Samodzielne Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds. Organizacyjnych (ZR-SO)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

ul. T. Chałubińskiego 8

00-613, Warszawa

Godziny pracy

Poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00

Dane kontaktowe

Telefon

22-443-06-54

Zakres działania

Do zakresu działania Samodzielnego Wieloosobowego Stanowiska Pracy ds. Organizacyjnych należy w szczególności:

  1. obsługa kancelaryjno-organizacyjna Dyrektora oraz jego zastępców, w tym prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora i jego zastępców;
  2. obsługa kancelaryjno-organizacyjna Biura, w tym:
    1. administrowanie systemem SignUM w zakresie Biura,
    2. nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
    3. koordynowanie spraw związanych z przekazaniem akt do archiwum zakładowego,
    4. obsługa spotkań organizowanych przez Biuro,
    5. zaopatrywanie pracowników w materiały biurowe niezbędne do wykonywania pracy;
  3. prowadzenie wewnętrznego rejestru wniosków o udzielenie informacji publicznej oraz koordynowanie terminowej ich realizacji w zakresie działania Biura;
  4. koordynowanie działań dotyczących audytów i kontroli prowadzonych w Biurze;
  5. koordynowanie spraw dotyczących kontroli zarządczej oraz analizy ryzyka w Biurze;
  6. prowadzenie spraw w zakresie utrzymywania i doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością w Biurze;
  7. prowadzenie spraw kadrowych Biura, we współpracy z biurem właściwym do spraw zarządzania zasobami ludzkimi, w szczególności: ewidencja czasu pracy oraz urlopów pracowników Biura, przygotowywanie dokumentacji związanej z pozyskiwaniem oraz zatrudnianiem pracowników, szkoleniami;
  8. organizowanie praktyk zawodowych, stażów oraz wolontariatów w Biurze;
  9. przygotowywanie projektów zmian wewnętrznego regulaminu organizacyjnego Biura;
  10. prowadzenie uzgodnień organizacyjno-prawnych, księgowych do projektów uchwał Rady m.st. Warszawy oraz projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy w zakresie działania Biura;
  11. koordynowanie działań w ramach budżetu obywatelskiego w zakresie działań Biura;
  12. obsługa Biura w zakresie finansowo-księgowym, w tym:
  1. przygotowywanie projektu uchwały budżetowej w części pozostającej w dyspozycji Biura,
  2. analizowanie i monitorowanie wydatków Biura,
  3. prowadzenie rejestru umów realizowanych przez Biuro,
  4. opracowywanie rocznych planów oraz przygotowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w Biurze,
  5. opracowywanie okresowych raportów, planów i sprawozdań z działalności Biura,
  6. weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych,
  7. wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego SAP oraz „płynność finansowa”,
  8. wprowadzanie danych do Centralnego Rejestru Umów,
  9. nadzór nad prawidłową klasyfikacją oraz rozliczeniem wykonania udzielonych zamówień publicznych.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba