Dane teleadresowe
Adres
ul. Senatorska 36, nr pokoju 203
00-095, Warszawa
Godziny pracy
poniedziałek - piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00
Dane kontaktowe
Telefon
-
-
22 443 00 30
-
22 443 00 31
-
Fax
-
22 443 00 32
Dodatkowe dane adresowe
Adres do korespondencji: Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa.
Imię i nazwisko
Radosław Kasyk
Stanowisko
Dyrektor
Adres
ul. Senatorska 36, nr pokoju 203
00-095
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 00 30
Telefon komórkowy
-
22 443 00 32
Fax
-
22 443 00 32
Imię i nazwisko
Monika Beuth
Stanowisko
Zastępczyni Dyrektora, Rzeczniczka Prasowa
Adres
pl. Bankowy 3/5, nr pokoju 106
00-950
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 44 33 380
Telefon komórkowy
-
510 205 503
Fax
-
no-content
Imię i nazwisko
Kamil Dąbrowa
Stanowisko
Zastępca dyrektora
Adres
ul. Senatorska 36, nr pokoju 203
00-095
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 00 30, 22 443 00 31
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
22 443 00 32
Wydziały
Zakres działania
Do zakresu działania Biura Marketingu Miasta należy w szczególności:
-
realizowanie i koordynowanie polityki informacyjnej Prezydenta i biur Urzędu;
-
informowanie o działaniach biur, dzielnic, jednostek i miejskich instytucji, przekazywanie mieszkańcom komunikatów od służb miejskich,monitoring mediów,
-
utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami, przygotowywanie materiałów informacyjnych dla dziennikarzy’
-
przygotowywanie materiałów i koordynowanie zawartości strony internetowej m.st. Warszawy’
-
dokumentowanie wizualne wydarzeń organizowanych przez m.st. Warszawę z udziałem przedstawicieli Urzędu;
-
wspieranie realizacji zadań Rzecznika prasowego;
-
realizowanie kampanii informacyjnych, edukacyjnych i społecznych na zlecenie biur Urzędu m.st. Warszawy;
-
prowadzenie, redagowanie i rozwijanie Portalu Informacyjnego m.st. Warszawy (PIUW) – um.warszawa.pl;
-
bieżąca opieka merytoryczna nad redakcjami serwisów dzielnicowych i jednostek m.st. Warszawy w PIUW;
-
realizowanie kampanii miejskich digital i mobile marketingu, w tym influencer marketingu;
-
działania marketingowe online dotyczące innych projektów miasta;
-
prowadzenie głównych profili m.st. Warszawy w mediach społecznościowych;
-
przygotowywanie projektów graficznych na potrzeby działań informacyjnych i promocyjnych biur Urzędu m.st. Warszawy;
-
współpraca i koordynowanie kampanii miejskich ze wszystkimi podmiotami w ramach Urzędu m.st. Warszawy;
-
zamawianie i dystrybucja materiałów promujących m.st. Warszawę, w tym drukowanych i gadżetów;
-
pozyskiwanie i wykorzystywanie nośników dla kampanii informacyjnych, edukacyjnych i społecznych;
-
zarządzanie marką Warszawa, w tym monitorowanie wizerunku miasta;
-
budowanie spójnego wizerunku i silnej marki miasta we współpracy z biurami, urzędami dzielnic i jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy;
-
nadzór nad systemem identyfikacji wizualnej m.st. Warszawy oraz koordynowanie spraw użytkowania herbu, Herbu Wielkiego i barw m.st. Warszawy;
-
koordynowanie uczestnictwa m.st. Warszawy w ogólnopolskich i międzynarodowych konkursach i rankingach, ważnych z punktu widzenia budowania marki miasta;
-
organizowanie i współorganizowanie wydarzeń o charakterze ogólnomiejskim lub w szczególny sposób budujących wizerunek m.st. Warszawy.
II. W strukturze organizacyjnej Biura działa Rzecznik prasowy oraz zastępca Rzecznika prasowego, do zadań których należy w szczególności:
-
reprezentowanie Urzędu w kontaktach ze środkami masowego przekazu;
-
analizowanie materiałów prasowych, przygotowywanie strategii informacyjnej i koordynowanie polityki informacyjnej Prezydenta;
-
kierowanie działalnością informacyjną w sytuacji kryzysowej.
Rzecznik prasowy oraz zastępca Rzecznika prasowego wykonują zadania przy pomocy Wydziału Prasowego.
Załączniki
Dodatkowe informacje
Przy Pomocy Biura wykonywany jest nadzór nad działalnością jednostki budżetowej – Stołeczne Biuro Turystyki.
Metryka
changes-registry
Expand