Dane teleadresowe
Adres
Rakowiecka 25/27
02-517, Warszawa
Godziny pracy
Poniedziałek - piątek 8.00-16.00
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 65 42
Fax
-
22 325 45 59
E-mail
- mokotow.wkd@um.warszawa.pl
Imię i nazwisko
Izabela Ostrowska
Stanowisko
Naczelniczka
Adres
ul. Rakowiecka 25/27, nr pokoju 35/3
02-517
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 65 42
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
22 325 45 59
E-mail
- mokotow.wkd@um.warszawa.pl
Informacja o ewidencjach i rejestrach
Zakres działania
Do zakresu działania Wydziału Kadr dla Dzielnicy Mokotów należy w szczególności:
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu Dzielnicy oraz kierowników jednostek organizacyjnych w zakresie udzielonych pełnomocnictw;
- realizacja polityki kadrowej Urzędu Dzielnicy w zakresie rekrutacji, selekcji, systemu ocen oraz systemu szkoleń;
- gospodarowanie etatami i funduszem płac w Urzędzie Dzielnicy, w zakresie udzielonych pełnomocnictw;
- prowadzenie spraw pracowników Urzędu Dzielnicy oraz innych osób uprawnionych, związanych z realizacją regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- planowanie i organizacja szkoleń, dokształcania oraz doskonalenia zawodowego pracowników Urzędu Dzielnicy;
- opracowywanie projektu planu wydatków załącznika dzielnicowego do uchwały budżetowej m.st. Warszawy, w zakresie wynagrodzeń, szkoleń i wydatków osobowych, nie zaliczanych do wynagrodzeń pracowników Urzędu Dzielnicy;
- organizowanie praktyk studenckich, wolontariatu oraz staży dla bezrobotnych we współpracy z Urzędem Pracy m.st. Warszawy;
- organizowanie i przeprowadzanie naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie Dzielnicy;
- współpraca z właściwym biurem w zakresie przygotowania dokumentacji związanej z odbywaniem służby przygotowawczej przez pracowników Urzędu Dzielnicy;
- organizowanie ślubowania pracowników Urzędu Dzielnicy;
- koordynowanie i monitorowanie przebiegu procesu przeprowadzania ocen okresowych pracowników Urzędu Dzielnicy;
- współpraca ze służbą bezpieczeństwa i higieny pracy właściwego biura w zakresie realizacji w Urzędzie Dzielnicy przepisów BHP;
- przygotowywanie okresowych planów i sprawozdań z zakresu działalności Wydziału;
- wprowadzanie i aktualizowanie w informatycznym systemie kadrowo – płacowym danych kadrowych pracowników Urzędu Dzielnicy;
- niezwłoczne przekazywanie informacji o wszelkich zmianach kadrowych pracowników Urzędu Dzielnicy właściwym wydziałom i biurom;
- prowadzenie rejestrów związanych z realizacją zadań Wydziału;
- współpraca z zakładowymi organizacjami związkowymi w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy;
- współpraca z Głównym Urzędem Statystycznym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz innymi jednostkami w zakresie zadań Wydziału;
- prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych;
- prowadzenie innych spraw określonych w pełnomocnictwach i upoważnieniach udzielonych Członkom Zarządu Dzielnicy bądź pracownikom Wydziału;
- prowadzenie spraw dotyczących krajowych podróży służbowych Członków Zarządu Dzielnicy i pracowników Urzędu Dzielnicy;
- wykonywanie zadań dotyczących oświadczeń:
a) o prowadzeniu działalności gospodarczej, składanych przez pracowników Urzędu Dzielnicy na podstawie art. 31 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
b) majątkowych, składanych przez pracowników Urzędu Dzielnicy na podstawie art. 32 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych, posiadających upoważnienie do wydawania decyzji administracyjnych wydane przez Zarząd Dzielnicy.
Dodatkowe informacje
Informacja o postępowaniach rekrutacyjnych, tel.: 22 443 65 40
Metryka
changes-registry
Expand