 doc |
1712.24.2023 pdf | ||||
62 | 1712.19.2023 | Prawidłowość wydawania decyzji architektoniczno-budowlanych oraz decyzji urbanistycznych dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych m.in. na działkach ew. nr 1/9, 1/10,1/11 w obr. 3-08-02 oraz tzw. Osiedla Park Leśny Rembertów realizowanego m.in. na działkach ew. nr 1/13,1/14,1/15,1/16,1/17,19/2, 20/6 z obr. 3-08-02 przy ul. Chełmżyńskiej w Warszawie w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2022 r. | Urząd Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy | 1712.19.2023 doc |
1712.19.2023 pdf | ||||
63 | 1712.52.2023 | Realizacja świadczenia na rzecz rodziny „warszawski bon żłobkowy" | Zespołu Żłobków m.st. Warszawy | 1712.52.2023 doc |
1712.52.2023 pdf | ||||
64 | 1712.62.2023 | Prawidłowość przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku, w tym inwentaryzacja ciągła w Urzędzie Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy | Urząd Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy | 1712.62.2023 doc |
1712.62.2023 pdf | ||||
65 | 1712.76.2023 | „Zarządzanie finansami i majątkiem - prawidłowość gospodarowania mieniem oraz dysponowania przyznanymi środkami budżetowymi oraz dochodami z innych źródeł" w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. | Społeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA | 1712.76.2023 doc |
1712.76.2023 pdf | ||||
66 | 1712.85.2023 | Prawidłowość wydawania zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów w 2022 r. | Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy | 1712.85.2023 doc |
1712.85.2023 pdf | ||||
67 | 1712.97.2023 | Przewóz osób z niepełnosprawnościami. | Centrum Usług Społecznych "Społeczna Warszawa" | 1712.97.2023 doc |
1712.97.2023 pdf | ||||
68 | 1711.2.2023 | Pierwotny i wtórny obrót partycypacjami w kosztach budowy lokali mieszkalnych oddanych do użytku przez TBS. | TBS Warszawa Południe Sp. z o.o. | 1711.2.2023 doc |
1711.2.2023 pdf | ||||
69 | 1711.3.2023 | Pierwotny i wtórny obrót partycypacjami w kosztach budowy lokali mieszkalnych oddanych do użytku przez TBS. | TBS Warszawa Północ Sp. z o.o. | 1711.3.2023 doc |
1711.3.2023 pdf | ||||
70 | 1712.88.2023 | Program "Walka ze smogiem" | Biuro Ochrony Powietrza i Polityki Klimatycznej Urzędu m.st. Warszawy | 1712.88.2023 doc |
1712.88.2023 pdf | ||||
71 | 1712.82.2023 | Zbiorniki bezodpływowe i przydomowe oczyszczanie ścieków. | Urząd Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy | 1712.82.2023 doc |
1712.82.2023 pdf | ||||
72 | 1712.54.2023 | Ustalanie i pobieranie opłat za bezumowne korzystanie z gruntów w okresie od 1 stycznia 2017 r., do dnia rozpoczęcia kontroli. | Urząd Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy | 1712.54.2023 doc |
1712.54.2023 pdf | ||||
73 | 1712.89.2023 | Zbiorniki bezodpływowe i przydomowe oczyszczalnie ścieków. | Urząd Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy | 1712.89.2023 doc |
1712.89.2023 pdf | ||||
74 | 1712.83.2023 | Dokonanie oceny procesu realizacji i rozliczenia programu promocji zdrowia m.st. Warszawy „Zdrowy Uczeń" prowadzonej przez Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ | Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ | 1712.83.2023 doc |
1712.83.2023 pdf | ||||
75 | 1712.44.2023 | Prawidłowość wydawania decyzji o warunkach zabudowy w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w roku 2022 r. | Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy | 1712.44.2023 doc |
1712.44.2023 pdf | ||||
76 | 1712.91.2023 | Wybrane zagadnienia z działalności Schroniska w latach 2021-2023 | Schronisko na Paluchu im. Jana Lityńskiego | 1712.91.2023 doc |
1712.91.2023 pdf | ||||
77 | 1712.13.2023 | Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę w Urzędzie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 2022 | Burmistrz Dzielnicy Ursus | 1712.13.2023 doc |
m.st. Warszawy | 1712.13.2023 pdf | |||
78 | 1712.56.2023 | Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę w Urzędzie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w latach 2022-2023” | Urząd Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy | 1712.56.2023 doc |
1712.56.2023 pdf | ||||
79 | 1712.4.2023 | Gospodarowanie nieruchomościami nabytymi przez Skarb Państwa w wyniku dziedziczenia w latach 2017-2021 | Zarząd Mienia Skarbu Państwa | 1712.4.2023 doc |
1712.4.2023 pdf | ||||
80 | 1712.35.2023 | Rejestracja pojazdów | Delegatura Biura Administracji i Spraw Obywatelskich w Dzielnicy Mokotów | 1712.35.2023 doc |
1712.35.2023 pdf | ||||
81 | 1712.51.2023 | Rejestracja pojazdów | Delegatura Biura Administracji i Spraw Obywatelskich w Dzielnicy Włochy | 1712.51.2023 doc |
1712.51.2023 pdf | ||||
82 | 1712.47.2023 | „Konserwacje i remonty obiektów oraz zamawianie usług i środków do bieżącego funkcjonowania jednostki" | Ośrodkek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy | 1712.47.2023 doc |
w Dzielnicy Mokotów | 1712.47.2023 pdf | |||
83 | 1712.69.2023 | „Zbiorniki bezodpływowe i przydomowe oczyszczalnie ścieków" | Urząd Dzielnicy Wesoła m. st. Warszawy | 1712.69.2023 doc |
1712.69.2023 pdf | ||||
84 | 1712.81.2023 | Konserwacja i remont obiektów oraz zamawianie usług i środków do bieżącego funkcjonowania jednostki | Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy | 1712.81.2023 doc |
Śródmieście m.st. Warszawy | 1712.81.2023 pdf | |||
85 | 1712.66.2023 | Konserwacja i remont obiektów oraz zamawianie usług i środków do bieżącego funkcjonowania jednostki za okres od 01.01.2021 r. do 30.06.2023 r. | Ośrodek Sportu i Rekreacji | 1712.66.2023 doc |
m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek | 1712.66.2023 pdf | |||
86 | 1712.77.2023 | Zarządzanie, w tym realizacja warunków programowych i celów statutowych oraz prowadzenia gospodarki finansowej i majątkowej oraz prowadzenia gospodarki kasowe za okres od 1 stycznia 2023 r. do 31 sierpnia 2023 r. | Biblioteka Publiczna | 1712.77.2023 doc |
im. Zygmunta Łazarskiego | ||||
w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy | 1712.77.2023 pdf | |||
87 | 1712.90.2023 | Przyznawanie, wydatkowanie i rozliczanie dotacji dla organizacji pozarządowych dofinansowanych w ramach otwartych konkursów ofert z zakresu realizowanych zadań edukacyjno-wychowawczych (okres objęty kontrolą: 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.) | Biuro Edukacji | 1712.90.2023 doc |
Urzędu m.st. Warszawy | 1712.90.2023 pdf | |||
88 | 1712.92.2023 | Wydatkowanie i rozliczanie dotacji dla organizacji pozarządowych dofinansowanych w ramach otwartych konkursów ofert z zakresu realizowanych zadań edukacyjno-wychowawczych | Fundacja Szkatułka | 1712.92.2023 doc |
1712.92.2023 pdf | ||||
89 | 1712.55.2023 | „Ustalanie i pobieranie opłat za bezumowne korzystanie z gruntów w okresie od 1 stycznia 2017 r. do dnia rozpoczęcia kontroli" | Burmistrz | 1712.55.2023 doc |
Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy | 1712.55.2023 pdf | |||
90 | 1712.86.2023 | Wybrane zagadnienia prowadzenia przez Biuro Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu m.st. Warszawy procedury sporządzania Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego m.st. Warszawy (dalej: Studium) w części dotyczącej obszaru Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy | Biuro Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu m.st. Warszawy | 1712.86.2023 doc |
1712.86.2023 pdf | ||||
91 | 1712.87.2023 | Prawidłowość wydawania decyzji urbanistycznych w Urzędzie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2022 | Burmistrz Dzielnicy Bielany | 1712.87.2023 doc |
m.st. Warszawy | 1712.87.2023 pdf | |||
92 | 1712.43.2023 | Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w roku 2022 | Urząd Dzielnicy Wola m. st. Warszawy | 1712.43.2023 doc |
1712.43.2023 pdf | ||||
93 | 1712.84.2023 | Realizacja wybranych elementów umów serwisowych systemów informatycznych w latach 2022-2023 | Biuro Geodezji i Katastru Urzędu m. st. Warszawy | 1712.84.2023 doc |
1712.84.2023 pdf |
Wystąpienia z lat 2003-2022 są spakowane w pliku .zip. Informacja o poszczególnych kontrolach (temat, numer kontroli, jednostka kontrolowana) jest zamieszczona w pliku excel. Wystąpienia z lat 2021 i starsze będą dodawane systematycznie po dostosowaniu do polityki dostępności.
Wystąpienia pokontrolne 2022
Wystąpienia EXCEL , wystąpienia DOC.
Metryka
changes-registry
Expand