Dane teleadresowe
Adres
Grójecka 17A
02-021, Warszawa
Godziny pracy
Poniedziałek 8:00 - 18:00 (do godz. 18:00 obsługa w zakresie CEIDG) Wtorek - Piątek: 8:00 - 16:00
Dane kontaktowe
Telefon
-
-
22 443 96 70
-
22 443 96 72
-
E-mail
- ochota.wdg@um.warszawa.pl
Imię i nazwisko
Bartosz Sołtysiak
Stanowisko
Naczelnik
Adres
Grójecka 17A, nr pokoju 525W
02-021 Warszawa
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 96 71
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
no-content
E-mail
- basoltysiak@um.warszawa.pl
Informacja o ewidencjach i rejestrach
Zakres działania
Do zakresu działania Wydziału Działalności Gospodarczej i Zezwoleń dla Dzielnicy Ochota należy w szczególności:
- ewidencja działalności gospodarczej osób fizycznych, także wspólników spółek cywilnych;
- udostępnianie danych zawartych w zarchiwizowanej dokumentacji (rejestry, akta osobowe) dotyczącej działalności gospodarczej;
- wykonywanie całokształtu zadań w sprawach dotyczących zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, przewidzianych ustawą z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2021 r. poz. 1119, z późn. zm.), do realizacji przez gminy;
- prowadzenie ewidencji – zlokalizowanych na terenie Dzielnicy – pól biwakowych oraz innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie, określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2211);
- realizacja zadań obejmujących funkcjonowanie handlu obwoźnego, obwoźnej działalności gastronomicznej z wózków/rowerów gastronomicznych oraz targów gastronomicznych przypisanych imiennie koordynatorowi do tych spraw;
- bezpośrednia obsługa klientów Urzędu Dzielnicy we wszystkich sprawach z zakresu zadań realizowanych przez Wydział;
- realizacja – wpisującego się w Strategię #Warszawa2030 – projektu „Nawigator Przedsiębiorcy”, zdefiniowanego jako spersonalizowana i otwarta wizerunkowo i komunikacyjnie usługa wsparcia informacyjnego przyszłych oraz obecnych przedsiębiorców;
- przekazywanie do biura do spraw właściwego do rozwoju gospodarczego kopii rozstrzygnięć organów odwoławczych i sądów w sprawach zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych; przygotowywanie i doręczanie bieżących i cyklicznych sprawozdań, zestawień i informacji zbiorczych z zakresu zadań Wydziału;
- archiwizowanie – według obowiązujących reguł w tym zakresie – dokumentacji generowanej w poszczególnych segmentach tematycznych działania Wydziału;
- opracowywanie i udostępnianie – na wniosek właściwych organów administracji publicznej – informacji i zestawień danych dotyczących zadań objętych zakresem działalności Wydziału;
- realizowanie zadań wskazanych przez Zarząd Dzielnicy, nie będących stałym obowiązkiem Wydziału, lecz wynikających z potrzeb funkcjonowania Urzędu Dzielnicy, ze zdarzeń losowych lub zadań uzasadnionych szczególnymi sytuacjami i potrzebami Mieszkańców Dzielnicy.
Metryka
changes-registry
Expand