Wydział Administracyjno - Gospodarczy dla Dzielnicy (WAG)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

al. gen. A. Chruściela "Montera" 28, nr pokoju 328, 329, 330

04-401, Warszawa

Godziny pracy

Poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00

Dane kontaktowe

Telefon

22 44 33 837, 22 44 33 838, 22 44 33 839

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Agnieszka Filipek

Stanowisko

Naczelnik

Adres

al. gen. Antoniego Chruściela "Montera" 28, nr pokoju 329

04-401 Warszawa

Dane kontaktowe

Telefon

22 44 33 839

Telefon komórkowy

no-content

Fax

no-content

Informacja o ewidencjach i rejestrach

Ewidencje i rejestry

Zakres działania

Do zakresu działania Wydziału Administracyjno-Gospodarczego dla Dzielnicy Rembertów należy zapewnienie warunków niezbędnych do prawidłowej pracy Urzędu Dzielnicy, delegatur oraz filii archiwum zakładowego Urzędu Dzielnicy, a w szczególności:
1) zarządzanie i administrowanie budynkiem Urzędu Dzielnicy i znajdującymi się w nim lokalami, w tym:
a) sprawowanie nadzoru nad ich stanem technicznym,
b) planowanie i prowadzenie remontów i modernizacji,
c) zabezpieczanie dokumentacji technicznej,
d) bieżąca eksploatacja lokali i urządzeń technicznych,
e) utrzymanie i eksploatacja infrastruktury technicznej budynku,
f) realizowanie zadań odnośnie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego,
g) utrzymanie porządku i czystości w budynku Urzędu Dzielnicy, w jego otoczeniu i na parkingach Urzędu Dzielnicy,
h) podejmowanie działań na rzecz racjonalnego używania i efektywnego wykorzystywania mediów energetycznych;
2) zapewnienie ochrony osób i mienia w budynkach i lokalach użytkowanych przez Urząd Dzielnicy, w tym poprzez między innymi:
a) opracowywanie dokumentacji ochrony obiektów Urzędu Dzielnicy pod nadzorem biura właściwego w sprawach ochrony osób i mienia,
b) nadzór nad stosowaniem zasad dostępu do pomieszczeń w Urzędzie Dzielnicy,
c) budowa, rozbudowa oraz serwis systemów zabezpieczenia technicznego w ramach wykonywanych zadań pod nadzorem biura właściwego w sprawach ochrony osób i mienia,
d) zakup plomb lub innych środków zabezpieczenia,
e) współpraca z biurem właściwym w sprawach ochrony osób i mienia w zakresie zapewnienia ochrony fizycznej siedzib Urzędu Dzielnicy, delegatur biur oraz filii archiwum zakładowego Urzędu;
3) sprawy gospodarowania składnikami majątku ruchomego Urzędu Dzielnicy, który znajduje się w ewidencji prowadzonej przez wydział, w tym:
a) prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych oraz małowartościowych,
b) prowadzenie ewidencji na kartach osobistego wyposażenia,
c) realizowanie zadań dotyczących spisu,
d) współuczestniczenie w inwentaryzacji, w tym przygotowywanie do spisu z natury rzeczowych składników majątku dzielnicy oraz wniosków o likwidację składników majątków, które nie nadają się do dalszego użytkowania,
e) wystawianie dokumentów o środkach trwałych (OT, PT, LT) i prowadzenia rejestru;
f) prowadzenie podręcznego magazynu sprzętu, wyposażenia, artykułów spożywczych i biurowych oraz planowanie potrzeb w tym zakresie;
4) zapewnianie zaopatrzenia Urzędu Dzielnicy, w tym:
a) zaopatrzenie wydziałów, delegatur, w tym planowanie i zakup mebli, artykułów biurowych, eksploatacyjnych, spożywczych, prasy, usług kserograficznych oraz odzieży ochronnej, jak również zamawianie i wykonywanie na potrzeby wydziałów pieczęci i ich ewidencjonowanie, blankietów korespondencyjnych i wizytówek na podstawie zgłaszanych zapotrzebowań,
b) zamieszczanie ogłoszeń w prasie na zlecenie komórek organizacyjnych Urzędu Dzielnicy;
5) zapewnianie obsługi telekomunikacyjnej, w tym:
a) monitoring kosztów telefonicznych łączy stacjonarnych i komórkowych,
b) ewidencja i inwentaryzacja sprzętu telekomunikacyjnego,
c) nadzór nad eksploatacją i serwisem telefonów komórkowych,
d) bieżąca pomoc techniczna użytkownikom służbowych telefonów komórkowych,
e) rozliczanie korzystania z telefonów służbowych,
f) współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi,
g) konserwacja wewnętrznej sieci telekomunikacyjnej;
6) zapewnianie obsługi transportowej, w tym:
a) bieżąca kontrola stanu technicznego środków transportu, zlecanie napraw,
b) prowadzenie ewidencji kart drogowych,
c) rejestracja i ubezpieczenia pojazdów,
d) sprawy używania do celów służbowych samochodów prywatnych;
7) nadzór nad parkingami;
8) zapewnianie obsługi technicznej Urzędu Dzielnicy, w tym:
a) zapewnianie ciągłości funkcjonowania urządzeń technicznych i biurowych, poprzez naprawy i konserwację oraz właściwą eksploatację,
b) obsługa materialno-techniczna posiedzeń rady dzielnicy i komisji rady dzielnicy oraz narad, konferencji i spotkań,
c) obsługa materialno-techniczna wyborów i referendów;
9) planowanie, przygotowanie i monitorowanie realizacji planu finansowego wydziału;
10) wprowadzanie danych do rejestru zamówień publicznych – w zakresie zadań wydziału;
11) ewidencjonowanie i analizowanie kosztów i wydatków oraz opracowywanie sprawozdań z realizacji budżetu i zadań wydziału;
12) wykonywanie czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej Urzędu Dzielnicy i ewakuacji pracowników w Urzędzie Dzielnicy.
 

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba