Posiedzenia Zarządu Dzielnicy Bemowo odbywają się w każdą środę o godz. 10.30.
Informacja o dniach i godzinach przyjmowania mieszkańców przez członków Zarządu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy w sprawach skarg i wniosków:
Burmistrz Grzegorz Kuca - poniedziałki w godz. 14.00-17.00, po uprzednim uzgodnieniu za pośrednictwem sekretariatu - tel. 22 443 75 51, e-mail: bemowo.sekretariat@um.warszawa.pl,
Zastępca Burmistrza Maciej Wójtowicz - poniedziałki w godz. 12.00-15.00, po uprzednim uzgodnieniu za pośrednictwem sekretariatu - tel. 22 443 75 53, e-mail: bemowo.sekretariat@um.warszawa.pl,
Zastępca Burmistrza Michał Przybylski - poniedziałki w godz. 15.00-17.00 po uprzednim uzgodnieniu za pośrednictwem sekretariatu - tel. 22 443 75 54, e-mail:bemowo.sekretariat@um.warszawa.pl,
Zastępca Burmistrza Jakub Gręziak - poniedziałki i czwartki w godz. 10.00-14.00 po uprzednim uzgodnieniu za pośrednictwem sekretariatu - tel. 22 443 75 52, e-mail: bemowo.sekretariat@um.warszawa.pl,
Zastępca Burmistrza Karol Sobociński - poniedziałki w godz. 15.00-17.00 po uprzednim uzgodnieniu za pośrednictwem sekretariatu - tel. 22 443 75 55, e-mail:bemowo.sekretariat@um.warszawa.pl,
Kontakt:
Zespół Obsługi Zarządu dla Dzielnicy Bemowo Małgorzata Rogozińska tel. 22 443 55 51,
e-mail: bemowo.sekretariat@um.warszawa.pl.
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń