Wydział Kadr dla Dzielnicy Mokotów (WKD)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

Rakowiecka 25/27

02-517, Warszawa

Godziny pracy

Poniedziałek - piątek 8.00-16.00

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 65 42

Fax

22 325 45 59

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Izabela Ostrowska

Stanowisko

Naczelniczka

Adres

ul. Rakowiecka 25/27, nr pokoju 35/3

02-517

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 65 42

Telefon komórkowy

no-content

Fax

22 325 45 59

Informacja o ewidencjach i rejestrach

Ewidencje i rejestry

Zakres działania

Do zakresu działania Wydziału Kadr dla Dzielnicy Mokotów należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu Dzielnicy oraz kierowników jednostek organizacyjnych w zakresie udzielonych pełnomocnictw;
  2. realizacja polityki kadrowej Urzędu Dzielnicy w zakresie rekrutacji, selekcji, systemu ocen oraz systemu szkoleń;
  3. gospodarowanie etatami i funduszem płac w Urzędzie Dzielnicy, w zakresie udzielonych pełnomocnictw;
  4. prowadzenie spraw pracowników Urzędu Dzielnicy oraz innych osób uprawnionych, związanych z realizacją regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  5. planowanie i organizacja szkoleń, dokształcania oraz doskonalenia zawodowego pracowników Urzędu Dzielnicy;
  6. opracowywanie projektu planu wydatków załącznika dzielnicowego do uchwały budżetowej m.st. Warszawy, w zakresie wynagrodzeń, szkoleń i wydatków osobowych, nie zaliczanych do wynagrodzeń pracowników Urzędu Dzielnicy;
  7. organizowanie praktyk studenckich, wolontariatu oraz staży dla bezrobotnych we współpracy z Urzędem Pracy m.st. Warszawy;
  8. organizowanie i przeprowadzanie naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie Dzielnicy;
  9. współpraca z właściwym biurem w zakresie przygotowania dokumentacji związanej z odbywaniem służby przygotowawczej przez pracowników Urzędu Dzielnicy;
  10. organizowanie ślubowania pracowników Urzędu Dzielnicy;
  11. koordynowanie i monitorowanie przebiegu procesu przeprowadzania ocen okresowych pracowników Urzędu Dzielnicy;
  12. współpraca ze służbą bezpieczeństwa i higieny pracy właściwego biura w zakresie realizacji w Urzędzie Dzielnicy przepisów BHP;
  13. przygotowywanie okresowych planów i sprawozdań z zakresu działalności Wydziału;
  14. wprowadzanie i aktualizowanie w informatycznym systemie kadrowo – płacowym danych kadrowych pracowników Urzędu Dzielnicy;
  15. niezwłoczne przekazywanie informacji o wszelkich zmianach kadrowych pracowników Urzędu Dzielnicy właściwym wydziałom i biurom;
  16. prowadzenie rejestrów związanych z realizacją zadań Wydziału;
  17. współpraca z zakładowymi organizacjami związkowymi w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy;
  18. współpraca z Głównym Urzędem Statystycznym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz innymi jednostkami w zakresie zadań Wydziału;
  19. prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych;
  20. prowadzenie innych spraw określonych w pełnomocnictwach i upoważnieniach udzielonych Członkom Zarządu Dzielnicy bądź pracownikom Wydziału;
  21. prowadzenie spraw dotyczących krajowych podróży służbowych Członków Zarządu Dzielnicy i pracowników Urzędu Dzielnicy;
  22. wykonywanie zadań dotyczących oświadczeń:
    a)    o prowadzeniu działalności gospodarczej, składanych przez pracowników Urzędu Dzielnicy na podstawie art. 31 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
    b)    majątkowych, składanych przez pracowników Urzędu Dzielnicy na podstawie art. 32 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych, posiadających upoważnienie do wydawania decyzji administracyjnych wydane przez Zarząd Dzielnicy.

Dodatkowe informacje

Informacja o postępowaniach rekrutacyjnych, tel.: 22 443 65 40

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba