Dane teleadresowe
Adres
Żegańska 1, nr pokoju 123
04-713, Warszawa
Godziny pracy
Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 68 11
E-mail
- wawer.wor@um.warszawa.pl
Dodatkowe dane adresowe
Zakres działania Wydziału Obsługi Rady Dzielnicy Wawer:
- Obsługa administracyjno-techniczna i organizacyjna Rady Dzielnicy, w tym m.in. Przygotowywanie materiałów na sesję, sporządzanie protokołów z sesji, prowadzenie rejestru uchwał i stanowisk oraz druków kierowanych na sesje, przekazywanie uchwał i stanowisk do odpowiednich organów m.st. Warszawy a także komórek organizacyjnych Urzędu i Urzędu Dzielnicy.
- Obsługa organizacyjno-techniczna komisji Rady Dzielnicy poprzez przygotowywanie materiałów na posiedzenia, sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji Rady, prowadzenie wykazu uchwał i stanowisk oraz sporządzanie i aktualizacja harmonogramu posiedzeń;
- Prowadzenie rejestrów interpelacji, zapytań i wniosków radnych Dzielnicy.
- Wprowadzanie, aktualizacja i zatwierdzanie w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy informacji z zakresu działania Rady Dzielnicy.
- Przygotowywanie i przekazywanie do opublikowania na stronie internetowej Dzielnicy informacji dotyczących organizacji i funkcjonowania Rady Dzielnicy.
- Obsługa kancelaryjno-biurowa radnych Dzielnicy.
- Zbieranie, rejestrowanie, przechowywanie i przygotowywanie do publikacji kopii oświadczeń majątkowych radnych złożonych Przewodniczącemu Rady Dzielnicy.
- Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem jednostek niższego rzędu w Dzielnicy;
- Opracowywanie planów wydatków związanych z funkcjonowaniem Rady Dzielnicy.
- Przygotowywanie sprawozdań i analiz dotyczących Rady Dzielnicy.
- Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Młodzieżowej Rady Dzielnicy Wawer.
Imię i nazwisko
Żaneta Uchmańska - Soszka
Stanowisko
Naczelniczka
Adres
Żegańska 1, nr pokoju 122
04-713
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 68 10
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
no-content
E-mail
- wawer.wor@um.warszawa.pl
Informacja o ewidencjach i rejestrach
Zakres działania
Zakres działania Wydziału Obsługi Rady Dzielnicy Wawer:
- Obsługa administracyjno-techniczna i organizacyjna Rady Dzielnicy, w tym m.in. Przygotowywanie materiałów na sesję, sporządzanie protokołów z sesji, prowadzenie rejestru uchwał i stanowisk oraz druków kierowanych na sesje, przekazywanie uchwał i stanowisk do odpowiednich organów m.st. Warszawy a także komórek organizacyjnych Urzędu i Urzędu Dzielnicy.
- Obsługa organizacyjno-techniczna komisji Rady Dzielnicy poprzez przygotowywanie materiałów na posiedzenia, sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji Rady, prowadzenie wykazu uchwał i stanowisk oraz sporządzanie i aktualizacja harmonogramu posiedzeń;
- Prowadzenie rejestrów interpelacji, zapytań i wniosków radnych Dzielnicy.
- Wprowadzanie, aktualizacja i zatwierdzanie w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy informacji z zakresu działania Rady Dzielnicy.
- Przygotowywanie i przekazywanie do opublikowania na stronie internetowej Dzielnicy informacji dotyczących organizacji i funkcjonowania Rady Dzielnicy.
- Obsługa kancelaryjno-biurowa radnych Dzielnicy.
- Zbieranie, rejestrowanie, przechowywanie i przygotowywanie do publikacji kopii oświadczeń majątkowych radnych złożonych Przewodniczącemu Rady Dzielnicy.
- Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem jednostek niższego rzędu w Dzielnicy;
- Opracowywanie planów wydatków związanych z funkcjonowaniem Rady Dzielnicy.
- Przygotowywanie sprawozdań i analiz dotyczących Rady Dzielnicy.
- Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Młodzieżowej Rady Dzielnicy Wawer.
Metryka
changes-registry
Expand