Wydział Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów (WAB)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

Marynarska 19a

02-674, Warszawa

Godziny pracy

Poniedziałek-piątek: 8.00-16.00

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 66 38

Fax

22 325 45 57

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Agnieszka Lubińska

Stanowisko

Naczelniczka

Adres

ul. Marynarska 19a

02-674

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 66 38

Telefon komórkowy

no-content

Fax

no-content

Imię i nazwisko

Marta Pisarska-Sowik

Stanowisko

Zastępczyni Naczelniczki

Adres

ul. Marynarska 19a

02-674

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 66 38

Telefon komórkowy

no-content

Fax

no-content

Informacja o ewidencjach i rejestrach

Ewidencje i rejestry

Zakres działania

Do zakresu działania Wydziału Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów należy w szczególności prowadzenie postępowań w trybie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293, z późn. zm.), ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1363), ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1427, z późn. zm.):

  1. dla inwestycji niezastrzeżonych do kompetencji właściwego biura, pozostających w granicach Dzielnicy:
    a)    stanowiących obiekty kubaturowe o powierzchni całkowitej do 15 000 m2,
    b)    o wysokości do 30 m,
    c)    dotyczących gminnych dróg publicznych, z wyłączeniem przedstawicielstw dyplomatycznych, urzędów konsularnych, organizacji międzynarodowych, a także naczelnych i centralnych organów państwa;
  2. przygotowywanie opinii, uzgodnień, zaświadczeń i innych stanowisk wymaganych przepisami prawa dla inwestycji należących do kompetencji Wydziału;
  3. prowadzenie rejestrów wymaganych prawem i przekazywanie ich właściwemu biuru oraz właściwym organom i jednostkom;
  4. przygotowywanie i wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  5. współdziałanie z właściwym biurem w celu usprawnienia prowadzonych postępowań administracyjnych i zharmonizowania działań w tym zakresie;
  6. przekazywanie kopii wydanych rozstrzygnięć właściwemu biuru;
  7. podejmowanie czynności na podstawie art. 57 ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 1043, z późn. zm.);
  8. wykonywanie czynności w zakresie powstawania centrów lokalnych, w ramach zadań Wydziału.

Dodatkowe informacje

Pracownicy Wydziału Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów przyjmują interesantów po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu i udzielają telefonicznej informacji o toczących się postępowaniach w poniedziałki i czwartki w godzinach 11.00-15.30.

W pozostałych terminach do Państwa dyspozycji pozostają pracownicy Referatu Obsługi Organizacyjnej Wydziału Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów.

Przyjęcia interesantów przez Naczelnika i Zastępcę Naczelnika Wydziału odbywają się w środy po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu.

Ponadto do Państwa dyspozycji pozostają: Sekretariat Wydziału Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów oraz Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Mokotów.

Przyjmowanie korespondencji kierowanej do Wydziału Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów odbywa się nadal w Wydziale Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Mokotów, Warszawa, ul. Rakowiecka 25/27.

Powyższe dyspozycje zostały wprowadzone w życie w trosce o Państwa interes związany z terminowością i jakością załatwiania spraw.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba