Dane teleadresowe
Adres
"Solidarności" 90
01-003, Warszawa
Godziny pracy
poniedziałek-piątek 08:00-16:00
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 56 90
Fax
-
22 443 56 00
E-mail
- wola.wag@um.warszawa.pl
Imię i nazwisko
Małgorzata Maszało-Kulińska
Stanowisko
Naczelnik
Adres
"Solidarności" 90, nr pokoju 47
01-003 Warszawa
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 56 90
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
no-content
E-mail
- wola.wag@um.warszawa.pl
Imię i nazwisko
Krzysztof Maciejewski
Stanowisko
Zastępca naczelnika
Adres
"Solidarności" 90
01-003
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 56 90
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
22 443 56 00
E-mail
- wola.wag@um.warszawa.pl
Informacja o ewidencjach i rejestrach
Zakres działania
Do zakresu działania Wydziału Administracyjno-Gospodarczego dla Dzielnicy Wola należy w szczególności:
- prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych Urzędu Dzielnicy, delegatur biur oraz filii archiwum zakładowego Urzędu, w tym utrzymywanie i eksploatacja dzielnicowych obiektów administracyjnych, a w szczególności:
- zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami zajmowanymi przez komórki organizacyjne Urzędu Dzielnicy, delegatury biur oraz filię archiwum zakładowego Urzędu,
- gospodarowanie składnikami majątku ruchomego,
- dokonywanie napraw, konserwacji, remontów i modernizacji,
- zapewnienie ochrony budynków i lokali użytkowanych przez Urząd Dzielnicy,
- prowadzenie spraw w zakresie ochrony osób i mienia w tym zapewnienie ochrony osób i mienia w budynkach i lokalach użytkowanych przez Urząd Dzielnicy,
- opracowywanie dokumentacji ochrony obiektów Urzędu Dzielnicy,
- nadzór nad stosowaniem zasad dostępu do pomieszczeń w Urzędzie Dzielnicy,
- zapewnienie dostępu do pomieszczeń w obiektach Urzędu Dzielnicy,
- współpraca z biurem właściwym w sprawach ochrony osób i mienia w zakresie zapewnienia ochrony fizycznej siedzib Urzędu Dzielnicy, delegatur biur oraz filii archiwum zakładowego Urzędu,
- zakup plomb lub innych środków zabezpieczenia,
- budowa, rozbudowa oraz serwis systemów zabezpieczenia technicznego w ramach wykonywanych zadań w porozumieniu z dyrektorem biura właściwego w sprawach ochrony osób i mienia,
- zapewnianie zaopatrzenia,
- zapewnianie obsługi telekomunikacyjnej,
- zapewnianie obsługi transportowej we współpracy z biurem właściwym w sprawach obsługi transportowej, w zakresie określonym w regulaminie obsługi transportowej Urzędu m.st. Warszawy oraz użytkowania samochodów służbowych i samochodów prywatnych w celach służbowych,
- zapewnianie obsługi technicznej,
- zapewnienie obsługi poligraficznej;
- prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych siedziby Urzędu Stanu Cywilnego (II Wydział Rejestracji Stanu Cywilnego) usytuowanej w budynku Urzędu Dzielnicy przy al. „Solidarności” 90, a w szczególności:
- zarządzanie i administrowanie budynkiem i lokalem, w tym zapewnienie warunków lokalowych, umożliwiających realizację zadań merytorycznych przez Urząd Stanu Cywilnego,
- zapewnienie czystości w pomieszczeniach biurowych i Sali ślubów,
- gospodarowanie składnikami majątku ruchomego, dokonywanie napraw, konserwacji, remontów i modernizacji,
- zapewnienie ochrony budynku i pomieszczeń użytkowanych przez siedzibę Urzędu Stanu Cywilnego,
- zapewnienie zaopatrzenia, za wyjątkiem zaopatrzenia w materiały biurowe oraz działań podejmowanych przez Urząd Stanu Cywilnego jednolicie w stosunku do wszystkich siedzib Urzędu Stanu Cywilnego, w tym znajdujących się w dzielnicowych obiektach administracyjnych;
- przygotowywanie propozycji w zakresie finansowym i rzeczowym, zadań inwestycyjnych do uwzględnienia w załączniku dzielnicowym do uchwały budżetowej m.st. Warszawy i Wieloletniej Prognozie Finansowej, w zakresie objętym właściwością Wydziału;
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie finansowym i rzeczowym dotyczącej zadań inwestycyjnych ujętych w załączniku dzielnicowym do uchwały budżetowej m.st. Warszawy, w tym miesięcznej informacji o stanie realizacji zadań inwestycyjnych realizowanych przez Wydział;
- współpraca z właściwymi biurami i komórkami organizacyjnymi Urzędu Dzielnicy, w tym uzyskiwanie stosownych opinii, w zakresie planowania i realizacji zadań inwestycyjnych;
- prowadzenie spraw dotyczących przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych, w zakresie objętym właściwością Wydziału, określonych w załączniku dzielnicowym do uchwały budżetowej m.st. Warszawy i w Wieloletniej Prognozie Finansowej;
- uzyskanie decyzji administracyjnych i opinii niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Wydział, w tym:
- decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- decyzji o warunkach zabudowy,
- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
- decyzji o pozwoleniu na budowę,
- prawa do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane;
- organizowanie procesu budowy realizowanych działań w zakresie przygotowania budowy, wykonania robót, odbioru robót, rozliczania robót oraz przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.), w tym:
- zapewnienie nadzoru inwestorskiego,
- monitorowanie procesu inwestycyjnego i informowanie o ewentualnych zagrożeniach odnośnie terminów, harmonogramów lub jakości robót i ich przyczyn,
- prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i przeglądów po upływie okresu gwarancji i rękojmi zgodnie z warunkami umowy, w tym kontrola stanu technicznego wykonanych obiektów w okresie gwarancji i rękojmi, terminowe organizowanie przeglądów gwarancyjnych, nadzór nad prawidłowym i terminowym usuwaniem wad i usterek lub zapewnienie udziału w przeglądach osób o odpowiednich kwalifikacjach w przypadku, gdy warunki gwarancyjne będzie sprawował zarządca obiektu.
Dodatkowe informacje
W skład Wydziału Administracyjno-Gospodarczego dla Dzielnicy wchodzą następujące wewnętrzne komórki organizacyjne:
- Referat Administracyjno-Gospodarczy
- Referat Techniczny
Metryka
changes-registry
Expand