Wydział Budżetowo - Księgowy (WBK)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

Żegańska 1, nr pokoju 404

04-713, Warszawa

Godziny pracy

Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00 Stanowisko kasowe: Poniedziałek 8:00 - 16:00 Wtorek - Piątek 8:00 - 15:00

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 68 30

Fax

22 443 69 74

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Jolanta Jesiotr

Stanowisko

no-content

Adres

Żegańska 1, nr pokoju 404

04-713

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 68 30

Telefon komórkowy

no-content

Fax

no-content

Informacja o ewidencjach i rejestrach

Ewidencje i rejestry

Zakres działania

Zakres działania Wydziału Budżetowo-Księgowego dla Dzielnicy Wawer:

  1. opracowywanie projektu załącznika dzielnicowego do budżetu m.st. Warszawy (w układzie tradycyjnym i zadaniowym) oraz załącznika do Wieloletniej Prognozy Finansowej m.st. Warszawy (z przedsięwzięciami);

  2. realizowanie działań wynikających ze zmian w załączniku dzielnicowym do budżetu m.st. Warszawy oraz zmian do Wieloletniej Prognozy Finansowej;

  3. zarządzanie płynnością finansową Urzędu Dzielnicy i jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy położonych na obszarze Dzielnicy Wawer, zwanych dalej „dzielnicowymi jednostkami organizacyjnymi”;

  4. przygotowywanie prognoz finansowych w perspektywie średnio i długoterminowej;

  5. obsługa bankowo-kasowa Urzędu Dzielnicy;

  6. kontrasygnowanie, na podstawie upoważnienia Skarbnika, oświadczeń woli mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych;

  7. nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych.

  8. prowadzenie spraw finansowo-księgowych Urzędu Dzielnicy;

  9. rozliczanie podatku VAT.

  10. wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych należności cywilnoprawnych, należności publiczno-prawnych i opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;

  11. prowadzenie spraw dotyczących obsługi finansowo-księgowej opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

  12. obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału.

Dodatkowe informacje

  • Informacje o numerach kont bankowych znajdziesz tutaj
  • Decyzje podatkowe wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
  • Kontakt z Centrum Obsługi Podatnika:
    e-mail: Sekretariat.COP@um.warszawa.pl
    tel.: 19115 (Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115)
    więcej informacji
  • W związku z wprowadzonymi ograniczeniami związanymi z trwającym stanem epidemii, decyzje ustalające wysokość podatku od nieruchomości na 2020 i 2021 rok są wydawane przez Centrum Obsługi Podatnika sukcesywnie, w miarę możliwości ich realizacji. Podatnik zobowiązany jest do zapłaty raty podatku w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji. W doręczonej decyzji znajdą się wszystkie informacje dotyczące: wysokości zobowiązania podatkowego; terminu zapłaty raty podatku; nowego indywidualnego numeru rachunku bankowego.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba