Posiedzenia Zarządu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy odbywają się w każdy wtorek o godz. 10:00.
Przyjęcia klientów w sprawach dotyczących skarg i wniosków:
Burmistrz Dzielnicy – Grzegorz Pietruczuk
przyjmuje w każdy poniedziałek w godzinach od 13.00 do 16.00 w pok. 411, ul. S. Żeromskiego 29, po wcześniejszym umówieniu spotkania w sekretariacie lub telefonicznie
nr tel.: 22 443 47 84, 22 443 47 82
e-mail: bielany.sekretariat@um.warszawa.pl
Zastępczyni Burmistrza – Sylwia Lacek
przyjmuje w każdą środę w godzinach od 13.00 do 15.00 w pok. 405, ul. S. Żeromskiego 29, po wcześniejszym umówieniu spotkania w sekretariacie lub telefonicznie
nr tel.: 22 443 47 86
e-mail: bielany.sekretariat@um.warszawa.pl
Zastępca Burmistrza – Andrzej Malina
przyjmuje w każdą środę w godzinach od 12.00 do 14.00 w pok. 409, ul. S. Żeromskiego 29, po wcześniejszym umówieniu spotkania w sekretariacie lub telefonicznie
nr tel.: 22 443 47 91
e-mail: bielany.sekretariat@um.warszawa.pl
Zastępca Burmistrza - Włodzimierz Piątkowski
przyjmuje w każdy poniedziałek w godzinach od 9.30 do 12.30 w pok. 409, ul. S. Żeromskiego 29, po wcześniejszym umówieniu spotkania w sekretariacie lub telefonicznie
nr tel.: 22 443 47 85
e-mail: bielany.sekretariat@um.warszawa.pl
Zastępca Burmistrza – Ilona Popławska
przyjmuje w każdy wtorek w godzinach od 14.00 do 16.00 w pok. 406, ul. S. Żeromskiego 29, po wcześniejszym umówieniu spotkania w sekretariacie lub telefonicznie
nr tel.: 22 443 47 83
e-mail: bielany.sekretariat@um.warszawa.pl
Kontakt:
Wydział Obsługi Zarządu i Koordynacji dla Dzielnicy Bielany,
Naczelnik Katarzyna Jabłonowska, tel. 22 443 47 71, fax: 22 325 44 77,
e-mail: bielany.woz@um.warszawa.pl
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń