Podział zadań członków Zarządu Dzielnicy Rembertów

Burmistrz Dzielnicy Maciej Iwanicki

Nadzoruje pracę:

  • Wydziału Organizacyjnego dla Dzielnicy Rembertów
  • Zespołu Obsługi Rady Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Administracyjno-Gospodarczego dla Dzielnicy  Rembertów
  • Wydziału Budżetowo-Księgowego dla Dzielnicy Rembertów  
  • Zespołu Obsługi Prawnej dla Dzielnicy Rembertów
  • Zespołu Kadr dla Dzielnicy Rembertów
  • Samodzielnego Wieloosobowego Stanowiska Pracy ds. Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Informatyki dla Dzielnicy Rembertów
  • Zespołu Sportu i Rekreacji dla Dzielnicy Rembertów

oraz wykonuje czynności nadzoru nad działalnością jednostek organizacyjnych w Dzielnicy Rembertów:

  • Dom Kultury "Wygoda"
  • Dom Kultury "Rembertów"
  • Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy  

Zastępca Burmistrza Arkadiusz Piotrowski

Nadzoruje pracę:

  • Wydziału Infrastruktury dla Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Gospodarki Gruntami dla Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Architektury i Urbanistyki dla Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Budownictwa dla Dzielnicy Rembertów 
  • Wydziału Kultury i Promocji dla Dzielnicy Rembertów

oraz współpracuje z Delegaturą Stołecznego Centrum Bezpieczeństwa

Zastępca Burmistrza Aleksander Lesiński

Nadzoruje pracę:

  • Wydziału Oświaty i Wychowania dla Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia dla Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów
  • Zespołu Działalności Gospodarczej i Zezwoleń dla Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Rembertów  
  • Wydziału Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Rembertów

a także wykonuje czynności nadzoru nad działalnością następujących jednostek organizacyjnych m. st. Warszawy w Dzielnicy Rembertów:

  • Dzielnicowe Biuro Finansów i Oświaty
  • Ośrodek Pomocy Społecznej w Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy
  • placówki oświaty i wychowania w Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy 

oraz współpracuje z Delegaturą Biura Administracji i Spraw Obywatelskich.

Podział zadań i kompetencji członków zarządu w zakresie nadzoru nad poszczególnymi wydziałami dla Dzielnicy reguluje Uchwała nr 2/2024 Zarządu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy z dnia 27 maja 2024 roku.

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń