Wystąpienia z kontroli wewnętrznych prowadzonych przez Biuro Kontroli

Wystąpienia

Wystąpienia z roku 2025

1. Nr kontroli: 1711.4.2025; Temat kontroli: Wybrane zagadnienia dotyczące nadzoru i realizacji procedur przyjmowania pacjentów do szpitala, w szczególności funkcjonowania oddziałów szpitala w tym zakresie; Jednostka kontrolowana: Szpital Praski im. Przemienienia Pańskiego sp. z o.o.; 1711.4.2025 doc ; 1711.4.2025 pdf

2. Nr kontroli: 1711.5.2025; Temat kontroli: Wybrane zagadnienia dotyczące nadzoru i realizacji procedur przyjmowania pacjentów do szpitala, w szczególności funkcjonowania oddziałów szpitala w tym zakresie; Jednostka kontrolowana: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej sp.zo.o.; 1711.5.2025 doc ; 1711.5.2025 pdf

3. Nr kontroli: 1712.1.2025; Temat kontroli: Wybrane zagadnienia dotyczące prowadzenia spraw kadrowych w latach 2022-2024. Jednostka kontrolowana; Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy; 1712.1.2025 doc ; 1712.1.2025 pdf

Wystąpienia z roku 2024

1. Nr kontroli: 1712.2.2024; Temat kontroli: Zapewnienie bezpieczeństwa wodnego na pływalni ; Jednostka kontrolowana: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wola ; 1712.2.2024 doc ; 1712.2.2024 pdf

2. Nr kontroli: 1712.4.2024; Temat kontroli: Wybrane zagadnienia dotyczące prowadzenia spraw kadrowych ; Jednostka kontrolowana: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy ; 1712.4.2024 doc; 1712.4.2024 pdf

3. Nr kontroli: 1711.3.2024; Temat kontroli: Prawidłowość wykorzystania środków publicznych na realizację zadania publicznego pn. "Szkolenie i współzawodnictwo dzieci i młodzieży"; Jednostka kontrolowana: Uczniowski Klub Sportowy „G-8 Bielany"; 1711.3.2024 doc ; 1711.3.2024 pdf

4. Nr kontroli: 1711.2.2024; Temat kontroli: Prawidłowość wykorzystania środków publicznych na realizację zadania publicznego pn. "Oferta kulturalna Teatru Imka 2023"; Jednostka kontrolowana: Zarząd Fundacji IMKA; 1711.2.2024 doc ; 1711.2.2024 pdf

5. Nr kontroli: 1712.10.2024; Temat kontroli: Wybrane zagadnienia z zakresu udzielania zamówień publicznych w latach 2022 -2023; Jednostka kontrolowana: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Dzielnica Bielany m.st. Warszawy ; 1712.10.2024 doc ; 1712.10.2024 pdf

6. Nr kontroli: 1711.1.2024; Temat kontroli: „Szkolenie i współzawodnictwo dzieci i młodzieży" ; Jednostka kontrolowana: Stowarzyszenie Edukacji Młodych Piłkarzy Warszawa Ursynów ; 1711.1.2024 doc ; 1711.1.2024 pdf

7. Nr kontroli: 1712.5.2024; Temat kontroli: Prawidłowość wydawania w roku 2023 decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie zgodności dokumentacji projektowej z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o warunkach zabudowy; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnica Targówek m.st. Warszawy; 1712.5.2024 doc ; 1712.5.2024 pdf

8. Nr kontroli: 1712.8.2024; Temat kontroli: Wydawanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego oraz przebudowy lub remontu obiektów budowlanych lub urządzeń umiejscowionych w pasie drogowym; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy; 1712.8.2024 doc ; 1712.8.2024 pdf

9. Nr kontroli: 1712.11.2024; Temat kontroli: Przyznawanie wybranych świadczeń pieniężnych z pomocy społecznej oraz sprawy kadrowe Ośrodka Pomocy Społecznej ; Jednostka kontrolowana: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy; 1712.11.2024 doc; 1712.11.2024 pdf

10. Nr kontroli: 1712.30.2024; Temat kontroli: Rozpatrywanie wniosków mieszkańców w zakresie inicjatywy lokalnej; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy; 1712.30.2024 doc ; 1712.30.2024 pdf

11. Nr kontroli: 1711.5.2024; Temat kontroli: Prawidłowość wykorzystania środków publicznych na realizację zadania publicznego pn. "Teatr Druga Strefa - premiery, spektakle, wydarzenia 2023"; Jednostka kontrolowana: Zarząd Stowarzyszenia Druga Strefa; 1711.5.2024 doc ; 1711.5.2024 pdf

12. Nr kontroli: 1712.23.2024; Temat kontroli: Realizacja Budżetu obywatelskiego; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy; 1712.23.2024 doc ; 1712.23.2024 pdf

13. Nr kontroli: 1712.9.2024; Temat kontroli: Realizacai wybranych inwestycji prowadzonych w ramach Zintegrowanego Programu Rewitalizacji m.st. Warszawy do 2022 roku; Jednostka kontrolowana: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ; 1712.9.2024 doc; 1712.9.2024 pdf

14. Nr kontroli: 1712.19.2024; Temat kontroli: Realizacja wybranych elementów umów serwisowych systemów informatycznych w latach 2022 – 2023; Jednostka kontrolowana: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy; 1712.19.2024 doc ; 1712.19.2024 pdf

15. Nr kontroli: 1712.15.2024; Temat kontroli: Dostępność cyfrowa; Jednostka kontrolowana: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy; 1712.15.2024 doc ; 1712.15.2024 pdf

16. Nr kontroli: 1712.16.2024; Temat kontroli: Dostępność cyfrowa; Jednostka kontrolowana: Zarząd Mienia Skarbu Państwa; 1712-16-2024 doc ; 1712.16.2024 pdf

17. Nr kontroli: 1712.17.2024; Temat kontroli: Dostępność cyfrowa; Jednostka kontrolowana: Zarząd Mienia m.st. Warszawy; 1712.17.2024 doc ; 1712.17.2024 pdf

18. Nr kontroli: 1712.18.2024; Temat kontroli: Prawidłowość zawierania umów i nadzór nad ich realizacją; Jednostka kontrolowana: Biuro Informatyki m.st. Warszawy; 1712.18.2024 doc ; 1712.18.2024 pdf

19. Nr kontroli: 1712.28.2024; Temat kontroli: Realizacja wybranych inwestycji prowadzonych w ramach Zintegrowanego Programu Rewitalizacji m.st. Warszawy do 2022 roku; Jednostka kontrolowana: ZGN Praga - Północ m.st. Warszawy; 1712.28.2024 doc ; 1712.28.2024 pdf

20. Nr kontroli: 1712.24.2024; Temat kontroli: Przestrzeganie Regulaminu windykacji należności m.st. Warszawy w Urzędzie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy w odniesieniu do opłat za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy; 1712.24.2024 doc ; 1712.24.2024 pdf

21. Nr kontroli: 1712.38.2024; Temat kontroli: Terminowe ujęcie w ksiegach rachunkowych i inwentarzowych otrzymanego majątku przez m.st. Warszawę; Jednostka kontrolowana: Biuro Informatyki m.st. Warszawy; 1712.38.2024 doc ; 1712.38.2024 pdf

22. Nr kontroli: 1712.20.2024; Temat kontroli: Prawidłowość działań w zakresie udzielania i rozliczania dotacji oświatowych podmiotom prowadzącym niepubliczne szkoły i placówki oświatowe ; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy; 1712.20.2024 doc ; 1712.20.2024 pdf

23. Nr kontroli: 1712.21.2024; Temat kontroli: Wydawanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego oraz przebudowy lub remontu obiektów budowlanych lub urządzeń umiejscowionych w pasie drogowym; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy; 1712.21.2024 doc ; 1712.21.2024 pdf

24. Nr kontroli: 1712.12.2024; Temat kontroli: Realizacja zamówień publicznych w zakresie robót budowlanych w latach 2022-2023; Jednostka kontrolowana: Zarząd Cmentarzy Komunalnych; 1712.12.2024 doc ; 1712.12.2024 pdf

25. Nr kontroli: 1712.36.2024; Temat kontroli: Realizacja zaleceń pokontrolnych z zakresu ochrony przyrody.; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy; 1712.36.2024 doc ; 1712.36.2024 pdf

26. Nr kontroli: 1712.22.2024; Temat kontroli: Wydawanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego oraz przebudowy lub remontu obiektów budowlanych lub urządzeń umiejscowionych w pasie drogowym.; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy; 1712.22.2024 doc ; 1712.22.2024 pdf

27. Nr kontroli: 1712.1.2024; Temat kontroli: Optymalizacja zużycia energii; Jednostka kontrolowana: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wawer; 1712.1.2024 doc ; 1712.1.2024 pdf

28. Nr kontroli: 1712.7.2024; Temat kontroli: Prawidłowość wydawania decyzji  o pozwoleniu na budowę w zakresie zgodności dokumentacji projektowej z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o warunkach zabudowy.; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy; 1712.7.2024 doc ; 1712.7.2024 pdf

29. Nr kontroli: 1712.42.2024; Temat kontroli: Kontrola prawidłowości procesu nadzorowania zadań inwestycyjnych realizowanych przez miejskie podmioty lecznicze (roboty budowalne, zakupy, usługi); Jednostka kontrolowana: Biuro Polityki Zdrowotnej Urzędu m. st. Warszawy; 1712.42.2024 doc ; 1712.42.2024 pdf

30. Nr kontroli: 1712.39.2024; Temat kontroli: Przestrzeganie Regulaminu windykacji należności m.st. Warszawy w Urzędzie Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy w odniesieniu do opłat za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy; 1712.39.2024 doc ; 1712.39.2024 pdf

31. Nr kontroli: 1712.44.2024; Temat kontroli: Realizacja WieloletnIego Rządowego Programu "Posiłek w szkole i w domu"; Jednostka kontrolowana: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy; 1712.44.2024 doc ; 1712.44.2024 pdf

32. Nr kontroli: 1712.26.2024; Temat kontroli: Prawidłowość rozpatrywania zgłoszeń budowy i robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, wymagających zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej zgodnie z art. 30a ustawy Prawo budowlane w Urzędzie Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy.; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy; 1712.26.2024 doc ; 1712.26.2024 pdf

33. Nr kontroli: 1711.6.2024; Temat kontroli: Dokonanie wyceny majątku m.st. Warszawy, który jest w ewidencji pozabilansowej z wartością zerową.; Jednostka kontrolowana: ZGN Bielany m.st. Warszawy; 1711.6.2024 doc ; 1711.6.2024 pdf

34. Nr kontroli: 1711.7.2024; Temat kontroli: Dokonanie wyceny majątku m.st. Warszawy, który jest w ewidencji pozabilansowej z wartością zerową.; Jednostka kontrolowana: ZGN  Włochy m.st. Warszawy; 1711.7.2024 doc ; 1711.7.2024 pdf

35. Nr kontroli: 1712.43.2024; Temat kontroli: Wydawanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego oraz przebudowy lub remontu obiektów budowlanych lub urządzeń umiejscowionych w pasie drogowym.; Jednostka kontrolowana: Zarząd Terenów Publicznych; 1712.43.2024 doc ; 1712.43.2024 pdf

36. Nr kontroli: 1712.37.2024; Temat kontroli: Modernizacja placówek medycznych na terenie m.st. Warszawy; Jednostka kontrolowana: SZPZLO Żoliborz; 1712.37.2024 doc ; 1712.37.2024 pdf

37. Nr kontroli: 1712.52.2024; Temat kontroli: Budowa/modernizacja placówek oświatowych m.st. Warszawy; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy; 1712.52.2024 doc ; 1712.52.2024 pdf

38. Nr kontroli: 1712.46.2024; Temat kontroli: Przestrzeganie Regulaminu windykacji należności m.st. Warszawy w Urzędzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy w odniesieniu do opłat za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy; 1712.46.2024 doc ; 1712.46.2024 pdf

39. Nr kontroli: 1712.53.2024; Temat kontroli: Realizacja wybranych elementów umów serwisowych systemów informatycznych w latach 2022-2024; Jednostka kontrolowana: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Dzielnicy Śródmieście; 1712.53.2024 doc ; 1712.53.2024 pdf

40. Nr kontroli: 1712.25.2024; Temat kontroli: Prawidłowość wydawania decyzji  o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy; 1712.25.2024 doc ; 1712.25.2024 pdf

41. Nr kontroli: 1712.50.2024; Temat kontroli: Zapewnienie bezpieczeństwa wodnego na pływalni.; Jednostka kontrolowana: Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy; 1712.50.2024 doc ; 1712.50.2024 pdf

42. Nr kontroli: 1711.9.2024; Temat kontroli: Prawidłowość wykorzystania środków dotacji celowej zadania określonego w umowie nr WOL/WKU-B/VII/3/4/8/3-2023-22 zawartej 11 stycznia 2023 r.; Jednostka kontrolowana: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy; 1711.9.2024 doc ; 1711.9.2024 pdf

43. Nr kontroli: 1711.8.2024; Temat kontroli: Dokonanie wyceny majątku m.st. Warszawy, który jest w ewidencji pozabilansowej z wartością zerową.; Jednostka kontrolowana: ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy; 1711.8.2024 doc ; 1711.8.2024 pdf

44. Nr kontroli: 1712.34.2024; Temat kontroli: Wybrane zagadnienia gospodarowania lokalami użytkowymi.; Jednostka kontrolowana: ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy; 1712.34.2024 doc ; 1712.34.2024 pdf

45. Nr kontroli: 1712.35.2024; Temat kontroli: Wybrane zagadnienia gospodarowania lokalami użytkowymi.; Jednostka kontrolowana: ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy; 1712.35.2024 doc ; 1712.35.2024 pdf

46. Nr kontroli: 1712.6.2024; Temat kontroli: Prawidłowość wydawania decyzji o warunkach zabudowy.; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy; 1712.6.2024 doc ; 1712.6.2024 pdf

47. Nr kontroli: 1712.3.2024; Temat kontroli: Zarządzanie, w tym realizacja warunków programowych i celów statutowych oraz prowadzenie gospodarki finansowej i majątkowej instytucji kultury w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2023 r.; Jednostka kontrolowana: Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka; 1712.3.2024 doc ; 1712.3.2024 pdf

48. Nr kontroli: 1711.11.2024; Temat kontroli: Realizacja zaleceń pokontrolnych sformułowanych w wystąpieniu pokontrolnym z 17 maja 2023 r. znak sprawy KW-WGF.1712.14.2023.TSO; Jednostka kontrolowana: Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego; 1711.11.2024 doc ; 1711.11.2024 pdf

49. Nr kontroli: 1712.58.2024; Temat kontroli: Prawidłowośc przyznawania dodatków mieszkaniowych; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy; 1712.58.2024 doc ; 1712.58.2024 pdf

50. Nr kontroli: 1712.57.2024; Temat kontroli: Prawidłowość działań w zakresie udzielania i rozliczania dotacji oświatowych podmiotom prowadzącym niepubliczne szkoły i placówki oświatowe.; Jednostka kontrolowana: Urząd Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy; 1712.57.2024 doc;1712.57.2024 pdf

51. Nr kontroli: 1712.55.2024; Temat kontroli: Budowa/modernizacja placówek medycznych na terenie m.st. Warszawy.; Jednostka kontrolowana: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Wawer; 1712.55.2024 doc ;1712.55.2024 pdf

52. Nr kontroli: 1712.56.2024; Temat kontroli: Wydawanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego oraz przebudowy lub remontu obiektów budowlanych lub urządzeń umiejscowionych w pasie drogowym..; Jednostka kontrolowana: Zarząd Dróg Miejskich; 1712.56.2024 doc ; 1712.56.2024 pdf

53. Nr kontroli: 1711.12.2024; Temat kontroli: Prawidłowość wykorzystania środków dotacji celowej zadań określonych w umowach:1. nr WOL/WKU-B/VII/3/3/32-22-2023-770 z 24 maja 2023 r. pn. „Królewska Wola/Festiwal Europejski", 2. nr WOL/WKU-B/VII/3/3/32-23-2023-771 z 24 maja 2023 r. pn. „Kercelak w dniu 16 września 2023 r. przy ulicy Chłodnej w Warszawie".; Jednostka kontrolowana: Wolskie Centrum Kultury; 1711.12.2024 doc ; 1711.12.2024 pdf

54. Nr kontroli: 1712.68.2024; Temat kontroli: Wydawanie zezwoleń na przeprowadzanie imprez masowych..; Jednostka kontrolowana: Społeczne Centrum Bezpieczeństwa ; 1712.68.2024 doc1712.68.2024 pdf

55. Nr kontroli: 1712.29.2024; Temat kontroli: Realizacja programu edukacji przedporodowej " Szkoła rodzenia" na lata 2019-2022..; Jednostka kontrolowana: Warszawski Szpital Południowy Sp. z o.o.; 1712.29.2024 doc 1712.29.2024 pdf

56. Nr kontroli: 1712.65.2024; Temat kontroli: Modernizacja źródeł zasilania energetycznego w żłobkach.; Jednostka kontrolowana: Zespół Żłobków m.st. Warszawy; 1712.65.2024 doc 

Wystąpienia z roku 2023

p Nr kontroli Temat kontroli Jednostka Wystąpienie
kontrolowana
1 1712.14.2023

1712.14.2023 Wybrane zagadnienia dot. prawidłowości prowadzenia gospodarki finansowej instytucjki kultury. Współpracy z podmiotami zewnętrznymi - celowość oraz prawidłowość świadczenia usług na rzecz Teatru przez podmioty zewnętrzne na mocy zawartych umów i porozumień.

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego 1712.14.2023 doc
1712.14.2023 pdf
2 1712.2.2023 Procedura nadawania uprawnień dostępu do systemów informatycznych w latach 2021-2022 Centrum Komunikacji Społecznej 1712.2.2023 doc
1712.2.2023 pdf
3 1712.6.2023 Prawidłowość realizacji w 2022 roku zadania publicznego pt. „Teatr Młyn - oferta kulturalna na rok 2022" oraz wykorzystania środków publicznych na jego realizację Fundacja Artystyczna „Młyn”  1712.6.2023 doc
1712.6.2023 pdf
4 1712.9.2023 Organizacja składania oświadczeń o prowadzeniu dzałalności gospodarczej przez pracowników Urzędu Dzielnicy wawer m. st. Warszawy i ich weryfikacji w zakresie występowania konfliktu interesów oraz naruszania zakazów określonych w ustawie o pracownikach samorzadowych Urząd Dzielnicy Wawer 1712.9.2023 doc
1712.9.2023 pdf
5 1712.8.2023 Prawidłowość realizacji w 2022 roku zadania publicznego pt. „Wsparcie organizatorów wolontariatu w Warszawie" oraz wykorzystania środków publicznych na jego realizację Stowarzyszenie  Centrum Wolontariatu                    1712.8.2023 doc
1712.8.2023 pdf
6 1712.3.2023 Prawidłowość wydawania w roku 2022 decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie zgodności projektu budowlanego z ustaleniami wybranego planu miejscowego Urząd Dzielnicy Praga-Południe  1712.3.2023 doc
1712.3.2023 pdf
7 1712.5.2023 Wybrane zagadnienia dotyczące prowadzenia spraw kadrowych   Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty                                                                               Praga-Południe  1712.5.2023 doc
1712.5.2023 pdf
8 1711.1.2023  Wybrane zagadnienia z zakresu zamówień publicznych Spółka Tramwaje Warszawskie 1711.1.2023 doc
1711.1.2023 pdf 
9 1712.21.2023 Prawidłowość przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nrZP/JK/271/lll-153/22 pn.: „Świadczenie usług wsparcia i rozwoju systemu SAP ERP" Biuro Informatyki Urzedu m. st. Warszawy 1712.21.2023 doc
1712.21.2023 pdf
10 1712.1.2023 Procedury nadawania uprawnień dostępu do systemów informatycznych w latach 2021 - 2022 Biuro Rozwoju Gospodarczego 1712.1.2023 doc
1712.1.2023 pdf
11 1712.17.2023 Windykacja należności z tytułu mandatów karnych nałożonych w 2022 r. przez Straż Miejską m.st. Warszawy Biura Księgowości i Kontrasygnaty Urzędu m.st. Warszawy 1712.17.2023 doc
1712.17.2023 pdf
12 1712.26.2023 Prawidłowości realizacji w 2022 roku zadania publicznego pn. „Szkolenie sportowe dzieci i młodzieży" oraz wykorzystania środków publicznych na jego realizację Klub Sportowy „Drukarz” 1712.26.2023 doc
1712.26.2023 pdf
13 1712.27.2023 Przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku, w tym inwentaryzacji ciągłej w Dzielnicy Dzielnica Żoliborz m.st. Warszawy 1712.27.2023 doc
1712.27.2023 pdf
14 1712.7.2023 Konserwacje i remonty obiektów oraz zamawianie usług i środków do bieżącego funkcjonowania jednostki, oraz wybrane zagadnienia z działalności jednostki. Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy 1712.7.2023 doc
 w Dzielnicy Bemowo 1712.7.2023 pdf
15 1712.15.2023 Wybrane zagadnienia z działalności Miejskiego Ogrodu Zoologicznego Dyrektor Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie 1712.15.2023 doc
1712.15.2023 pdf
16 1712.42.2023 Budowa Lapidarium w Parku im. Cichociemnych Spadochroniarzy AK w Warszawie Zarząd Zieleni m.st. Warszawy 1712.42.2023 doc
1712.42.2023 pdf
17 1712.20.2023 Prawidłowości wydawania zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów w 2022  Urząd Dzielnicy Wesoła 1712.20.2023 doc
m.st. Warszawy
  1712.20.2023 pdf
18 1712.12.2023 Prawidłowości wykorzystania środków publicznych otrzymanych na realizację zadania publicznego pn. „Specjalistyczna Poradnia Centrum Praw Kobiet" Zarząd Fundacji Centrum Praw Kobiet 1712.12.2023 doc
1712.12.2023 pdf
19 1712.11.2023 Prawidłowości wykorzystania środków publicznych otrzymanych na realizację zadania publicznego pn. „Prowadzenie specjalistycznego ośrodka wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie w 2022" Zarząd Fundacji Centrum Praw Kobiet 1712.11.2023 doc
1712.11.2023 pdf
20 1712.16.2023 Zbiorniki bezodpływowe i przydomowe oczyszczalnie ścieków'' Dzielnica Ursynów m.st. Warszawy 1712.16.2023 doc
1712.16.2023 pdf
21 1712.34.2023 Przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku, w tym inwentaryzacji ciągłej Dzielnica Białołęka m.st. Warszawy  1712.34.2023 doc
1712.34.2023 pdf
22 1712.23.2023 Prawidłowości wydawania zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów w 2022 r. Dzielnica Włochy m.st. Warszawy 1712.23.2023 doc
1712.23.2023 pdf
23 1712.39.2023 Zapewnienie dostępności architektonicznej dla osób z niepełnosprawnościami w budynku siedziby głównej Muzeum Warszawy Muzeum Warszawy 1712.39.2023 doc
1712.39.2023 pdf
24 1712.30.2023 Wybrane zagadnienia związane z zarządzaniem placówką oświatową, w szczególności dotyczące spraw organizacyjnych i kadrowych w okresie od 01.01.2021 r. do 29.05.2023 r. Szkoła Podstawowa nr 384 im. Stanisława Staszica                  1712.30.2023 doc
1712.30.2023 pdf
25 1712.10.2023 Prawidłowości procedur oraz realizacja zamówień publicznych poniżej 130.000 zł Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń                                         1712.10.2023 doc
1712.10.2023 pdf
26 1712.32.2023 Zbiorniki bezodpływowe i przydomowe oczyszczalnie ścieków Dzielnica Białołęka m.st. Warszawy  1712.32.2023 doc
1712.32.2023 pdf
