Dane teleadresowe
Adres
Żegańska 1, nr pokoju 312
04-713, Warszawa
Godziny pracy
Poniedziałek - Piątek 08:00-16:00
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 68 81
E-mail
- wawer.wid@um.warszawa.pl
Imię i nazwisko
Wojciech Mróz
Stanowisko
Naczelnik
Adres
Żegańska 1, nr pokoju 317
04-713
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 68 81
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
no-content
E-mail
- wawer.wid@um.warszawa.pl
Informacja o ewidencjach i rejestrach
Zakres działania
Zakres działania Wydziału Infrastruktury Drogowej dla Dzielnicy Wawer:
-
wykonywanie zadań związanych z zarządzaniem drogami gminnymi znajdującymi się na obszarze Dzielnicy, wynikających z przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1376 z późn. zm.);
-
wykonywanie zadań związanych z zarządzaniem drogami wewnętrznymi, znajdującymi się na obszarze Dzielnicy, stanowiącymi własność lub będącymi we władaniu m.st. Warszawy i nie przekazanymi w zarząd innym jednostkom, w tym prowadzenie remontów, utrzymanie, ochrona i oznakowaniem tych dróg;
-
prowadzenie bieżących uzgodnień z Biurem Koordynacji Inwestycji i Remontów
w Pasie Drogowym, w celu zapewnienia koordynacji, planowania i przebiegu procesów inwestycyjnych oraz remontowych w pasach dróg, w tym zwłaszcza koordynacji przygotowywanych i wydawanych decyzji oraz przedkładanie do Biura Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym żądanych przez nie informacji oraz udzielanie szczegółowych wyjaśnień w przypadkach, gdy nie uwzględniono jego ustaleń koordynacyjnych; -
współpraca z Zarządem Transportu Miejskiego w zakresie komunikacji miejskiej;
-
podejmowanie działań interwencyjnych w przypadkach zagrożeń i awarii;
-
prowadzenie windykacji należności publicznoprawnych z tytułu opłat za zajęcie pasa drogowego lub zajęcie pasa bez wymaganego zezwolenia, poprzez wystawienie tytułu wykonawczego i skierowanie go do właściwego organu egzekucyjnego;
-
współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Dzielnicy i Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy (w tym uzyskiwanie stosownych opinii) w zakresie planowania i realizowania przez wydział zadań inwestycyjnych;
-
przygotowywanie i przekazanie do Zespołu Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wawer planu zamówień publicznych na dany rok;
-
prowadzenie wewnętrznych rejestrów dotyczących zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych oraz zawieranych umów;
-
przeprowadzanie postępowań na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) w zakresie realizowanym przez Wydział;
-
badanie spójności planów rozwoju przedsiębiorstw energetycznych z założeniami do planów zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe na obszarze Dzielnicy i opiniowanie projektów planów zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe obszarów Dzielnicy ora współpraca z Biurem Infrastruktury w tym zakresie;
-
przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia skargi lub wniosku w zakresie zadań realizowanych przez Wydział, udostępnianie informacji publicznej na wniosek oraz przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje.
Dodatkowe informacje
Godziny przyjęć mieszkańców:
Poniedziałek 10:00-14:00
Środa 10:00-14:00
W pozostałych terminach do Państwa dyspozycji pozostają Wydział Obsługi Mieszkańców oraz sekretariat Wydziału Infrastruktury.
Metryka
changes-registry
Expand