Wydział Organizacji i Obsługi Prawnej (WOP)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

Żegańska 1, nr pokoju 511

04-713, Warszawa

Godziny pracy

Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16: 00

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 68 14

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Arkadiusz Brzeski

Stanowisko

Naczelnik

Adres

Żegańska 1, nr pokoju 511

04-713

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 68 14

Telefon komórkowy

no-content

Fax

no-content

Informacja o ewidencjach i rejestrach

Ewidencje i rejestry

Zakres działania

Zakres działania Wydziału Organizacji i Obsługi Prawnej dla Dzielnicy Wawer:

  1. obsługa sekretariatów Zarządu Dzielnicy;

  2. koordynowanie kalendarza oraz organizowanie pracy członków Zarządu Dzielnicy;

  3. obsługa organizacyjna spotkań członków Zarządu Dzielnicy z mieszkańcami (w oparciu o kartę interesanta);

  4. koordynowanie i realizowanie spraw dotyczących upoważnień i pełnomocnictw;

  5. obsługa administracyjno-organizacyjna posiedzeń Zarządu Dzielnicy;

  6. aktualizowanie danych i publikowanie informacji o Dzielnicy w BIP;

  7. opracowywanie i aktualizacja regulaminu wewnętrznego Urzędu Dzielnicy;

  8. prowadzenie filii archiwum zakładowego w Urzędzie Dzielnicy;

  9. koordynowanie i udoskonalanie współpracy pomiędzy komórkami Urzędu Dzielnicy,

  10. podejmowanie działań i inicjatyw w celu zwiększenia efektywności funkcjonowania Urzędu Dzielnicy,

  11. opracowywanie celów długoterminowych i krótkoterminowych, w zakresie funkcjonowania Urzędu Dzielnicy,

  12. opracowywanie i wdrażanie procedur wewnętrznego przepływu informacji o realizowanych zadaniach, w zakresie jednolitej i spójnej polityki informacyjnej,

  13. analizowanie, przygotowywanie koncepcji i rozwiązań w zakresie wewnętrznych regulacji dotyczących organizacji pracy Urzędu Dzielnicy,

  14. opracowywanie jednolitych standardów realizacji zadań w Urzędzie Dzielnicy;

  15. podejmowanie działań na rzecz rozwoju zarządzania procesowego w Urzędzie Dzielnicy;

  16. koordynowanie udzielania odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych;

  17. koordynowanie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji;

  18. koordynowanie udostępniania informacji publicznej;

  19. obsługa prawna Urzędu.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba