Wydział Budżetowo-Księgowy dla Dzielnicy Mokotów (WBK)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

Rakowiecka 25/27

02-517, Warszawa

Godziny pracy

Poniedziałek - piątek: 8.00-16.00 Dyżur w każdy poniedziałek: 16.00-18.00 (stanowiska kasowe)

Dane kontaktowe

Telefon

  • 22 443 64 54

  • 22 443 64 55

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Agnieszka Perka

Stanowisko

Główna Księgowa Dzielnicy

Adres

ul. Rakowiecka 25/27, nr pokoju 224

02-517

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 64 54, 22 443 64 55

Telefon komórkowy

no-content

Fax

no-content

Imię i nazwisko

Marzena Rudnicka

Stanowisko

Zastępczyni Głównej Księgowej Dzielnicy

Adres

ul. Rakowiecka 25/27, nr pokoju 224

02-517

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 64 54, 22 443 64 55

Telefon komórkowy

no-content

Fax

no-content

Imię i nazwisko

Ewa Cholewińska

Stanowisko

Zastępczyni Głównej Księgowej Dzielnicy

Adres

ul. Rakowiecka 25/27, nr pokoju 224

02-517

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 64 54, 22 443 64 55

Telefon komórkowy

no-content

Fax

no-content

Informacja o ewidencjach i rejestrach

Ewidencje i rejestry

Zakres działania

Do zakresu działania Wydziału Budżetowo-Księgowego dla Dzielnicy Mokotów należy w szczególności:

  1. opracowywanie propozycji do projektu załącznika dzielnicowego do uchwały budżetowej m.st. Warszawy oraz danych do Wieloletniej Prognozy Finansowej m.st. Warszawy wraz z wykazem wieloletnich przedsięwzięć;
  2. prowadzenie gospodarki środkami finansowymi na podstawie załącznika dzielnicowego do uchwały budżetowej m.st. Warszawy oraz danych do Wieloletniej Prognozy Finansowej m.st. Warszawy wraz z wykazem wieloletnich przedsięwzięć;
  3. prowadzenie rachunkowości i obsługi finansowo-księgowej Dzielnicy;
  4. sporządzanie sprawozdawczości budżetowej, sprawozdawczości w zakresie operacji finansowych, sprawozdawczości dla Głównego Urzędu Statystycznego, sprawozdań finansowych oraz sprawozdawczości opisowej dotyczącej Dzielnicy;
  5. prowadzenie wstępnej windykacji należności m.st. Warszawy z obszaru Dzielnicy;
  6. analiza dokumentów przedkładanych do kontrasygnaty oraz prowadzenie ewidencji zaangażowania środków;
  7. nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych;
  8. obsługa kasowa Urzędu Dzielnicy w zakresie poboru podatków i dochodów niepodatkowych oraz dokonywanych wypłat i zwrotów w ramach posiadanych kompetencji;
  9. współpraca z bankiem w zakresie sprawnej obsługi stanowisk pracy powiązanych z funkcjonowaniem bankowości elektronicznej;
  10. realizacja dyspozycji płatności z tytułu wydatków budżetowych i rozchodów budżetu oraz zwrotu nadpłaconych dochodów i sum do wyjaśnienia;
  11. ewidencja i rozliczanie podatku VAT w zakresie sprzedaży i zakupów realizowanych przez Urząd Dzielnicy;
  12. obsługa Urzędu Dzielnicy i jednostek organizacyjnych w zakresie zapotrzebowania na środki finansowe, w szczególności zabezpieczenie płynności finansowej - wprowadzanie danych do aplikacji „Płynność finansowa”, tj. harmonogramu planowanych dochodów i wydatków oraz bieżąca aktualizacja zapotrzebowania na środki finansowe na realizację wydatków;
  13. obsługa kancelaryjna Głównego Księgowego Dzielnicy.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba