Dane teleadresowe
Adres
Grójecka 17A
02-021, Warszawa
Godziny pracy
Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 16:00
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 98 98
E-mail
- ochota.win@um.warszawa.pl
Dodatkowe dane adresowe
Imię i nazwisko
Sławomir Modrzewski
Stanowisko
Kierownik zespołu
Adres
Grójecka 17A, nr pokoju 320
02-021 Warszawa
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 98 99
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
no-content
E-mail
- smodrzewski@um.warszawa.pl
Zakres działania
Do zakresu działania Zespołu Informatyki dla Dzielnicy Ochota należy w szczególności:
- zapewnienie obsługi informatycznej wydziałów oraz delegatur biur posiadających siedzibę w Urzędzie Dzielnicy, w tym:
- pomoc pracownikom Urzędu Dzielnicy w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z użytkowaniem infrastruktury informatycznej,
- zapewnianie serwisu w zakresie oprogramowania i sprzętu,
- sprawowanie nadzoru w zakresie prawidłowej eksploatacji oprogramowania i sprzętu;
2. tworzenie, rozwój i utrzymanie zasobów informatycznych, w tym:
- tworzenie nowych oraz aktualizowanie istniejących rozwiązań informatycznych na potrzeby Urzędu Dzielnicy we współpracy z biurem właściwym do spraw informatyki;
- planowanie zakupów dotyczących potrzeb informatycznych dla Urzędu Dzielnicy,
- przygotowywanie planów finansowych dotyczących potrzeb informatycznych,
- dokonywanie zakupów oraz zaopatrzenia dotyczącego części zamiennych, akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych,
- administrowanie sieciami pozostającymi w gestii Urzędu Dzielnicy, administrowanie serwerami obsługującymi aplikacje merytoryczne wykorzystywane w Dzielnicy,
- administrowanie serwerami internetowymi Urzędu Dzielnicy,
- administrowanie kontami użytkowników,
- administrowanie bazami danych,
- administrowanie aplikacjami i usługami sieciowymi,
- zarządzanie bezpieczeństwem danych i systemów,
- analizowanie potrzeb użytkowników,
- planowanie rozwoju infrastruktury informatycznej w Dzielnicy,
- śledzenie postępu technologii informatycznych,
- śledzenie rozwiązań informatycznych stosowanych w Unii Europejskiej oraz związanych z koncepcją programu e-Government;
- wdrażanie nowych systemów informatycznych wynikających z potrzeb, w tym wdrażanie nowych standardów i rozwiązań teleinformatycznych przyjętych w Urzędzie, we współpracy z biurem właściwym do spraw informatyki;
- eksploatacja oraz rozwój sieci i urządzeń teleinformatycznych, w tym:
- administracja, rozwój i utrzymanie sieci komputerowej we wszystkich siedzibach,
- administracja i utrzymanie sieci między lokalizacjami,
- administracja i utrzymanie sieci telefonicznej technologii VoIP,
- administracja, utrzymanie i oprogramowanie urządzeń cyfrowej centrali telefonicznej;
5. realizowanie zadań dotyczących infrastruktury informacji przestrzennej w uzgodnieniu z dyrektorem biura właściwego do spraw geodezji i katastru, który realizuje zadania w zakresie budowy i rozwoju infrastruktury informacji przestrzennej w m.st. Warszawie.
Metryka
changes-registry
Expand