Wydział Obsługi Rady Dzielnicy Ochota (WOR)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

Grójecka 17A

02-021, Warszawa

Godziny pracy

Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 16:00

Dane kontaktowe

Telefon

  • 22 443 96 13

  • 22 443 96 14

  • 22 443 96 15

Dodatkowe dane adresowe

Wydział Obsługi Rady - Ochota (um.warszawa.pl)

https://ochota.um.warszawa.pl

https://um.warszawa.pl

 

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Małgorzata Gubis

Stanowisko

Naczelnik

Adres

Grójecka 17A, nr pokoju 119

02-021 Warszawa

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 96 12

Telefon komórkowy

no-content

Fax

no-content

Informacja o ewidencjach i rejestrach

Ewidencje i rejestry

Zakres działania

Do zakresu działania Wydziału Obsługi Rady Dzielnicy Ochota należy w szczególności:

  1. obsługa organizacyjno-techniczna Rady Dzielnicy i jej komisji;
  2. sporządzanie protokołów z obrad Rady Dzielnicy i posiedzeń komisji;
  3. prowadzenie obsługi sekretarskiej Rady Dzielnicy i Przewodniczącego Rady Dzielnicy, w tym prowadzenie rejestru korespondencji wpływającej i wysyłanej, dotyczącej funkcjonowania Rady Dzielnicy;
  4. organizacyjna obsługa oficjalnych wyjazdów radnych oraz uroczystości z ich udziałem;
  5. reprezentowanie radnych w kontaktach z komórkami organizacyjnymi Urzędu Dzielnicy oraz instytucjami zewnętrznymi;
  6. kierowanie uchwał Rady Dzielnicy zgodnie z właściwością do Przewodniczącego Rady m.st. Warszawy;
  7. prowadzenie rejestru uchwał Rady Dzielnicy;
  8. prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań radnych;
  9. prowadzenie harmonogramu dyżurów radnych Dzielnicy i jego aktualizacja;
  10. rejestrowanie, przechowywanie i przygotowywanie do publikacji oświadczeń majątkowych radnych Dzielnicy;
  11. publikowanie oświadczeń majątkowych radnych Dzielnicy w Biuletynie Informacji Publicznej;
  12. aktualizowanie informacji o pracach Rady Dzielnicy i publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej ogłoszeń o planowanych posiedzeniach organów rady, protokołów z posiedzeń, interpelacji i zapytań radnych;
  13. planowanie i realizowanie części budżetu przewidzianego na funkcjonowanie Rady Dzielnicy w tym diet radnych;
  14. sporządzanie wykazów radnych Dzielnicy uprawnionych do otrzymania diet oraz przekazywanie do biura właściwego do spraw księgowości i kontrasygnat.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba