Dane teleadresowe
Adres
al. gen. A. Chruściela "Montera" 28, nr pokoju 204
04-401, Warszawa
Godziny pracy
Poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 44 33 899
Fax
-
22 44 33 777
E-mail
- rembertow.wod@um.warszawa.pl
Imię i nazwisko
Dorota Stańska-Matusik
Stanowisko
Naczelnik
Adres
al. gen. Antoniego Chruściela "Montera" 28, nr pokoju 204
04-401 Warszawa
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 44 33 896
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
22 44 33 777
E-mail
- dstanska@um.warszawa.pl
Informacja o ewidencjach i rejestrach
Zakres działania
Do zakresu działania Wydziału Organizacyjnego dla Dzielnicy Rembertów należy, w szczególności:
1) organizacja pracy Urzędu Dzielnicy, w tym:
a) przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz projektów innych dokumentów w zakresie działania wydziału,
b) prowadzenie rejestrów pełnomocnictw udzielanych przez burmistrza i zarząd dzielnicy oraz wykazu pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez Prezydenta burmistrzowi, członkom zarządu dzielnicy i innym pracownikom Urzędu Dzielnicy,
c) monitorowanie terminowości udzielenia odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych kierowane do burmistrza i członków zarządu dzielnicy,
d) akceptowanie prawidłowości wzorów pieczęci, blankietów korespondencyjnych oraz wizytówek wykonywanych na potrzeby Urzędu Dzielnicy,
e) wprowadzanie i aktualizowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Stołecznego Warszawy, w części dotyczącej dzielnicy,
f) gromadzenie danych i aktualizowanie internetowej strony dzielnicy w porozumieniu z biurem właściwym do spraw marketingu miasta;
2) obsługa administracyjna obwodowych komisji wyborczych oraz wykonywanie zadań w zakresie organizacji i przeprowadzania wyborów oraz referendów w zakresie właściwym dla Dzielnicy, w tym archiwizacja i niszczenie dokumentacji z wyborów i referendów;
3) obsługa organizacyjno-kancelaryjna członków zarządu dzielnicy, w tym:
a) obsługa administracyjno-techniczna i organizacyjna spotkań oraz narad z udziałem członków zarządu dzielnicy;
b) przygotowywanie okresowych informacji i sprawozdań dotyczących pracy zarządu dzielnicy;
c) nadzór nad pieczęciami urzędowymi i pieczęciami imiennymi członków zarządu dzielnicy;
4) sprawy środków z funduszy europejskich, w tym:
a) inicjowanie tworzenia projektów współfinansowanych ze środków funduszy europejskich w zakresie właściwości dzielnicy,
b) udzielanie informacji na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków funduszy europejskich jednostkom organizacyjnym oraz zainteresowanym podmiotom z terenu dzielnicy,
c) koordynacja projektów realizowanych w dzielnicy, które korzystają z finansowania w ramach określonych funduszy europejskich oraz prowadzenie elektronicznego systemu monitoringu realizacji tych projektów,
d) pomoc w przygotowaniu i opiniowanie wniosków aplikacyjnych wydziałom dla dzielnicy i jednostkom organizacyjnym, przekazanym do kompetencji dzielnicy – pod nadzorem biura właściwego do spraw funduszy europejskich i polityki rozwoju oraz biura właściwego do spraw pomocy i projektów społecznych (w zakresie projektów nieinwestycyjnych),
e) składanie pod nadzorem biura właściwego do spraw funduszy europejskich i polityki rozwoju oraz biura właściwego do spraw pomocy i projektów społecznych (w zakresie projektów nieinwestycyjnych), wniosków do instytucji wdrażających/pośredniczących o dofinansowanie, ze środków funduszy europejskich, zadań realizowanych przez dzielnicę,
f) prowadzenie zbiorczej ewidencji projektów planowanych i realizowanych na terenie dzielnicy, w ramach określonych funduszy europejskich, oraz przekazywanie bieżących informacji dotyczących tych projektów do biura właściwego do spraw funduszy europejskich i polityki rozwoju,
g) organizacja przy współpracy biura właściwego do spraw funduszy europejskich i polityki rozwoju, spotkań informacyjnych, dotyczących funduszy europejskich,
h) prowadzenie we współpracy z biurem właściwym do spraw funduszy europejskich i polityki rozwoju serwisu informacyjnego na temat realizowanych projektów, które korzystają z funduszy europejskich,
i) utrzymywanie kontaktów z urzędami centralnymi, w szczególności z Ministerstwem Rozwoju, Mazowieckim Urzędem Wojewódzkim oraz organami samorządowymi, zaangażowanymi w proces wdrażania funduszy europejskich,
j) prowadzenie działalności informacyjnej wśród rolników w zakresie wykorzystania środków z funduszy europejskich;
5) koordynowanie działań realizacji budżetu obywatelskiego w dzielnicy oraz współpraca z właściwym biurem ds. komunikacji społecznej w tym zakresie;
6) planowanie, organizowanie, prowadzenie i ewaluacja konsultacji społecznych, a także współpraca w tym zakresie z biurem właściwym do spraw komunikacji społecznej;
7) prowadzenie i koordynowanie spraw dotyczących inicjatywy lokalnej oraz sporządzanie sprawozdań z nią związanych, a także współpraca w tym zakresie z biurem właściwym do spraw komunikacji społecznej;
8) koordynowanie uczestnictwa urzędu dzielnicy w aktualizowaniu, wdrażaniu, komunikowaniu, monitorowaniu i ewaluacji strategii rozwoju miasta, w tym m.in. poprzez zadania realizowane przez koordynatora dzielnicowego ds. strategii rozwoju miasta;
9) współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie inicjatyw społecznych kierowanych do zarządu dzielnicy;
10) rekomendowanie wpływających próśb w zakresie objęcia wydarzenia patronatem Burmistrza.
Metryka
changes-registry
Expand