Dane teleadresowe
Adres
Marynarska 19a
02-674, Warszawa
Godziny pracy
Poniedziałek-piątek: 8.00-16.00
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 66 38
Fax
-
22 325 45 57
E-mail
- mokotow.wab@um.warszawa.pl
Imię i nazwisko
Agnieszka Lubińska
Stanowisko
Naczelniczka
Adres
ul. Marynarska 19a
02-674
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 66 38
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
no-content
E-mail
- mokotow.wab@um.warszawa.pl
Imię i nazwisko
Marta Pisarska-Sowik
Stanowisko
Zastępczyni Naczelniczki
Adres
ul. Marynarska 19a
02-674
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 66 38
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
no-content
E-mail
- mokotow.wab@um.warszawa.pl
Informacja o ewidencjach i rejestrach
Zakres działania
Do zakresu działania Wydziału Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów należy w szczególności prowadzenie postępowań w trybie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293, z późn. zm.), ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1363), ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1427, z późn. zm.):
- dla inwestycji niezastrzeżonych do kompetencji właściwego biura, pozostających w granicach Dzielnicy:
a) stanowiących obiekty kubaturowe o powierzchni całkowitej do 15 000 m2,
b) o wysokości do 30 m,
c) dotyczących gminnych dróg publicznych, z wyłączeniem przedstawicielstw dyplomatycznych, urzędów konsularnych, organizacji międzynarodowych, a także naczelnych i centralnych organów państwa; - przygotowywanie opinii, uzgodnień, zaświadczeń i innych stanowisk wymaganych przepisami prawa dla inwestycji należących do kompetencji Wydziału;
- prowadzenie rejestrów wymaganych prawem i przekazywanie ich właściwemu biuru oraz właściwym organom i jednostkom;
- przygotowywanie i wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
- współdziałanie z właściwym biurem w celu usprawnienia prowadzonych postępowań administracyjnych i zharmonizowania działań w tym zakresie;
- przekazywanie kopii wydanych rozstrzygnięć właściwemu biuru;
- podejmowanie czynności na podstawie art. 57 ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 1043, z późn. zm.);
- wykonywanie czynności w zakresie powstawania centrów lokalnych, w ramach zadań Wydziału.
Dodatkowe informacje
Pracownicy Wydziału Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów przyjmują interesantów po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu i udzielają telefonicznej informacji o toczących się postępowaniach w poniedziałki i czwartki w godzinach 11.00-15.30.
W pozostałych terminach do Państwa dyspozycji pozostają pracownicy Referatu Obsługi Organizacyjnej Wydziału Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów.
Przyjęcia interesantów przez Naczelnika i Zastępcę Naczelnika Wydziału odbywają się w środy po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu.
Ponadto do Państwa dyspozycji pozostają: Sekretariat Wydziału Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów oraz Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Mokotów.
Przyjmowanie korespondencji kierowanej do Wydziału Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów odbywa się nadal w Wydziale Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Mokotów, Warszawa, ul. Rakowiecka 25/27.
Powyższe dyspozycje zostały wprowadzone w życie w trosce o Państwa interes związany z terminowością i jakością załatwiania spraw.
Metryka
changes-registry
Expand