Dane teleadresowe
Adres
Al. Jerozolimskie 28, nr pokoju 100C
00-024, Warszawa
Godziny pracy
poniedziałek-piątek: 8.00-16.00
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 29 19
Fax
-
22 443 30 02
Dodatkowe dane adresowe
Adres do korespondencji:
Biuro Organizacji Urzędu
Urzędu m.st. Warszawy
Al. Jerozolimskie 44
00-024 Warszawa
Imię i nazwisko
Bogusława Waśkiewicz
Stanowisko
Naczelnik
Adres
Al. Jerozolimskie 28, nr pokoju 100C
00-024
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 29 19
Telefon komórkowy
-
-
Fax
-
22 443 30 02
E-mail
- bwaskiewicz@um.warszawa.pl
Zakres działania
Do zakresu działania Wydziału Organizacji Pracy Urzędu należy w szczególności:
1. przygotowywanie analiz, koncepcji i rozwiązań organizacyjnych dotyczących działalności i organizacji pracy Urzędu oraz struktury zatrudnienia;
2. opracowywanie standardów:
• realizacji zadań w Urzędzie,
• obsługi klienta, w tym określanie jednolitego sposobu realizacji zadań w zakresie bezpośredniej obsługi klientów zewnętrznych;
3. podejmowanie działań na rzecz rozwoju systemu obsługi mieszkańców i doskonalenie pracy komórek, które realizują zadania z zakresu bezpośredniej obsługi klientów zewnętrznych;
4. opracowywanie zasad przygotowania i stosowania wzorów dokumentów w Urzędzie;
5. ocena zgodności funkcjonowania komórek organizacyjnych Urzędu z obowiązującymi standardami i zasadami;
6. organizowanie pracy przy opracowywaniu celów długo i krótkookresowych w zakresie funkcjonowania Urzędu oraz monitorowanie tych celów;
7. monitorowanie efektywności realizowania zadań przez podstawowe komórki organizacyjne Urzędu;
8. opracowywanie regulaminu organizacyjnego Urzędu oraz koordynowanie prac nad wewnętrznymi regulaminami organizacyjnymi biur i urzędów dzielnic;
9. upowszechnianie prostego języka w Urzędzie;
10. prowadzenie Poradni językowej Urzędu.
Dodatkowe informacje
Do zakresu działania Działu Standardów Pracy należy, w szczególności:
1. przygotowywanie analiz, koncepcji i rozwiązań organizacyjnych dotyczących działalności i organizacji pracy Urzędu oraz struktury zatrudnienia;
2. opracowywanie standardów realizacji zadań w Urzędzie;
3. opracowywanie standardów obsługi klienta, w tym określanie jednolitego sposobu realizacji zadań w zakresie bezpośredniej obsługi klientów zewnętrznych;
4. podejmowanie działań na rzecz rozwoju systemu obsługi mieszkańców i doskonalenie pracy komórek, które realizują zadania z zakresu bezpośredniej obsługi klientów zewnętrznych;
5. ocena zgodności funkcjonowania komórek organizacyjnych Urzędu z obowiązującymi standardami w zakresie zadań Działu;
6. organizowanie pracy przy opracowywaniu celów długo i krótkookresowych w zakresie funkcjonowania Urzędu oraz ich monitorowanie;
7. monitorowanie efektywności realizowania zadań przez podstawowe komórki organizacyjne Urzędu;
8. opracowywanie regulaminu organizacyjnego Urzędu oraz koordynowanie prac nad wewnętrznymi regulaminami organizacyjnymi biur i urzędów dzielnic.
Do zakresu działania Działu Prostego Języka należy, w szczególności:
1. przygotowywanie analiz, koncepcji i rozwiązań organizacyjnych w zakresie zadań Działu;
2. opracowywanie zasad przygotowania i stosowania wzorów dokumentów w Urzędzie;
3. upowszechnianie prostego języka w Urzędzie;
4. prowadzenie Poradni prostego języka Urzędu;
5. ocena zgodności funkcjonowania komórek organizacyjnych Urzędu z obowiązującymi zasadami w zakresie zadań Działu.
W dziale działają:
1. koordynator ds. dostępności cyfrowej w Biurze;
2. koordynator ds. prostego języka.
Metryka
changes-registry
Expand