Wydział Koordynacji (PS-K)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

Leona Kruczkowskiego 2

00-412, Warszawa

Godziny pracy

od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 14 40 / 22 443 14 41

Fax

22 443 14 42

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Elżbieta Dmoch

Stanowisko

Naczelniczka

Adres

ul. Leona Kruczkowskiego 2, nr pokoju 5.53

00-412

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 14 40/22 443 14 41

Telefon komórkowy

no-content

Fax

22 443 14 42

Zakres działania

Do zakresu działania Wydziału Koordynacji należy w szczególności:

  1. koordynacja spraw związanych z planowaniem zintegrowanej polityki społecznej w Urzędzie;
  2. prowadzenie, we współpracy z właściwym biurem, spraw z obszaru kadr i szkoleń dotyczących pracowników Biura i dyrektorów jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, o których mowa w § 27 ust. 2 załącznika do Regulaminu Urzędu;
  3. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pomocy osobom przybyłym do Polski na podstawie wizy repatriacyjnej, które osiedliły się w m.st. Warszawie;
  4. koordynowanie spraw dotyczących umocowań Prezydenta oraz Dyrektora Biura w zakresie działalności Biura, udzielanych właściwym komórkom organizacyjnym urzędów dzielnic i jednostkom organizacyjnym m.st. Warszawy, o których mowa w § 27 ust. 2 załącznika do Regulaminu Urzędu;
  5. koordynacja spraw dotyczących zamówień publicznych i zarządzania budżetami projektów finansowanych ze środków funduszy europejskich realizowanych w Biurze;
  6. koordynacja spraw związanych z zarządzaniem ryzykiem i kontrolą zarządczą w zakresie działania Biura oraz jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, o których mowa w § 27 ust. 2 załącznika do Regulaminu Urzędu;
  7. koordynacja procesów udostępniania informacji publicznej i rozpatrywania skarg, wniosków, zapytań oraz interpelacji w zakresie działania Biura;
  8. przygotowywanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej m.st. Warszawy w zakresie działania Biura;
  9. sporządzanie zbiorczych sprawozdań i analiz problemowych związanych z realizacją zadań Biura;
  10. prowadzenie obsługi sekretarskiej i spraw administracyjno-gospodarczych Biura;
  11. współpraca z organami administracji publicznej, biurami, urzędami dzielnic, jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy, organizacjami pozarządowymi, podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, a także z innymi instytucjami w zakresie zadań Wydziału;
  12. przygotowywanie projektów uchwał Rady m.st. Warszawy i zarządzeń Prezydenta z zakresu zadań Wydziału;
  13. prowadzenie, w porozumieniu z właściwym biurem, spraw związanych ze współpracą międzynarodową w zakresie zadań Wydziału.

Dodatkowe informacje

W skład Wydziału Koordynacji wchodzą następujące wewnętrzne komórki organizacyjne:

Sekcja Koordynacji
Do zakresu działania Sekcji Koordynacji, wchodzącej w skład Wydziału Koordynacji, należy w szczególności:

  1. prowadzenie obsługi sekretarskiej Biura;
  2. prowadzenie, we współpracy z właściwym biurem, spraw kadrowych pracowników Biura;
  3. prowadzenie, we współpracy z właściwym biurem, spraw związanych z samokształceniem i szkoleniem pracowników Biura;
  4. prowadzenie, we współpracy z właściwym biurem, spraw kadrowych dyrektorów jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, o których mowa w § 27 ust. 2 załącznika do Regulaminu Urzędu – w szczególności w zakresie:
    a) udzielania urlopów wypoczynkowych, szkoleniowych, okolicznościowych i bezpłatnych do jednego miesiąca oraz wyrażania zgody na wyjazdy służbowe,
    b) przeprowadzania ocen okresowych oraz uproszczonych, a także składania wniosków dotyczących przyznania dodatku motywacyjnego,
    c) prowadzenia konkursów na stanowiska kierownicze w tych jednostkach - z wyłączeniem spraw zastrzeżonych do kompetencji dzielnic;
  5. organizowanie, we współpracy z właściwym biurem, staży absolwenckich oraz praktyk zawodowych studentów w Biurze;
  6. prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej w Biurze i przekazywaniem akt do archiwum zakładowego;
  7. prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych Biura;
  8. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pomocy osobom przybyłym do Polski na podstawie wizy repatriacyjnej, które osiedliły się w m.st. Warszawie;
  9. koordynowanie spraw związanych z opracowywaniem i opiniowaniem projektów upoważnień i pełnomocnictw Prezydenta oraz Dyrektora Biura w zakresie działalności Biura, właściwych komórek organizacyjnych urzędów dzielnic i jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, o których mowa w § 27 ust. 2 załącznika do Regulaminu Urzędu;
  10. prowadzenie rejestru decyzji wydawanych w Biurze oraz wewnętrznej ewidencji upoważnień i pełnomocnictw;
  11. przygotowywanie rocznych planów i sprawozdań dotyczących zamówień publicznych m.st. Warszawy w zakresie działania Biura;
  12. koordynacja spraw związanych z zarządzaniem budżetami projektów finansowanych ze środków funduszy europejskich realizowanych w Biurze;
  13. koordynacja spraw związanych z zarządzaniem ryzykiem w zakresie działania Biura oraz jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, o których mowa w § 27 ust. 2 załącznika do Regulaminu Urzędu;
  14. koordynacja spraw związanych z kontrolą zarządczą w zakresie działania Biura oraz jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, o których mowa w § 27 ust. 2 załącznika do Regulaminu Urzędu;
  15. koordynacja spraw związanych z utrzymaniem Systemu Zarządzania Jakością w Urzędzie w zakresie działania Biura;
  16. koordynacja spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej w zakresie działania Biura;
  17. koordynacja spraw związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków, zapytań oraz interpelacji wpływających do Biura;
  18. przygotowywanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej m.st. Warszawy w zakresie działania Biura;
  19. sporządzanie zbiorczych sprawozdań i analiz problemowych związanych z realizacją zadań Biura;
  20. przygotowywanie dokumentacji związanej z postępowaniami o zamówienia publiczne m.st. Warszawy z zakresu zadań Sekcji;
  21. zarządzanie treścią serwisu internetowego Biura z zakresu działania Sekcji.

 

Sekcja Planowania i Ewaluacji
Do zakresu działania Sekcji Planowania i Ewaluacji, wchodzącej w skład Wydziału Koordynacji, należy w szczególności:

  1. inicjowanie badań, analiz, ekspertyz z zakresu kwestii społecznych i rozwoju miasta;
  2. opracowywanie, tworzenie i wdrażanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych;
  3. wsparcie i monitoring wdrażania Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych przez poszczególne biura, urzędy dzielnic i jednostki organizacyjne m.st. Warszawy;
  4. opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie ogólnomiejskich projektów i programów, wynikających ze Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych;
  5. opiniowanie spraw związanych z działalnością biur i dzielnic w ww. zakresie;
  6. analiza przestrzenna problemów społecznych;
  7. przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski, zapytania oraz interpelacje w zakresie zadań Sekcji;
  8. przygotowywanie dokumentacji związanej z postępowaniami o zamówienia publiczne m.st. Warszawy z zakresu zadań Sekcji;
  9. zarządzanie treścią serwisu internetowego Biura z zakresu działania Sekcji;
  10. przygotowywanie sprawozdań z zakresu zadań Sekcji.

 

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba