Wydział Kancelaryjny (OU-WK)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

Al. Jerozolimskie 44

00-024, Warszawa

Godziny pracy

Kancelaria ogólna Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa poniedziałek: 8:00-18:00 wtorek-piątek: 8:00-16:00 Punkt kancelaryjny pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa poniedziałek-piątek: 8:00-16:00

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 30 35

Fax

22 443 30 28

Dodatkowe dane adresowe

Adres do korespondencji:

Biuro Organizacji Urzędu
Urzędu m.st. Warszawy
Al. Jerozolimskie 44
00-024 Warszawa

Kancelaria ogólna
Al. Jerozolimskie 44
00-024 Warszawa

Punkt kancelaryjny
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
budynek - wejście C

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Katarzyna Trzaskoma

Stanowisko

Naczelnik

Adres

Al. Jerozolimskie 44, nr pokoju 2.27

00-024

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 01 59

Telefon komórkowy

-

Fax

22 443 30 02

Imię i nazwisko

Bartłomiej Krawczyk

Stanowisko

Zastępca naczelnika

Adres

Al. Jerozolimskie 44, nr pokoju 2.27

00-024

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 30 32

Telefon komórkowy

-

Fax

22 443 30 02

Zakres działania


Do zakresu działania Wydziału Kancelaryjnego należy, w szczególności:

1. zapewnianie obsługi kancelaryjnej Urzędu;
2. współpraca z wyznaczonym przez Prezydenta koordynatorem czynności kancelaryjnych, w zakresie opracowywania procedur dotyczących obiegu dokumentacji i wysyłki korespondencji oraz zmian w systemie SignUM;
3. administrowanie systemem Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń Urzędu m.st. Warszawy oraz publikowanie obwieszczeń i ogłoszeń, zgodnie z odrębną procedurą;
4. obsługa poligraficzna biur w zakresie druku i powielania materiałów;
5. obsługa introligatorska biur;
6. współpraca z biurami w zakresie przygotowania i wysyłki korespondencji masowej.

Dodatkowe informacje

Do zakresu działania Działu Obsługi Kancelaryjnej należy, w szczególności:

1. zapewnianie obsługi kancelaryjnej Urzędu;
2. zapewnienie wymiany korespondencji z urzędami dzielnic;
3. współpraca z wyznaczonym przez Prezydenta m.st. Warszawy koordynatorem czynności kancelaryjnych, w zakresie opracowywania procedur dotyczących obiegu dokumentacji i wysyłki korespondencji oraz zmian w systemie SignUM;
4. składanie reklamacji usług pocztowych i prowadzenie ich rejestru;
5. opracowywanie projektów umów w zakresie zadań Działu oraz nadzór nad ich realizacją;
6. bezpośrednia obsługa interesantów;
7. administrowanie systemem Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń Urzędu m.st. Warszawy oraz publikowanie obwieszczeń i ogłoszeń, zgodnie z odrębną procedurą.

Do zakresu działania Działu Poligrafii i Korespondencji Masowej należy, w szczególności:

1. obsługa poligraficzna i introligatorska biur w zakresie druku i powielania materiałów;
2. współpraca z biurami w zakresie przygotowania korespondencji masowej;
3. opracowywanie projektów umów w zakresie zadań Działu oraz nadzór nad ich realizacją;
4. nadzór nad terminowym serwisem, przeglądami i naprawami urządzeń niezbędnych do realizacji zadań Działu.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba