Dane teleadresowe
Adres
Plac Defilad 1, nr pokoju 1311, 1337, 1338
00-901, Warszawa
Godziny pracy
poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 35 85
-
22 443 35 86
-
22 443 06 17
-
22 443 35 92
-
22 443 22 96
-
22 443 22 92
-
22 443 35 94
-
22 443 29 72
-
22 443 35 95
-
22 443 22 91
Imię i nazwisko
Izabela Jakubczak
Stanowisko
Naczelnik
Adres
Plac Defilad 1, nr pokoju 1311
00-901
Dane kontaktowe
Telefon
22 443 35 92
Telefon komórkowy
Brak danych
Fax
22 443 35 87
Informacja o ewidencjach i rejestrach
Zakres działania
Do zakresu działania Wydziału Organizacyjnego należy w szczególności:
- obsługa kancelaryjno-biurowa Biura;
- sprawy organizacji i funkcjonowania Biura;
- sprawy socjalno-kadrowe pracowników Biura, we współpracy z biurem właściwym do spraw zarządzania zasobami ludzkimi;
- udzielanie zezwoleń na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowego odprowadzania ścieków.
Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds. Organizacji
Do zakresu działania Wieloosobowego Stanowiska Pracy do spraw Organizacji wchodzącego w skład Wydziału Organizacyjnego, należy w szczególności:
- 1. koordynowanie opiniowania wniosków o udzielenie lub zmianę zezwolenia na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowego odprowadzania ścieków, a także przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz wystąpień w tym zakresie;
- prowadzenie rejestru wydanych przez Prezydenta Miasta decyzji dotyczących zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowego odprowadzania ścieków;
- prowadzenie działań i uzgodnień w celu uchwalenia przez Radę Miasta regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków lub jego zmian;
- prowadzenie, we współpracy z biurem właściwym do spraw zarządzania zasobami ludzkimi, spraw socjalno-kadrowych pracowników Biura;
- organizowanie praktyk zawodowych, stażów dla bezrobotnych, robót publicznych oraz wolontariatów w Biurze;
- przygotowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień dla pracowników Biura oraz opiniowanie projektów pełnomocnictw i upoważnień dla przedstawicieli dzielnic w zakresie działania Biura;
- prowadzenie wykazu upoważnień i pełnomocnictw oraz odwołań upoważnień i pełnomocnictw pracowników Biura, a także przechowywanie kopii tych dokumentów;
- prowadzenie i sporządzanie przez uprawnionego koordynatora Systemu Zarządzania jakością dokumentacji dotyczącej tego Systemu oraz wykonywanie innych zleconych przez Dyrektora Biura zadań jakościowych w tym zakresie;
- redagowanie stron Biuletynu Informacji Publicznej Miasta oraz zamieszczanie informacji w PortUM oraz na Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń, dotyczących zakresu działania Biura;
- koordynowanie działań z zakresu zadań Biura, w szczególności związanych z:
- opiniowaniem i zgłaszaniem propozycji do projektów aktów prawnych regulujących organizację i funkcjonowanie Urzędu,
- udzielaniem odpowiedzi na skierowane do Biura skargi, wnioski i petycje, wnioski o udostępnienie informacji publicznej oraz interpelacje i zapytania radnych,
- procesem uzgadniania projektów uchwał Rady Miasta i zarządzeń Prezydenta Miasta, przygotowywanych przez inne komórki organizacyjne Urzędu lub dzielnice,
- przeprowadzanymi w Biurze audytami i kontrolami,
- kontrolą zarządczą oraz zarządzaniem ryzykiem w Biurze,
- przygotowywaniem Rocznych Planów Działań,
- podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Biura oraz identyfikacją potrzeb w tym zakresie,
- konsultacjami społecznymi,
- budżetem obywatelskim,
- dostępnością informacyjno-komunikacyjną oraz dostępnością cyfrową,
- wprowadzaniem prostego języka w Urzędzie,
- bezpieczeństwem pożarowym oraz bezpieczeństwem i higieną pracy w Biurze.
Wieloosobowe Stanowisko Pracy do spraw Obsługi Kancelaryjno Biurowej
Do zakresu działania Wieloosobowego Stanowiska Pracy do spraw Obsługi Kancelaryjno-Biurowej, wchodzącego w skład Wydziału Organizacyjnego, należy w szczególności:
- obsługa kancelaryjno-administracyjna Biura, w tym w szczególności:
- obsługa w zakresie przyjmowania i wysyłki korespondencji zewnętrznej,
- zapewnienie obiegu dokumentów w Biurze,
- obsługa interesantów,
- prowadzenie ewidencji dokumentów oznaczonych „tajemnica przedsiębiorstwa” wpływających do Biura oraz nadzór nad obiegiem tych dokumentów w Biurze,
- prowadzenie wykazu wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz ewidencji interpelacji i zapytań radnych, kierowanych do Biura,
- zaopatrywanie Biura w materiały biurowe i gospodarcze, a także nadzór nad ich właściwym gospodarowaniem,
- zgłaszanie awarii urządzeń biurowych oraz niezbędnych napraw,
- zarządzanie obsługą transportową Biura;
- obsługa organizacyjno-biurowa dyrekcji Biura, w tym w szczególności:
-
- zapewnienie obiegu dokumentów oraz przepływu informacji,
- zabezpieczenie obsługi spotkań i narad;
-
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników Biura z zakresu dyscypliny pracy, we współpracy z właściwym biurem do spraw zarządzania zasobami ludzkimi, w tym w szczególności:
- prowadzenie listy obecności,
- prowadzenie spraw związanych z pracą zdalną i pracą zdalną okazjonalną oraz weryfikacja poprawności wykorzystywania ich przez pracowników,
- prowadzenie ewidencji:
- wykorzystania urlopów przez kierownictwo nadzorowanych przez Biuro jednostek organizacyjnych Miasta,
- wyjść w godzinach służbowych,
- pracy w godzinach nadliczbowych,
- pracy zdalnej okazjonalnej.
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń