Wydział Działalności Gospodarczej i Zezwoleń dla Dzielnicy Ochota (WDG)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

Grójecka 17A

02-021, Warszawa

Godziny pracy

Poniedziałek 8:00 - 18:00 (do godz. 18:00 obsługa w zakresie CEIDG) Wtorek - Piątek: 8:00 - 16:00

Dane kontaktowe

Telefon

  • 22 443 96 70

  • 22 443 96 72

Dodatkowe dane adresowe

Wydział Działalności Gospodarczej i Zezwoleń - Ochota (um.warszawa.pl)

https://ochota.um.warszawa.pl

https://um.warszawa.pl

 

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Bartosz Sołtysiak

Stanowisko

Naczelnik

Adres

Grójecka 17A, nr pokoju 525W

02-021 Warszawa

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 96 71

Telefon komórkowy

no-content

Fax

no-content

Informacja o ewidencjach i rejestrach

Ewidencje i rejestry

Zakres działania

Do zakresu działania Wydziału Działalności Gospodarczej i Zezwoleń dla Dzielnicy Ochota należy w szczególności:

  1. ewidencja działalności gospodarczej osób fizycznych, także wspólników spółek cywilnych;
  2. udostępnianie danych zawartych w zarchiwizowanej dokumentacji (rejestry, akta osobowe) dotyczącej działalności gospodarczej;
  3. wykonywanie całokształtu zadań w sprawach dotyczących zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, przewidzianych ustawą z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2021 r. poz. 1119, z późn. zm.), do realizacji przez gminy;
  4. prowadzenie ewidencji – zlokalizowanych na terenie Dzielnicy – pól biwakowych oraz innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie, określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2211);
  5. realizacja zadań obejmujących funkcjonowanie handlu obwoźnego, obwoźnej działalności gastronomicznej z wózków/rowerów gastronomicznych oraz targów gastronomicznych przypisanych imiennie koordynatorowi do tych spraw;
  6. bezpośrednia obsługa klientów Urzędu Dzielnicy we wszystkich sprawach z zakresu zadań realizowanych przez Wydział;
  7. realizacja – wpisującego się w Strategię #Warszawa2030 – projektu „Nawigator Przedsiębiorcy”, zdefiniowanego jako spersonalizowana i otwarta wizerunkowo i komunikacyjnie usługa wsparcia informacyjnego przyszłych oraz obecnych przedsiębiorców;
  8. przekazywanie do biura do spraw właściwego do rozwoju gospodarczego kopii rozstrzygnięć organów odwoławczych i sądów w sprawach zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych; przygotowywanie i doręczanie bieżących i cyklicznych sprawozdań, zestawień i informacji zbiorczych z zakresu zadań Wydziału;
  9. archiwizowanie – według obowiązujących reguł w tym zakresie – dokumentacji generowanej w poszczególnych segmentach tematycznych działania Wydziału;
  10. opracowywanie i udostępnianie – na wniosek właściwych organów administracji publicznej – informacji i zestawień danych dotyczących zadań objętych zakresem działalności Wydziału;
  11. realizowanie zadań wskazanych przez Zarząd Dzielnicy, nie będących stałym obowiązkiem Wydziału, lecz wynikających z potrzeb funkcjonowania Urzędu Dzielnicy, ze zdarzeń losowych lub zadań uzasadnionych szczególnymi sytuacjami i potrzebami Mieszkańców Dzielnicy.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba