Wydział Obsługi Rady Dzielnicy (WOR)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

Żegańska 1, nr pokoju 123

04-713, Warszawa

Godziny pracy

Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 68 11

Dodatkowe dane adresowe

Zakres działania Wydziału Obsługi Rady Dzielnicy Wawer:

  1. Obsługa administracyjno-techniczna i organizacyjna Rady Dzielnicy, w tym m.in. Przygotowywanie materiałów na sesję, sporządzanie protokołów z sesji, prowadzenie rejestru uchwał i stanowisk oraz druków kierowanych na sesje, przekazywanie uchwał i stanowisk do odpowiednich organów m.st. Warszawy a także komórek organizacyjnych Urzędu i Urzędu Dzielnicy.
  2. Obsługa organizacyjno-techniczna komisji Rady Dzielnicy poprzez przygotowywanie materiałów na posiedzenia, sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji Rady, prowadzenie wykazu uchwał i stanowisk oraz sporządzanie i aktualizacja harmonogramu posiedzeń;
  3. Prowadzenie rejestrów interpelacji, zapytań i wniosków radnych Dzielnicy.
  4. Wprowadzanie, aktualizacja i zatwierdzanie w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy informacji z zakresu działania Rady Dzielnicy.
  5. Przygotowywanie i przekazywanie do opublikowania na stronie internetowej Dzielnicy informacji dotyczących organizacji i funkcjonowania Rady Dzielnicy.
  6. Obsługa kancelaryjno-biurowa radnych Dzielnicy.
  7. Zbieranie, rejestrowanie, przechowywanie i przygotowywanie do publikacji kopii oświadczeń majątkowych radnych złożonych Przewodniczącemu Rady Dzielnicy.
  8. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem jednostek niższego rzędu w Dzielnicy;
  9. Opracowywanie planów wydatków związanych z funkcjonowaniem Rady Dzielnicy.
  10. Przygotowywanie sprawozdań i analiz dotyczących Rady Dzielnicy.
  11. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Młodzieżowej Rady Dzielnicy Wawer.
Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Żaneta Uchmańska - Soszka

Stanowisko

Naczelniczka

Adres

Żegańska 1, nr pokoju 122

04-713

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 68 10

Telefon komórkowy

no-content

Fax

no-content

Informacja o ewidencjach i rejestrach

Ewidencje i rejestry

Zakres działania

Zakres działania Wydziału Obsługi Rady Dzielnicy Wawer:

  1. Obsługa administracyjno-techniczna i organizacyjna Rady Dzielnicy, w tym m.in. Przygotowywanie materiałów na sesję, sporządzanie protokołów z sesji, prowadzenie rejestru uchwał i stanowisk oraz druków kierowanych na sesje, przekazywanie uchwał i stanowisk do odpowiednich organów m.st. Warszawy a także komórek organizacyjnych Urzędu i Urzędu Dzielnicy.
  2. Obsługa organizacyjno-techniczna komisji Rady Dzielnicy poprzez przygotowywanie materiałów na posiedzenia, sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji Rady, prowadzenie wykazu uchwał i stanowisk oraz sporządzanie i aktualizacja harmonogramu posiedzeń;
  3. Prowadzenie rejestrów interpelacji, zapytań i wniosków radnych Dzielnicy.
  4. Wprowadzanie, aktualizacja i zatwierdzanie w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy informacji z zakresu działania Rady Dzielnicy.
  5. Przygotowywanie i przekazywanie do opublikowania na stronie internetowej Dzielnicy informacji dotyczących organizacji i funkcjonowania Rady Dzielnicy.
  6. Obsługa kancelaryjno-biurowa radnych Dzielnicy.
  7. Zbieranie, rejestrowanie, przechowywanie i przygotowywanie do publikacji kopii oświadczeń majątkowych radnych złożonych Przewodniczącemu Rady Dzielnicy.
  8. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem jednostek niższego rzędu w Dzielnicy;
  9. Opracowywanie planów wydatków związanych z funkcjonowaniem Rady Dzielnicy.
  10. Przygotowywanie sprawozdań i analiz dotyczących Rady Dzielnicy.
  11. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Młodzieżowej Rady Dzielnicy Wawer.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba