Wydział Organizacyjny dla Dzielnicy Mokotów (WOD)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

Rakowiecka 25/27

02-517, Warszawa

Godziny pracy

Poniedziałek - piątek 8.00-16.00

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 64 12

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Joanna Tranda

Stanowisko

Naczelniczka

Adres

ul. Rakowiecka 25/27, nr pokoju 107

02-517

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 64 12

Telefon komórkowy

no-content

Fax

no-content

Informacja o ewidencjach i rejestrach

Ewidencje i rejestry

Zakres działania

Do zakresu działania Wydziału Organizacyjnego dla Dzielnicy Mokotów należy w szczególności:

  1. organizacja i obsługa pracy Zarządu Dzielnicy, w tym:
    a)    obsługa administracyjno-techniczna i organizacyjna posiedzeń Zarządu Dzielnicy, spotkań i narad z udziałem Członków Zarządu Dzielnicy oraz osób kierujących wydziałami, kierowników jednostek organizacyjnych i przedstawicieli jednostek niższego rzędu,
    b)    prowadzenie rejestru uchwał Zarządu Dzielnicy, poleceń Zarządu Dzielnicy i poleceń Burmistrza oraz pełnomocnictw i upoważnień udzielonych przez Zarząd Dzielnicy i Członków Zarządu Dzielnicy,
    c)    prowadzenie wykazu pełnomocnictw i upoważnień udzielonych przez Prezydenta Zarządowi Dzielnicy, Burmistrzowi, Zastępcom Burmistrza oraz pracownikom wydziałów i przekazywanie ich według właściwości,
    d)    przekazywanie uchwał Zarządu Dzielnicy, poleceń Zarządu Dzielnicy, poleceń i innych dokumentów Burmistrza oraz pełnomocnictw i upoważnień udzielonych przez Zarząd Dzielnicy i Członków Zarządu Dzielnicy według właściwości;
  2. obsługa merytoryczna Członków Zarządu Dzielnicy, w tym:
    a)    udzielanie merytorycznej pomocy przy wykonywaniu zadań Burmistrza i Zastępców Burmistrza,
    b)    analizowanie i ocenianie działalności wydziałów, w szczególności realizacji spraw w związku z wynikami kontroli wewnętrznych, przeprowadzonych w Urzędzie Dzielnicy,
    c)    analizowanie i ocenianie funkcjonowania jednostek organizacyjnych w zakresie skarg mieszkańców;
  3. organizacja pracy Urzędu Dzielnicy;
  4. obsługa kancelaryjno-biurowa Zarządu Dzielnicy oraz Członków Zarządu Dzielnicy;
  5. przygotowywanie projektów aktów prawnych oraz projektów innych dokumentów w zakresie działania Wydziału, w tym opracowywanie projektu wewnętrznego regulaminu Urzędu Dzielnicy, zgodnie z procedurą określoną w zarządzeniu Prezydenta;
  6. prowadzenie spraw związanych z realizacją procedury przyjmowania, rozpatrywania i realizacji inicjatyw lokalnych w Urzędzie Dzielnicy;
  7. koordynowanie działań, w związku z wpływającymi do Burmistrza interwencjami, interpelacjami, wnioskami i zapytaniami posłów, senatorów, radnych Dzielnicy oraz radnych m.st. Warszawy w sprawach dotyczących Dzielnicy;
  8. koordynowanie działań, związanych z wydaniem, odnowieniem lub unieważnieniem certyfikatu kwalifikowanego, na potrzeby Członków Zarządu Dzielnicy i pracowników wydziałów, zgodnie z regulaminem stosowania bezpiecznego podpisu elektronicznego w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, nadanym zarządzeniem Prezydenta;
  9. akceptowanie prawidłowości wzorów pieczęci, blankietów korespondencyjnych oraz biletów wizytowych wykonywanych na potrzeby Zarządu Dzielnicy, Członków Zarządu Dzielnicy, Urzędu Dzielnicy oraz wydziałów i ich pracowników, z zastrzeżeniem spraw pozostających w kompetencji właściwej komórki organizacyjnej Urzędu;
  10. koordynowanie procesu kontroli zarządczej w Urzędzie Dzielnicy;
  11. dokonywanie wpisów w rejestrze kontroli zewnętrznych, zgodnie z instrukcją rejestrowania kontroli zewnętrznych, obiegu informacji i dokumentów oraz postępowania z wynikami kontroli zewnętrznych w Urzędzie m.st. Warszawy i jednostkach organizacyjnych m.st. Warszawy, nadaną zarządzeniem Prezydenta, w przypadku, gdy jednostką kontrolowaną jest Urząd Dzielnicy;
  12. koordynowanie działań wydziałów i jednostek organizacyjnych, nad którymi wydziały te sprawują nadzór, zgodnie z regulaminem Urzędu Dzielnicy, wynikających z instrukcji, o której mowa w pkt 11;
  13. prowadzenie ewidencji kontroli wewnętrznych w Urzędzie Dzielnicy;
  14. prowadzenie filii archiwum zakładowego Urzędu;
  15. koordynowanie realizacji zadań z zakresu sprawozdawczości dla Głównego Urzędu Statystycznego.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba