Wydział Organizacyjny (IN-NO)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

Plac Defilad 1, nr pokoju 1311, 1337, 1338

00-901, Warszawa

Godziny pracy

poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00

Dane kontaktowe

Telefon

  • 22 443 35 85

  • 22 443 35 86

  • 22 443 06 17

  • 22 443 35 92

  • 22 443 22 96

  • 22 443 22 92

  • 22 443 35 94

  • 22 443 29 72

  • 22 443 35 95

  • 22 443 22 91

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Izabela Jakubczak

Stanowisko

Naczelnik

Adres

Plac Defilad 1, nr pokoju 1311

00-901

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 35 92

Telefon komórkowy

Brak danych

Fax

22 443 35 87

Informacja o ewidencjach i rejestrach

Ewidencje i rejestry

Zakres działania

Do zakresu działania Wydziału Organizacyjnego należy w szczególności:

  1. obsługa kancelaryjno-biurowa Biura;
  2. sprawy organizacji i funkcjonowania Biura;
  3. sprawy socjalno-kadrowe pracowników Biura, we współpracy z biurem właściwym do spraw zarządzania zasobami ludzkimi;
  4. udzielanie zezwoleń na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowego odprowadzania ścieków.

Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds. Organizacji

Do zakresu działania Wieloosobowego Stanowiska Pracy do spraw Organizacji wchodzącego w skład Wydziału Organizacyjnego, należy w szczególności:

  1. 1. koordynowanie opiniowania wniosków o udzielenie lub zmianę zezwolenia na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowego odprowadzania ścieków, a także przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz wystąpień w tym zakresie;
  2. prowadzenie rejestru wydanych przez Prezydenta Miasta decyzji dotyczących zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowego odprowadzania ścieków;
  3. prowadzenie działań i uzgodnień w celu uchwalenia przez Radę Miasta regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków lub jego zmian;
  4. prowadzenie, we współpracy z biurem właściwym do spraw zarządzania zasobami ludzkimi, spraw socjalno-kadrowych pracowników Biura;
  5. organizowanie praktyk zawodowych, stażów dla bezrobotnych, robót publicznych oraz wolontariatów w Biurze;
  6. przygotowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień dla pracowników Biura oraz opiniowanie projektów pełnomocnictw i upoważnień dla przedstawicieli dzielnic w zakresie działania Biura;
  7. prowadzenie wykazu upoważnień i pełnomocnictw oraz odwołań upoważnień i pełnomocnictw pracowników Biura, a także przechowywanie kopii tych dokumentów;
  8. prowadzenie i sporządzanie przez uprawnionego koordynatora Systemu Zarządzania jakością dokumentacji dotyczącej tego Systemu oraz wykonywanie innych zleconych przez Dyrektora Biura zadań jakościowych w tym zakresie;
  9. redagowanie stron Biuletynu Informacji Publicznej Miasta oraz zamieszczanie informacji w PortUM oraz na Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń, dotyczących zakresu działania Biura;
  10. koordynowanie działań z zakresu zadań Biura, w szczególności związanych z:
  • opiniowaniem i zgłaszaniem propozycji do projektów aktów prawnych regulujących organizację i funkcjonowanie Urzędu,
  • udzielaniem odpowiedzi na skierowane do Biura skargi, wnioski i petycje, wnioski o udostępnienie informacji publicznej oraz interpelacje i zapytania radnych,
  • procesem uzgadniania projektów uchwał Rady Miasta i zarządzeń Prezydenta Miasta, przygotowywanych przez inne komórki organizacyjne Urzędu lub dzielnice,
  • przeprowadzanymi w Biurze audytami i kontrolami,
  • kontrolą zarządczą oraz zarządzaniem ryzykiem w Biurze,
  • przygotowywaniem Rocznych Planów Działań,
  • podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Biura oraz identyfikacją potrzeb w tym zakresie,
  • konsultacjami społecznymi,
  • budżetem obywatelskim,
  • dostępnością informacyjno-komunikacyjną oraz dostępnością cyfrową,
  • wprowadzaniem prostego języka w Urzędzie,
  • bezpieczeństwem pożarowym oraz bezpieczeństwem i higieną pracy w Biurze.

Wieloosobowe Stanowisko Pracy do spraw Obsługi Kancelaryjno Biurowej

Do zakresu działania Wieloosobowego Stanowiska Pracy do spraw Obsługi Kancelaryjno-Biurowej, wchodzącego w skład Wydziału Organizacyjnego, należy w szczególności:

  1. obsługa kancelaryjno-administracyjna Biura, w tym w szczególności:
    • obsługa w zakresie przyjmowania i wysyłki korespondencji zewnętrznej,
    • zapewnienie obiegu dokumentów w Biurze,
    • obsługa interesantów,
    • prowadzenie ewidencji dokumentów oznaczonych „tajemnica przedsiębiorstwa” wpływających do Biura oraz nadzór nad obiegiem tych dokumentów w Biurze,
    • prowadzenie wykazu wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz ewidencji interpelacji i zapytań radnych, kierowanych do Biura,
    • zaopatrywanie Biura w materiały biurowe i gospodarcze, a także nadzór nad ich właściwym gospodarowaniem,
    • zgłaszanie awarii urządzeń biurowych oraz niezbędnych napraw,
    • zarządzanie obsługą transportową Biura;
  2. obsługa organizacyjno-biurowa dyrekcji Biura, w tym w szczególności:
      • zapewnienie obiegu dokumentów oraz przepływu informacji,
      • zabezpieczenie obsługi spotkań i narad;
  3. prowadzenie spraw kadrowych pracowników Biura z zakresu dyscypliny pracy, we współpracy z właściwym biurem do spraw zarządzania zasobami ludzkimi, w tym w szczególności:
    • prowadzenie listy obecności,
    • prowadzenie spraw związanych z pracą zdalną i pracą zdalną okazjonalną oraz weryfikacja poprawności wykorzystywania ich przez pracowników,
    • prowadzenie ewidencji:
  • wykorzystania urlopów przez kierownictwo nadzorowanych przez Biuro jednostek organizacyjnych Miasta,
  • wyjść w godzinach służbowych,
  • pracy w godzinach nadliczbowych,
  • pracy zdalnej okazjonalnej.

 

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba