Dane teleadresowe
Adres
ul. Juliusza Słowackiego 6/8
01-627, Warszawa
Godziny pracy
Sala obsługi mieszkańców oraz kasy: Poniedziałek: 8:00 - 18:00 Wtorek - piątek: 8:00 - 16:00 Terenowy Punkt Paszportowy w Dzielnicy Żoliborz: Poniedziałek: 10:00 -17:30 Wtorek - piątek: 8:00 - 15:30
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 90 00
E-mail
- Zoliborz.WOM@um.warszawa.pl
Imię i nazwisko
Marek Lesiuk
Stanowisko
Naczelnik
Adres
ul. Juliusza Słowackiego 6/8, nr pokoju 1
01-627 Warszawa
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 90 60
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
no-content
E-mail
- mlesiuk@um.warszawa.pl
Zakres działania
Do zakresu działania Wydziału Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Żoliborz należy w szczególności:
- obsługa mieszkańców w zakresie:
a) przyjmowania, w zakresie swojej właściwości miejscowej i rzeczowej pism, w tym: podań oraz wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
b) wydawania dokumentów klientom,
c) udzielania informacji o organach właściwych oraz o trybie i procedurach rozpatrywania spraw oraz niezbędnej treści wniosku, podania, pisma lub załącznika; - obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej zgodnie z zasadami przyjętymi w Urzędzie oraz organizacja i nadzór obiegu korespondencji w Urzędzie Dzielnicy;
- obsługa zgłoszeń interwencyjnych, informacyjnych oraz opinii mieszkańców wpływających za pośrednictwem systemu Warszawa 19115 w zakresie właściwości rzeczowej i miejscowej Urzędu Dzielnicy jako II linii wsparcia dla Centrum Komunikacji z Mieszkańcami;
- wykonywanie zadań związanych z przeprowadzaniem wyborów i referendów;
- przygotowywanie bieżących i okresowych informacji, sprawozdań i analiz w zakresie swoich zadań;
- opracowywanie propozycji doskonalenia zasad i procedur obsługi klientów;
- wdrażanie, w zakresie swoich zadań, projektów doskonalenia zasad i procedur obsługi klientów.
Metryka
changes-registry
Expand