Wydział Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Ochota (WAB)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

Tarczyńska 21

02-023, Warszawa

Godziny pracy

Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 16:00

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 97 60

Dodatkowe dane adresowe

Adres do korespondencji:

ul. Grójecka 17A, 02-021 Warszawa

Wydział Architektury i Budownictwa - Ochota (um.warszawa.pl)

https://ochota.um.warszawa.pl

https://um.warszawa.pl

 

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Katarzyna Trojnacka-Zając

Stanowisko

Naczelnik

Adres

Tarczyńska 21, nr pokoju 11B

02-023 Warszawa

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 97 58

Telefon komórkowy

no-content

Fax

no-content

Informacja o ewidencjach i rejestrach

Ewidencje i rejestry

Zakres działania

Do zakresu działania Wydziału Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Ochota należy w szczególności:

  1. prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących dróg publicznych gminnych, infrastruktury i inwestycji stanowiących obiekty kubaturowe o powierzchni całkowitej do 15.000 m2, o wysokości do 30 m, jednakże z wyłączeniem inwestycji przedstawicielstw dyplomatycznych i urzędów konsularnych państw obcych oraz organizacji międzynarodowych, a także naczelnych i centralnych organów administracji; prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. — Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351), ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 176) i ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2022 r. poz. 479, z późn. zm.);
  2. przygotowywanie i wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  3. opiniowanie dla jednostek organizacyjnych spraw określonych w art. 36 i 37 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
  4. przygotowywanie opinii, uzgodnień, zaświadczeń i innych stanowisk wymaganych przepisami prawa dla inwestycji należących do kompetencji Dzielnicy;
  5. prowadzenie rejestrów wymaganych prawem i przekazywanie ich do biura właściwego do spraw architektury i planowania przestrzennego oraz właściwym organom i jednostkom;
  6. współdziałanie z biurem właściwym do spraw architektury i planowania przestrzennego w celu usprawnienia prowadzonych postępowań administracyjnych i zharmonizowania działań w m.st. Warszawie;
  7. wydawanie opinii na wniosek innych jednostek, a w szczególności opiniowanie projektów podziałów geodezyjnych, czasowych dzierżaw, terenów objętych roszczeniami o zwrot – na wniosek biura właściwego do spraw geodezji i katastru, do spraw mienia miasta i skarbu państwa oraz do spraw dekretowych;
  8. rewitalizacja m.st. Warszawy w części dotyczącej Dzielnicy w zakresie realizowanych przez nią zadań – we współpracy z biurem właściwym do spraw polityki lokalowej.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba