Wydział Organizacji Pracy Urzędu (OU-WOP)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

Al. Jerozolimskie 28, nr pokoju 100C

00-024, Warszawa

Godziny pracy

poniedziałek-piątek: 8.00-16.00

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 29 19

Fax

22 443 30 02

Dodatkowe dane adresowe

Adres do korespondencji:

Biuro Organizacji Urzędu
Urzędu m.st. Warszawy
Al. Jerozolimskie 44
00-024 Warszawa

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Bogusława Waśkiewicz

Stanowisko

Naczelnik

Adres

Al. Jerozolimskie 28, nr pokoju 100C

00-024

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 29 19

Telefon komórkowy

-

Fax

22 443 30 02

Zakres działania

Do zakresu działania Wydziału Organizacji Pracy Urzędu należy w szczególności:

1. przygotowywanie analiz, koncepcji i rozwiązań organizacyjnych dotyczących działalności i organizacji pracy Urzędu oraz struktury zatrudnienia;
2. opracowywanie standardów:
• realizacji zadań w Urzędzie,
• obsługi klienta, w tym określanie jednolitego sposobu realizacji zadań w zakresie bezpośredniej obsługi klientów zewnętrznych;
3. podejmowanie działań na rzecz rozwoju systemu obsługi mieszkańców i doskonalenie pracy komórek, które realizują zadania z zakresu bezpośredniej obsługi klientów zewnętrznych;
4. opracowywanie zasad przygotowania i stosowania wzorów dokumentów w Urzędzie;
5. ocena zgodności funkcjonowania komórek organizacyjnych Urzędu z obowiązującymi standardami i zasadami;
6. organizowanie pracy przy opracowywaniu celów długo i krótkookresowych w zakresie funkcjonowania Urzędu oraz monitorowanie tych celów;
7. monitorowanie efektywności realizowania zadań przez podstawowe komórki organizacyjne Urzędu;
8. opracowywanie regulaminu organizacyjnego Urzędu oraz koordynowanie prac nad wewnętrznymi regulaminami organizacyjnymi biur i urzędów dzielnic;
9. upowszechnianie prostego języka w Urzędzie;
10. prowadzenie Poradni językowej Urzędu.

Dodatkowe informacje

Do zakresu działania Działu Standardów Pracy należy, w szczególności:

1. przygotowywanie analiz, koncepcji i rozwiązań organizacyjnych dotyczących działalności i organizacji pracy Urzędu oraz struktury zatrudnienia;
2. opracowywanie standardów realizacji zadań w Urzędzie;
3. opracowywanie standardów obsługi klienta, w tym określanie jednolitego sposobu realizacji zadań w zakresie bezpośredniej obsługi klientów zewnętrznych; 
4. podejmowanie działań na rzecz rozwoju systemu obsługi mieszkańców i doskonalenie pracy komórek, które realizują zadania z zakresu bezpośredniej obsługi klientów zewnętrznych;
5. ocena zgodności funkcjonowania komórek organizacyjnych Urzędu z obowiązującymi standardami w zakresie zadań Działu;
6. organizowanie pracy przy opracowywaniu celów długo i krótkookresowych w zakresie funkcjonowania Urzędu oraz ich monitorowanie;
7. monitorowanie efektywności realizowania zadań przez podstawowe komórki organizacyjne Urzędu;
8. opracowywanie regulaminu organizacyjnego Urzędu oraz koordynowanie prac nad wewnętrznymi regulaminami organizacyjnymi biur i urzędów dzielnic.

Do zakresu działania Działu Prostego Języka należy, w szczególności:

1. przygotowywanie analiz, koncepcji i rozwiązań organizacyjnych w zakresie zadań Działu;
2. opracowywanie zasad przygotowania i stosowania wzorów dokumentów w Urzędzie;
3. upowszechnianie prostego języka w Urzędzie;
4. prowadzenie Poradni prostego języka Urzędu;
5. ocena zgodności funkcjonowania komórek organizacyjnych Urzędu z obowiązującymi zasadami w zakresie zadań Działu.

W dziale działają:

1. koordynator ds. dostępności cyfrowej w Biurze;
2. koordynator ds. prostego języka.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba