Dane teleadresowe
Adres
Grójecka 17A, nr pokoju Parter, sala obsługi
02-021, Warszawa
Godziny pracy
Poniedziałek- 8:00-18:00 Wtorek-Piątek- 8:00-16:00
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 97 00
Fax
-
022 57 83 553
E-mail
- ochota.wom@um.warszawa.pl
Imię i nazwisko
Piotr Kozicki
Stanowisko
Naczelnik
Adres
Grójecka 17A, nr pokoju 112
02-021 Warszawa
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 96 97
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
no-content
E-mail
- pkozicki@um.warszawa.pl
Zakres działania
Do zakresu działania Wydziału Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ochota należy w szczególności:
- bezpośrednia obsługa mieszkańców w zakresie:
- przyjmowania pism, w tym podań, skarg, wniosków i innych dokumentów podlegających rozpatrzeniu w trybie postępowania administracyjnego oraz innej korespondencji, w szczególności wniosków o udostępnianie informacji publicznej,
- sortowania i przekazywania przyjętych pism do odpowiednich komórek merytorycznych Urzędu Dzielnicy bądź biur,
- udostępniania formularzy oraz wzorów pism,
- udzielania informacji o organach właściwych, trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw, w szczególności niezbędnej treści wniosku, podania, pisma lub załącznika,
- wydawania dokumentów klientom;
- obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej zgodnie z zasadami obowiązującymi w Urzędzie oraz organizacja i nadzór nad obiegiem korespondencji w Urzędzie Dzielnicy;
- przygotowanie bieżących i okresowych informacji, sprawozdań i analiz w zakresie zadań Wydziału;
- opracowanie i wdrażanie metod doskonalenia zasad i procedur obsługi klientów;
- obsługa zgłoszeń interwencyjnych i informacyjnych oraz wolnych wniosków mieszkańców wpływających za pośrednictwem systemu Warszawa 19115 w zakresie właściwości rzeczowej i miejscowej Urzędu Dzielnicy jako II linii wsparcia dla Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115.
Metryka
changes-registry
Expand