​​​​​​​System zarządzania jakością

 

 


 

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy zarządzeniem Nr 345/2003 w dniu 9 maja 2003 roku ustanowił w Urzędzie m.st. Warszawy System zarządzania jakością, który został udokumentowany i wdrożony w okresie do 2005 r. Na podstawie auditu zewnętrznego, przeprowadzonego przez niezależną jednostkę certyfikującą, w dniu 15 grudnia 2005 roku Urząd m.st. Warszawy otrzymał certyfikat Systemu zarządzania jakością potwierdzający spełnienie wymagań normy PN-EN ISO 9001:2001.

Corocznie przeprowadzane są audity nadzoru nad ważnością certyfikatu, zaś w roku 2009, 2012, 2015, 2018 i 2021 oraz w 2024 przeprowadzono audity zewnętrzne odnawiające certyfikat.

Na podstawie auditu odnowienie certyfikatu przeprowadzonego od 8 do 9 października 2024 r., zewnętrzna, niezależna jednostka certyfikująca  odnowiła ważność certyfikatu w zakresie realizacji procesów bezpośredniej obsługi klienta oraz poświadczyła spełnianie przez System zarządzania jakością Urzędu m.st. Warszawy wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015.

Szczegółowe informacje o SZJ Urzędu m.st. Warszawy zawiera Zarządzenie nr 1600/2016 z 28 października 2016 r. w sprawie trybu i zasad zarządzania jakością, projektami i zmianą w Urzędzie m.st. Warszawy.

Koordynacją SZJ zajmuje się Biuro Organizacji Urzędu
jakosc@um.warszawa.pl

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń