Dane teleadresowe
Adres
al. gen. A. Chruściela "Montera" 28
04-401, Warszawa
Godziny pracy
Poniedziałek-piątek: 8.00-16.00 Godziny pracy Kasy: poniedziałek: 8.00 -17.30 wtorek - piątek: 8.00-15.30 przerwa od 13.00 do 13.20
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 44 33 825, 22 44 33 831
Fax
-
22 44 33 773
E-mail
- rembertow.wbk@um.warszawa.pl
Imię i nazwisko
Beata Jaworowska
Stanowisko
p.o. Głównej Księgowej Dzielnicy
Adres
al. gen. Antoniego Chruściela "Montera" 28, nr pokoju 417
04-401 Warszawa
Dane kontaktowe
Telefon
-
224433825
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
no-content
E-mail
- bjaworowska@um.warszawa.pl
Informacja o ewidencjach i rejestrach
Zakres działania
Do zakresu działania Wydziału Budżetowo-Księgowego dla Dzielnicy Rembertów należy, w szczególności:
1) opracowywanie projektów załącznika dzielnicowego do uchwały budżetowej m.st. Warszawy;
2) prowadzenie rachunkowości i obsługi finansowo-księgowej Urzędu Dzielnicy;
3) prowadzenie gospodarki środkami finansowymi na podstawie załącznika dzielnicowego do uchwały budżetowej m.st. Warszawy;
4) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej, sprawozdań w zakresie operacji finansowych, GUS i sprawozdania finansowego Urzędu Dzielnicy oraz sprawozdawczości opisowej dotyczącej dzielnicy;
5) w zakresie prowadzenia rachunkowości Urzędu Dzielnicy:
a) stosowanie przyjętych zasad (polityki) rachunkowości,
b) prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, w tym:
- prowadzenie ewidencji księgowej wyłącznie w oparciu o dokumenty sprawdzone pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym,
- w układzie pozwalającym na ustalenie odpowiedzialności za dokonane zapisy księgowe,
- z wyodrębnieniem pozycji, których występowanie wiąże się z ryzykiem (gwarancje i poręczenia), bądź takich, które świadczą o zakłóceniach w funkcjonowaniu Urzędu Dzielnicy (należności sporne, zobowiązania przeterminowane, ponoszone kary),
c) okresowe ustalanie lub sprawdzanie na podstawie otrzymanej do rozliczenia inwentaryzacji, rzeczywistego stanu aktywów i pasywów Urzędu Dzielnicy,
d) wycenę aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego,
e) sporządzanie sprawozdania finansowego,
f) rozliczanie rozrachunków publicznoprawnych;
6) dbałość o prawidłową gospodarkę finansową Urzędu Dzielnicy, na którą składają się:
a) dochody i wydatki,
b) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
c) realizacja ustalonej polityki finansowej m.st. Warszawy,
d) planowanie finansowe,
e) ewidencja działalności finansowej (rachunkowość i sprawozdawczość finansowa, statystyka finansowa),
f) kontrola i analiza finansowa,
g) prowadzenie wstępnej windykacji należności;
7) analiza dokumentów przedkładanych do kontrasygnaty oraz prowadzenie ewidencji zaangażowania środków;
8) prowadzenie księgowości oraz odprowadzanie dochodów z zadań zleconych z zakresu administracji rządowej;
9) sporządzanie deklaracji VAT 7, VAT 27, VAT UE, rejestrów zakupu i sprzedaży, łącznie z jednostkami przekazanymi do kompetencji Dzielnicy, jak również generowanie danych w strukturach JPK;
10) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych;
11) pobór podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych oraz opłaty skarbowej.
Metryka
changes-registry
Expand