Dane teleadresowe
Adres
Leona Kruczkowskiego 2
00-412, Warszawa
Godziny pracy
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 14 40 / 22 443 14 41
Fax
-
22 443 14 42
Imię i nazwisko
Elżbieta Dmoch
Stanowisko
Naczelniczka
Adres
ul. Leona Kruczkowskiego 2, nr pokoju 5.53
00-412
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 14 40/22 443 14 41
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
22 443 14 42
Zakres działania
Do zakresu działania Wydziału Koordynacji należy w szczególności:
- koordynacja spraw związanych z planowaniem zintegrowanej polityki społecznej w Urzędzie;
- prowadzenie, we współpracy z właściwym biurem, spraw z obszaru kadr i szkoleń dotyczących pracowników Biura i dyrektorów jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, o których mowa w § 27 ust. 2 załącznika do Regulaminu Urzędu;
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pomocy osobom przybyłym do Polski na podstawie wizy repatriacyjnej, które osiedliły się w m.st. Warszawie;
- koordynowanie spraw dotyczących umocowań Prezydenta oraz Dyrektora Biura w zakresie działalności Biura, udzielanych właściwym komórkom organizacyjnym urzędów dzielnic i jednostkom organizacyjnym m.st. Warszawy, o których mowa w § 27 ust. 2 załącznika do Regulaminu Urzędu;
- koordynacja spraw dotyczących zamówień publicznych i zarządzania budżetami projektów finansowanych ze środków funduszy europejskich realizowanych w Biurze;
- koordynacja spraw związanych z zarządzaniem ryzykiem i kontrolą zarządczą w zakresie działania Biura oraz jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, o których mowa w § 27 ust. 2 załącznika do Regulaminu Urzędu;
- koordynacja procesów udostępniania informacji publicznej i rozpatrywania skarg, wniosków, zapytań oraz interpelacji w zakresie działania Biura;
- przygotowywanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej m.st. Warszawy w zakresie działania Biura;
- sporządzanie zbiorczych sprawozdań i analiz problemowych związanych z realizacją zadań Biura;
- prowadzenie obsługi sekretarskiej i spraw administracyjno-gospodarczych Biura;
- współpraca z organami administracji publicznej, biurami, urzędami dzielnic, jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy, organizacjami pozarządowymi, podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, a także z innymi instytucjami w zakresie zadań Wydziału;
- przygotowywanie projektów uchwał Rady m.st. Warszawy i zarządzeń Prezydenta z zakresu zadań Wydziału;
- prowadzenie, w porozumieniu z właściwym biurem, spraw związanych ze współpracą międzynarodową w zakresie zadań Wydziału.
Dodatkowe informacje
W skład Wydziału Koordynacji wchodzą następujące wewnętrzne komórki organizacyjne:
Sekcja Koordynacji
Do zakresu działania Sekcji Koordynacji, wchodzącej w skład Wydziału Koordynacji, należy w szczególności:
- prowadzenie obsługi sekretarskiej Biura;
- prowadzenie, we współpracy z właściwym biurem, spraw kadrowych pracowników Biura;
- prowadzenie, we współpracy z właściwym biurem, spraw związanych z samokształceniem i szkoleniem pracowników Biura;
- prowadzenie, we współpracy z właściwym biurem, spraw kadrowych dyrektorów jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, o których mowa w § 27 ust. 2 załącznika do Regulaminu Urzędu – w szczególności w zakresie:
a) udzielania urlopów wypoczynkowych, szkoleniowych, okolicznościowych i bezpłatnych do jednego miesiąca oraz wyrażania zgody na wyjazdy służbowe,
b) przeprowadzania ocen okresowych oraz uproszczonych, a także składania wniosków dotyczących przyznania dodatku motywacyjnego,
c) prowadzenia konkursów na stanowiska kierownicze w tych jednostkach - z wyłączeniem spraw zastrzeżonych do kompetencji dzielnic; - organizowanie, we współpracy z właściwym biurem, staży absolwenckich oraz praktyk zawodowych studentów w Biurze;
- prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej w Biurze i przekazywaniem akt do archiwum zakładowego;
- prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych Biura;
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pomocy osobom przybyłym do Polski na podstawie wizy repatriacyjnej, które osiedliły się w m.st. Warszawie;
- koordynowanie spraw związanych z opracowywaniem i opiniowaniem projektów upoważnień i pełnomocnictw Prezydenta oraz Dyrektora Biura w zakresie działalności Biura, właściwych komórek organizacyjnych urzędów dzielnic i jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, o których mowa w § 27 ust. 2 załącznika do Regulaminu Urzędu;
- prowadzenie rejestru decyzji wydawanych w Biurze oraz wewnętrznej ewidencji upoważnień i pełnomocnictw;
- przygotowywanie rocznych planów i sprawozdań dotyczących zamówień publicznych m.st. Warszawy w zakresie działania Biura;
- koordynacja spraw związanych z zarządzaniem budżetami projektów finansowanych ze środków funduszy europejskich realizowanych w Biurze;
- koordynacja spraw związanych z zarządzaniem ryzykiem w zakresie działania Biura oraz jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, o których mowa w § 27 ust. 2 załącznika do Regulaminu Urzędu;
- koordynacja spraw związanych z kontrolą zarządczą w zakresie działania Biura oraz jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, o których mowa w § 27 ust. 2 załącznika do Regulaminu Urzędu;
- koordynacja spraw związanych z utrzymaniem Systemu Zarządzania Jakością w Urzędzie w zakresie działania Biura;
- koordynacja spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej w zakresie działania Biura;
- koordynacja spraw związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków, zapytań oraz interpelacji wpływających do Biura;
- przygotowywanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej m.st. Warszawy w zakresie działania Biura;
- sporządzanie zbiorczych sprawozdań i analiz problemowych związanych z realizacją zadań Biura;
- przygotowywanie dokumentacji związanej z postępowaniami o zamówienia publiczne m.st. Warszawy z zakresu zadań Sekcji;
- zarządzanie treścią serwisu internetowego Biura z zakresu działania Sekcji.
Sekcja Planowania i Ewaluacji
Do zakresu działania Sekcji Planowania i Ewaluacji, wchodzącej w skład Wydziału Koordynacji, należy w szczególności:
- inicjowanie badań, analiz, ekspertyz z zakresu kwestii społecznych i rozwoju miasta;
- opracowywanie, tworzenie i wdrażanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych;
- wsparcie i monitoring wdrażania Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych przez poszczególne biura, urzędy dzielnic i jednostki organizacyjne m.st. Warszawy;
- opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie ogólnomiejskich projektów i programów, wynikających ze Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych;
- opiniowanie spraw związanych z działalnością biur i dzielnic w ww. zakresie;
- analiza przestrzenna problemów społecznych;
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski, zapytania oraz interpelacje w zakresie zadań Sekcji;
- przygotowywanie dokumentacji związanej z postępowaniami o zamówienia publiczne m.st. Warszawy z zakresu zadań Sekcji;
- zarządzanie treścią serwisu internetowego Biura z zakresu działania Sekcji;
- przygotowywanie sprawozdań z zakresu zadań Sekcji.
Metryka
changes-registry
Expand