Dane teleadresowe
Adres
al. gen. A. Chruściela "Montera" 28, nr pokoju 304, 317, 318
04-401, Warszawa
Godziny pracy
Poniedziałek - piątek 8.00 - 16.00
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 44 33 902, 22 44 33 901, 22 44 33 903, 22 44 33 904, 22 44 33 900, 22 44 33 905, 22 44 33 906, 22 44 33 907
Fax
-
22 44 33 772
E-mail
- rembertow.wir@um.warszawa.pl
Imię i nazwisko
Jacek Bodziony
Stanowisko
no-content
Adres
al. gen. Antoniego Chruściela "Montera" 28, nr pokoju 304
04-401 Warszawa
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 44 33 907
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
22 44 33 772
E-mail
- j.bodziony@um.warszawa.pl
Informacja o ewidencjach i rejestrach
Zakres działania
Do zakresu działania Wydziału Infrastruktury dla Dzielnicy Rembertów należy, w szczególności:
1) utrzymanie i rozwój infrastruktury komunalnej w zakresie systemów: elektroenergetycznego, wodociągowo-kanalizacyjnego, ciepłowniczego i gazowego;
2) monitorowanie procesów rozwojowych dzielnicy, samoistnych i stymulowanych zamierzeniami planistycznymi dzielnicy, w celu dokonania oceny zapotrzebowania oraz rezerw zaopatrzenia w media energetyczne, wodę i kanalizację;
3) badanie spójności planów rozwoju przedsiębiorstw energetycznych z założeniami do planów zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe na obszarze dzielnicy;
4) ewidencja urządzeń infrastruktury komunalnej w zakresie branż, o których mowa w pkt 1 oraz współpraca w tym zakresie z biurem właściwym do spraw geodezji i katastru przy tworzeniu, wdrażaniu i eksploatacji ogólnomiejskiego systemu informatycznego do gromadzenia i przetwarzania danych przestrzennych, wchodzących w skład infrastruktury informacji przestrzennej m.st. Warszawy;
5) podejmowanie działań na rzecz racjonalnego i efektywnego wykorzystywania mediów energetycznych, wody i kanalizacji w obiektach nadzorowanych przez Urząd Dzielnicy;
6) badanie spójności planów rozwojowych jednostek realizujących budowę infrastruktury komunalnej w zakresie systemów: wodociągowo-kanalizacyjnego, ciepłowniczego, gazowego i elektroenergetycznego, z planami budowy i remontów dróg oraz inicjowanie rozwiązań koordynujących procesy inwestycyjne;
7) ocena funkcjonowania odkrytego systemu odprowadzania wód opadowych i roztopowych z terenu dzielnicy – w tym zamierzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu;
8) przygotowywanie i wykonywanie niezbędnych inwestycji oraz utrzymanie i eksploatacja urządzeń wodnych istotnych dla funkcjonowania odkrytego systemu odprowadzania wód opadowych i roztopowych;
9) podejmowanie działań przywracających prawidłowe funkcjonowanie systemu w sytuacjach awaryjnych;
10) przygotowywanie propozycji wieloletnich i rocznych planów inwestycyjnych, dotyczących dzielnicy i przekazywanie ich do biura właściwego do spraw funduszy europejskich i polityki rozwoju;
11) sporządzanie propozycji wprowadzenia nowych projektów inwestycyjnych do uchwały budżetowej m. st. Warszawy i Wieloletniej Prognozy Finansowej m. st. Warszawy oraz propozycji zmian w załączniku dzielnicowym w trakcie trwania roku budżetowego wraz z wynikającymi z tego zmianami w Wieloletniej Prognozie Finansowej m. st. Warszawy, w tym opracowywanie wniosków o wprowadzenie projektu inwestycyjnego do budżetu i WPF oraz wniosków o zmianę projektu w budżecie i WPF;
12) sporządzanie i aktualizowanie harmonogramów rzeczowo-finansowych projektów inwestycyjnych, ujętych w załączniku dzielnicowym do uchwały budżetowej m.st. Warszawy;
13) przygotowanie i realizowanie inwestycji określonych w załączniku dzielnicowym do uchwały budżetowej m.st. Warszawy i w wieloletniej prognozie finansowej;
14) opracowywanie sprawozdawczości (w zakresie finansowym i rzeczowym) dotyczącej zadań inwestycyjnych ujętych w załączniku dzielnicowym do uchwały budżetowej m.st. Warszawy, w tym okresowej informacji o stanie realizacji zadań inwestycyjnych dzielnicy;
15) opracowywanie sprawozdawczości (w zakresie finansowym i rzeczowym) dotyczącej wydatków bieżących Wydziału ujętych w załączniku dzielnicowym do uchwały budżetowej m.st. Warszawy, w tym okresowej informacji o stanie realizacji zadań;
16) opracowywania miesięcznej informacji o realizacji projektów i zakupów inwestycyjnych oraz miesięcznej informacji o zaangażowaniu planu wydatków majątkowych;
17) przekazywanie danych o wykonaniu inwestycji do biura właściwego do spraw funduszy europejskich i polityki rozwoju;
18) współpraca z właściwymi biurami w zakresie przygotowywania i realizacji zadań inwestycyjnych, w tym uzyskiwanie stosownych opinii;
19) przygotowywanie propozycji oraz propozycji zmian rocznych planów finansowych w zakresie wydatków bieżących wydziału i przekazywanie ich Wydziałowi Budżetowo-Księgowemu dla Dzielnicy Rembertów;
20) wprowadzanie danych do rejestru zamówień publicznych – w zakresie zadań wydziału;
21) we współpracy z głównym księgowym dzielnicy, końcowe rozliczanie inwestycji i przekazywanie mienia powstałego w wyniku realizacji inwestycji przyszłemu użytkownikowi, a w szczególności rozliczanie rzeczowo-finansowe zrealizowanych inwestycji;
22) sprawy wynikające z przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, w odniesieniu do dróg gminnych, a w szczególności:
a) wykonywanie obowiązków zarządcy dróg gminnych, położonych na obszarze dzielnicy,
b) oddawanie gruntów w pasie drogowym dróg gminnych, położonych na obszarze dzielnicy, w najem, dzierżawę albo użyczanie ich, w drodze umów, na cele związane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, a także na cele związane z potrzebami obsługi użytkowników ruchu,
c) występowanie z wnioskami o podział lub scalenie i podział nieruchomości przeznaczonych pod pas drogowy drogi gminnej, położonej na obszarze dzielnicy;
23) przedkładanie biuru właściwemu planów stref płatnego parkowania na obszarze dzielnicy, celem wystąpienia przez Prezydenta z wnioskiem w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania, dotyczącym m.st. Warszawy;
24) sprawy dróg wewnętrznych dotyczące budowy, przebudowy, remontów, utrzymania, w tym letnie oczyszczanie, odśnieżanie i zapobieganie śliskości, ochrona i oznakowanie dróg wewnętrznych położonych na obszarze dzielnicy, stanowiących własność m.st. Warszawy lub będących we władaniu m.st. Warszawy, a nieprzekazanych w zarząd innym podmiotom;
25) prowadzenie postępowań dotyczących egzekucji obowiązków o charakterze niepieniężnym w sprawach dróg gminnych, w trybie ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
26) prowadzenie uzgodnień z biurem właściwym do spraw infrastruktury w zakresie koordynacji inwestycji i remontów w pasie drogowym na obszarze m. st. Warszawy, w tym uzyskiwanie opinii w przedmiocie wniosków o wydanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego oraz przedkładanie informacji, dokumentów i innych danych niezbędnych dla procesu koordynacji działań inwestycyjnych i remontowych w pasie drogowym na obszarze m.st. Warszawy;
27) utrzymanie iluminacji obiektów położonych na terenie dzielnicy;
28) współpraca z Zarządem Transportu Miejskiego w zakresie komunikacji miejskiej;
29) współpraca z biurem właściwym oraz innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy na rzecz tworzenia korzystnych warunków dla rozwoju ruchu rowerowego;
30) uzgadnianie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli sposób zagospodarowania gruntów przyległych do pasa drogowego lub zmiana tego sposobu mogą mieć wpływ na ruch drogowy lub samą drogę;
31) podejmowanie działań interwencyjnych w przypadkach zagrożeń i awarii, w tym zagrożeń na drogach gminnych i wewnętrznych;
32) remonty placówek oświatowych i wychowawczych w ramach planu finansowego Urzędu;
33) sprawy miejsc pamięci narodowej, a w szczególności:
a) opieka i ochrona pomników i miejsc pamięci narodowej położonych na obszarze dzielnicy,
b) prowadzenie ewidencji pomników i miejsc pamięci narodowej położonych na obszarze dzielnicy,
c) występowanie do właściwych organów z wnioskami w sprawie utworzenia miejsca pamięci narodowej, położonego na obszarze dzielnicy;
34) wykonywanie czynności w zakresie powstawania centrów lokalnych, w tym:
a) współudział w przeprowadzaniu spotkań warsztatowych z mieszkańcami,
b) tworzenie koncepcji architektonicznej,
c) przygotowywanie dokumentacji projektowej inwestycji,
d) prace budowlane;
35) obsługa zgłoszeń w systemie Warszawa 19115 w zakresie zadań Wydziału.
Metryka
changes-registry
Expand