27 1712.36.2023 Prawidłowości przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku, w tym inwentaryzacja ciągła w Urzędzie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy  Dzielnica Praga-Północ m.st. Warszawy 1712.36.2023 doc
1712.36.2023 pdf 
28 1712.48.2023 Prawidłowość przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku, w tym inwentaryzacja ciągła w Urzędzie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy Dzielnica Ursynów m.st. Warszawy 1712.48.2023 doc
1712.48.2023 pdf
29 1712.37.2023 Inwentaryzacja składników majątku, w tym inwentaryzacja ciągła w Urzędzie Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy Urząd Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy  1712.37.2023 doc
1712.37.2023 pdf
30 1712.49.2023 Realizacja zaleceń pokontrolnych sformułowanych w wystąpieniu pokontrolnym z 8 czerwca 2022 r. znak sprawy KW-WGF.1712.12.2022.RGA Zarządu Terenów Publicznych 1712.49.2023 doc
1712.49.2023 pdf
31 1712.22.2023 Prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru nad działalnością stowarzyszeń i fundacji w roku 2022 Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich                        1712.22.2023 doc
1712.22.2023 pdf
32 1712.33.2023 Zapewnienie dostępności architektonicznej dla osób z niepełnosprawnościami w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy Ośrodek Pomocy Społecznej 1712.33.2023 doc
Dzielnicy Rembertów 1712.33.2023 pdf
33 1712.38.2023 Zapewnienie dostępności architektonicznej dla osób z niepełnosprawnościami w budynku siedziby głównej Ośrodka Pomocy Społecznej Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy 1712.38.2023 doc
1712.38.2023 pdf
34 1712.45.2023 Prawidłowość przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług zapewnienia zasobów ludzkich oraz usług doradczych w zakresie branży IT Biuro Informatyki Urzędu m.st. Warszawy  1712.45.2023 doc
1712.45.2023 pdf
35 1712.70.2023  Procedury nadawania uprawnień dostępu do systemów informatycznych w latach 2021 - 2022 Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy 1712.70.2023 doc
1712.70.2023 pdf
36 1712.29.2023 Procedury nadawania uprawnień dostępu do systemów informatycznych w latach 2021 - 2022 Urząd Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy 1712.29.2023 doc
1712.29.2023 pdf
37 1712.72.2023 Wykorzystanie limitów na usługi hotelarskie w ramach podróży służbowych Zarządu Transportu Miejskiego 1712.72.2023 doc
1712.72.2023 pdf
38 1712.40.2023 Przyznawanie i rozliczania dotacji dla organizacji pozarządowych w ramach otwartych konkursów ofert z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej Urząd Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy  1712.40.2023 doc
1712.40.2023 pdf
39 1712.31.2023 Konserwacje i remonty obiektów oraz zamawianie usług i środków do bieżącego funkcjonowania jednostki Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy  1712.31.2023 doc
1712.31.2023 pdf
40 1712.63.2023 Zbiorniki bezodpływowe i przydomowe oczyszczalnie ścieków Urząd Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy 1712.63.2023 doc
1712.63.2023 pdf
41 1712.68.2023 Przeprowadzenie inwentaryzacji składnków majątku, w tym inwentaryzacji ciągłej w Dzielnicy Urząd Dzielnicy Praga - Południe m.st. Warszawy 1712.68.2023 doc
1712.68.2023 pdf
42 1712.67.2023 Przeprowadzenie inwentaryzacji składnków majątku, w tym inwentaryzacji ciągłej w biurach Urzędu m. st. Warszawy Biuro Administracyjne Urzędu m.st. Warszawy 1712.67.2023 doc
1712.67.2023 pdf
43 1712.25.2023 Konserwacje i remonty obiektów oraz zamawianie usiug i środków do bieżącego funkcjonowania jednostki oraz wybrane zagadnienia z działalności jednostki Dzielnicowy Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy 1712.25.2023 doc
1712.25.2023 pdf
44 1712.46.2023 Konserwacje i remonty obiektów oraz zamawianie usiug i środków do bieżącego funkcjonowania jednostki oraz wybrane zagadnienia z działalności jednostki  Ośrodek Sportu i Rekreacji Praga - Południe m. st. Warszawy 1712.46.2023 doc
1712.46.2023 pdf
45 1712.71.2023 Prawidłowość wydawania decyzji o warunkach zabudowy w Urzędzie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w latach 2022-2023 Urząd Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy 1712.71.2023 doc
1712.71.2023 pdf
46 1712.58.2023 Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę w Urzędzie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w latach 2022-2023 Urząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy 1712.58.2023 doc
1712.58.2023 pdf
47 1712.59.2023 Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę w Urzędzie Dzielnicy  Praga - Północ m.st. Warszawy w latach 2022-2023 Urząd Dzielnicy Praga - Północ m.st. Warszawy 1712.59.2023 doc
1712.59.2023 pdf
48 1712.57.2023 Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę w Urzędzie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy w latach 2022-2023  Urząd Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy 1712.57.2023 doc
1712.57.2023 pdf
49 1712.60.2023 Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o warunkach zabudowy w Urzędzie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w latach 2022-2023  Urzad Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 1712.60.2023 doc
1712.60.2023 pdf
50 1712.61.2023 Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę w Urzędzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy w latach 2022-2023 Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy 1712.61.2023 doc
1712.61.2023 pdf
51 1712.64.2023 Konserwacje i remonty obiektów oraz zamawianie usług i środków do bieżącego funkcjonowania jednostki Ośrodka Sportu i Rekreacji  Urzad Dzielnicy Ochota  m.st. Warszawy                                           1712.64.2023 doc
1712.64.2023 pdf
52 1712.73.2023 Przyznawanie i rozliczanie dotacji dla organizacji pozarządowych w ramach otwartych konkursów ofert z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy  1712.73.2023 doc
1712.73.2023 pdf
53 1712.50.2023 Przyznawanie i rozliczanie dotacji dla organizacji pozarządowych w ramach otwartych konkursów ofert z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej  Dzielnica Praga-Północ m.st. Warszawy 1712.50.2023 doc
1712.50.2023 pdf
54 1712.53.2023 Realizacja zaleceń pokontrolnych sformułowanych w wystąpieniu pokontrolnym z 21 czerwca 2021 r. znak sprawy KW-WGF.1712.2.2021.HLU Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty                                                                               Praga-Północ m.st. Warszawy  1712.53.2023 doc
1712.53.2023 pdf
55 1712.80.2023 Wybrane zagadnienia dotyczące organizacji ruchu w Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka m.st. Warszawy  1712.80.2023 doc
1712.80.2023 pdf
56 1712.41.2023 Konserwacja i remonty obiektów oraz zamawianie usług i środków do bieżącego funkcjonowania jednostki Centrum Sportu Wilanów m.st. Warszawy  1712.41.2023 doc
1712.41.2023 pdf
57 1712.75.2023 Wybrane zagadnienia zarządzania placówką oświatową, w szczególności dotyczących spraw organizacyjnych, kadrowych i zamówień publicznych poniżej 130.000 zł Zespołu Szkół Gastronomicznych 1712.75.2023 doc
im. prof. Eugeniusza Pijanowskiego w Warszawie
Zespołu Szkół Gastronomicznych 1712.75.2023 pdf
58 1712.65.2023 Dokonanie oceny procesu realizacji i rozliczenia programu promocji zdrowia m.st. Warszawy „Zdrowy Uczeń"  Samodzielny Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Mokotów 1712.65.2023 doc
1712.65.2023 pdf
59 1712.18.2023 Organizacja składania oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej przez pracowników Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy i ich weryfikacji w zakresie występowania konfliktu interesów oraz naruszania zakazów określonych w ustawie o pracownikach samorządowych, w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2022 r.,  Urząd Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy 1712.18.2023 doc
1712.18.2023 pdf
60 1712.74.2023 Modernizacja (przebudowa) części pomieszczeń III piętra budynku Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy wraz ze zmianą użytkowania Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota  1712.74.2023 doc
1712.74.2023 pdf
61 1712.24.2023 Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę w Urzędzie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy w roku 2022 Urząd Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy 1712.24.2023 doc
1712.24.2023 pdf
62 1712.19.2023 Prawidłowość wydawania decyzji architektoniczno-budowlanych oraz decyzji urbanistycznych dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych m.in. na działkach ew. nr 1/9, 1/10,1/11 w obr. 3-08-02 oraz tzw. Osiedla Park Leśny Rembertów realizowanego m.in. na działkach ew. nr 1/13,1/14,1/15,1/16,1/17,19/2, 20/6 z obr. 3-08-02 przy ul. Chełmżyńskiej w Warszawie w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2022 r.  Urząd Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy 1712.19.2023 doc
1712.19.2023 pdf
63 1712.52.2023 Realizacja świadczenia na rzecz rodziny „warszawski bon żłobkowy" Zespołu Żłobków m.st. Warszawy 1712.52.2023 doc
1712.52.2023 pdf
64 1712.62.2023 Prawidłowość przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku, w tym inwentaryzacja ciągła w Urzędzie Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy Urząd Dzielnicy Wawer  m.st. Warszawy 1712.62.2023 doc
1712.62.2023 pdf
65 1712.76.2023 „Zarządzanie finansami i majątkiem - prawidłowość gospodarowania mieniem oraz dysponowania przyznanymi środkami budżetowymi oraz dochodami z innych źródeł" w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. Społeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA 1712.76.2023 doc
1712.76.2023 pdf
66 1712.85.2023 Prawidłowość wydawania zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów w 2022 r.  Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy 1712.85.2023 doc
1712.85.2023 pdf
67 1712.97.2023 Przewóz osób z niepełnosprawnościami. Centrum Usług Społecznych "Społeczna Warszawa" 1712.97.2023 doc
1712.97.2023 pdf
68 1711.2.2023 Pierwotny i wtórny obrót partycypacjami w kosztach budowy  lokali mieszkalnych oddanych do użytku przez TBS. TBS Warszawa Południe Sp. z o.o. 1711.2.2023 doc
1711.2.2023 pdf
69 1711.3.2023 Pierwotny i wtórny obrót partycypacjami w kosztach budowy  lokali mieszkalnych oddanych do użytku przez TBS. TBS Warszawa Północ Sp. z o.o. 1711.3.2023 doc
1711.3.2023 pdf
70 1712.88.2023 Program "Walka ze smogiem" Biuro Ochrony Powietrza i Polityki Klimatycznej Urzędu m.st. Warszawy 1712.88.2023 doc
1712.88.2023 pdf
71 1712.82.2023 Zbiorniki bezodpływowe i przydomowe oczyszczanie ścieków. Urząd Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy 1712.82.2023 doc
1712.82.2023 pdf
72 1712.54.2023 Ustalanie i pobieranie opłat za bezumowne korzystanie z gruntów w okresie od 1 stycznia 2017 r., do dnia rozpoczęcia kontroli. Urząd Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy 1712.54.2023 doc
1712.54.2023 pdf
73 1712.89.2023 Zbiorniki bezodpływowe i przydomowe oczyszczalnie ścieków. Urząd Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy 1712.89.2023 doc
1712.89.2023 pdf
74 1712.83.2023 Dokonanie oceny procesu realizacji i rozliczenia programu promocji zdrowia m.st. Warszawy „Zdrowy Uczeń" prowadzonej przez Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ  1712.83.2023 doc
1712.83.2023 pdf
75 1712.44.2023 Prawidłowość wydawania decyzji o warunkach zabudowy w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w roku 2022 r. Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy  1712.44.2023 doc
 1712.44.2023 pdf
76 1712.91.2023 Wybrane zagadnienia z działalności Schroniska w latach 2021-2023 Schronisko na Paluchu im. Jana Lityńskiego 1712.91.2023 doc
1712.91.2023 pdf
77 1712.13.2023 Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę w Urzędzie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 2022 Burmistrz Dzielnicy Ursus 1712.13.2023 doc
m.st. Warszawy 1712.13.2023 pdf
78 1712.56.2023 Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę w Urzędzie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w latach 2022-2023” Urząd Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy  1712.56.2023 doc
1712.56.2023 pdf
79 1712.4.2023 Gospodarowanie nieruchomościami nabytymi przez Skarb Państwa w wyniku dziedziczenia w latach 2017-2021 Zarząd Mienia Skarbu Państwa 1712.4.2023 doc
1712.4.2023 pdf
80 1712.35.2023 Rejestracja pojazdów Delegatura Biura Administracji i Spraw Obywatelskich w Dzielnicy Mokotów  1712.35.2023 doc
1712.35.2023 pdf
81 1712.51.2023 Rejestracja pojazdów Delegatura Biura Administracji i Spraw Obywatelskich w Dzielnicy Włochy  1712.51.2023 doc
1712.51.2023 pdf
82 1712.47.2023 „Konserwacje i remonty obiektów oraz zamawianie usług i środków do bieżącego funkcjonowania jednostki"  Ośrodkek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy 1712.47.2023 doc
w Dzielnicy Mokotów 1712.47.2023 pdf
83 1712.69.2023 „Zbiorniki bezodpływowe i przydomowe oczyszczalnie ścieków"   Urząd Dzielnicy Wesoła m. st. Warszawy 1712.69.2023 doc
1712.69.2023 pdf
84 1712.81.2023 Konserwacja i remont obiektów oraz zamawianie usług i środków do bieżącego funkcjonowania jednostki  Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy 1712.81.2023 doc
Śródmieście m.st. Warszawy  1712.81.2023 pdf
85 1712.66.2023 Konserwacja i remont obiektów oraz zamawianie usług i środków do bieżącego funkcjonowania jednostki za okres od 01.01.2021 r. do 30.06.2023 r. Ośrodek Sportu i Rekreacji 1712.66.2023 doc
m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek 1712.66.2023 pdf
86 1712.77.2023 Zarządzanie, w tym realizacja warunków programowych i celów statutowych oraz prowadzenia gospodarki finansowej i majątkowej oraz prowadzenia gospodarki kasowe za okres od 1 stycznia 2023 r. do 31 sierpnia 2023 r.  Biblioteka Publiczna 1712.77.2023 doc
 im. Zygmunta Łazarskiego
w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 1712.77.2023 pdf
87 1712.90.2023 Przyznawanie, wydatkowanie i rozliczanie dotacji dla organizacji pozarządowych dofinansowanych w ramach otwartych konkursów ofert z zakresu realizowanych zadań edukacyjno-wychowawczych (okres objęty kontrolą: 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.) Biuro Edukacji 1712.90.2023 doc
Urzędu m.st. Warszawy 1712.90.2023 pdf
88 1712.92.2023 Wydatkowanie i rozliczanie dotacji dla organizacji pozarządowych dofinansowanych w ramach otwartych konkursów ofert z zakresu realizowanych zadań edukacyjno-wychowawczych Fundacja Szkatułka 1712.92.2023 doc
1712.92.2023 pdf
89 1712.55.2023 „Ustalanie i pobieranie opłat za bezumowne korzystanie z gruntów w okresie od 1 stycznia 2017 r. do dnia rozpoczęcia kontroli" Burmistrz 1712.55.2023 doc
Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy 1712.55.2023 pdf
90 1712.86.2023 Wybrane zagadnienia prowadzenia przez Biuro Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu m.st. Warszawy procedury sporządzania Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego m.st. Warszawy (dalej: Studium) w części dotyczącej obszaru Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy Biuro Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu m.st. Warszawy 1712.86.2023 doc
1712.86.2023 pdf
91 1712.87.2023 Prawidłowość wydawania decyzji urbanistycznych w Urzędzie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2022 Burmistrz Dzielnicy Bielany 1712.87.2023 doc
m.st. Warszawy 1712.87.2023 pdf
92 1712.43.2023 Prawidłowość wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w roku 2022 Urząd Dzielnicy Wola m. st. Warszawy 1712.43.2023 doc
1712.43.2023 pdf
93 1712.84.2023 Realizacja wybranych elementów umów serwisowych systemów informatycznych w latach 2022-2023  Biuro Geodezji i Katastru Urzędu m. st. Warszawy 1712.84.2023 doc
1712.84.2023 pdf

Wystąpienia pokontrolne 2003-2022

Wystąpienia z lat 2003-2022 są spakowane w pliku .zip.  Informacja o poszczególnych kontrolach (temat, numer kontroli, jednostka kontrolowana) jest zamieszczona w pliku excel. Wystąpienia z lat 2021 i starsze będą dodawane systematycznie po dostosowaniu do polityki dostępności. 

Wystąpienia pokontrolne 2022

Wystąpienia EXCEL , wystąpienia DOC.

 

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba