Zespół Informatyki dla Dzielnicy Ochota (ZIN)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

Grójecka 17A

02-021, Warszawa

Godziny pracy

Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 16:00

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 98 98

Dodatkowe dane adresowe

Zespół Informatyki - Ochota (um.warszawa.pl)

https://ochota.um.warszawa.pl

https://um.warszawa.pl

 

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Sławomir Modrzewski

Stanowisko

Kierownik zespołu

Adres

Grójecka 17A, nr pokoju 320

02-021 Warszawa

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 98 99

Telefon komórkowy

no-content

Fax

no-content

Zakres działania

Do zakresu działania Zespołu Informatyki dla Dzielnicy Ochota należy w szczególności:

  1. zapewnienie obsługi informatycznej wydziałów oraz delegatur biur posiadających siedzibę w Urzędzie Dzielnicy, w tym:
  • pomoc pracownikom Urzędu Dzielnicy w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z użytkowaniem infrastruktury informatycznej,
  • zapewnianie serwisu w zakresie oprogramowania i sprzętu,
  • sprawowanie nadzoru w zakresie prawidłowej eksploatacji oprogramowania i sprzętu;​​​​

2. tworzenie, rozwój i utrzymanie zasobów informatycznych, w tym:

  • tworzenie nowych oraz aktualizowanie istniejących rozwiązań informatycznych na potrzeby Urzędu Dzielnicy we współpracy z biurem właściwym do spraw informatyki;
  • planowanie zakupów dotyczących potrzeb informatycznych dla Urzędu Dzielnicy,
  • przygotowywanie planów finansowych dotyczących potrzeb informatycznych,
  • dokonywanie zakupów oraz zaopatrzenia dotyczącego części zamiennych, akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych,
  • administrowanie sieciami pozostającymi w gestii Urzędu Dzielnicy, administrowanie serwerami obsługującymi aplikacje merytoryczne wykorzystywane w Dzielnicy,
  • administrowanie serwerami internetowymi Urzędu Dzielnicy,
  • administrowanie kontami użytkowników,
  • administrowanie bazami danych,
  • administrowanie aplikacjami i usługami sieciowymi,
  • zarządzanie bezpieczeństwem danych i systemów,
  • analizowanie potrzeb użytkowników,
  • planowanie rozwoju infrastruktury informatycznej w Dzielnicy,
  • śledzenie postępu technologii informatycznych,
  • śledzenie rozwiązań informatycznych stosowanych w Unii Europejskiej oraz związanych z koncepcją programu e-Government;
  1. wdrażanie nowych systemów informatycznych wynikających z potrzeb, w tym wdrażanie nowych standardów i rozwiązań teleinformatycznych przyjętych w Urzędzie, we współpracy z biurem właściwym do spraw informatyki;
  2. eksploatacja oraz rozwój sieci i urządzeń teleinformatycznych, w tym:
  • administracja, rozwój i utrzymanie sieci komputerowej we wszystkich siedzibach,
  • administracja i utrzymanie sieci między lokalizacjami,
  • administracja i utrzymanie sieci telefonicznej technologii VoIP,
  • administracja, utrzymanie i oprogramowanie urządzeń cyfrowej centrali telefonicznej;

5. realizowanie zadań dotyczących infrastruktury informacji przestrzennej w uzgodnieniu z dyrektorem biura właściwego do spraw geodezji i katastru, który realizuje zadania w zakresie budowy i rozwoju infrastruktury informacji przestrzennej w m.st. Warszawie.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba