Tryb pracy

Posiedzenia Zarządu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy odbywają się w każdy wtorek o godz. 10:00.

 

Przyjęcia klientów w sprawach dotyczących skarg i wniosków:

 

Burmistrz Dzielnicy – Grzegorz Pietruczuk

przyjmuje w każdy poniedziałek w godzinach od 13.00 do 16.00 w pok. 411, ul. S. Żeromskiego 29, po wcześniejszym umówieniu spotkania w sekretariacie lub telefonicznie

nr tel.: 22 443 47 84, 22 443 47 82

e-mail: bielany.sekretariat@um.warszawa.pl 


Zastępczyni Burmistrza – Sylwia Lacek

przyjmuje w każdą środę w godzinach od 13.00 do 15.00 w pok. 405, ul. S. Żeromskiego 29, po wcześniejszym umówieniu spotkania w sekretariacie lub telefonicznie

nr tel.: 22 443 47 86

e-mail: bielany.sekretariat@um.warszawa.pl

 

Zastępca Burmistrza – Andrzej Malina

przyjmuje w każdą środę w godzinach od 12.00 do 14.00 w pok. 409, ul. S. Żeromskiego 29, po wcześniejszym umówieniu spotkania w sekretariacie lub telefonicznie

nr tel.: 22 443 47 91

e-mail: bielany.sekretariat@um.warszawa.pl 


Zastępca Burmistrza - Włodzimierz Piątkowski

przyjmuje w każdy poniedziałek w godzinach od 9.30 do 12.30 w pok. 409, ul. S. Żeromskiego 29, po wcześniejszym umówieniu spotkania w sekretariacie lub telefonicznie

nr tel.: 22 443 47 85

e-mail: bielany.sekretariat@um.warszawa.pl


Zastępca Burmistrza – Ilona Popławska

przyjmuje w każdy wtorek w godzinach od 14.00 do 16.00 w pok. 406, ul. S. Żeromskiego 29, po wcześniejszym umówieniu spotkania w sekretariacie lub telefonicznie

nr tel.: 22 443 47 83

e-mail: bielany.sekretariat@um.warszawa.pl

 

Kontakt:

Wydział Obsługi Zarządu i Koordynacji dla Dzielnicy Bielany,

Naczelnik  Katarzyna Jabłonowska, tel. 22 443 47 71, fax: 22 325 44 77,
e-mail: bielany.woz@um.warszawa.pl

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń