Polityka jakości Urzędu m.st. Warszawy

Wizja Warszawy - Strategia #Warszawa2030
Warszawa w 2030 roku to aktywni mieszkańcy, przyjazne miejsce, otwarta metropolia.

Misja Urzędu m.st. Warszawy
Jako Urząd działamy sprawnie i skutecznie na rzecz mieszkańców oraz innych użytkowników stolicy. Zaspokajamy ich potrzeby, dbamy o rozwój i wysoką jakość usług, realizujemy cele ze strategii rozwoju Warszawy. Utrzymujemy stały dialog z mieszkańcami, tworząc nowoczesne miasto równych szans, wspierające najsłabszych, w którym każda dzielnica jest tak samo bezpieczna i wygodna do życia.

Polityka Jakości Urzędu m.st. Warszawy

Prezydent m.st. Warszawy, jako kierownik Urzędu m.st. Warszawy, osobiście angażuje się w podnoszenie poziomu jakości życia w Warszawie. Sprawuje pieczę nad doskonaleniem usług świadczonych przez Urząd. Miarą jakości działań Urzędu jest deklarowany poziom zadowolenia mieszkańców Warszawy oraz innych podmiotów uczestniczących w jej życiu. Dla stałego podnoszenia jakości życia i doskonalenia pracy Urząd dąży, by Warszawa:

  1. zaspokajała na wysokim poziomie zbiorowe potrzeby mieszkańców. W tym celu szczególnie dba o: dialog społeczny, kulturę, zdrowie, komunikację, edukację, bezpieczeństwo, zieleń i powietrze;
  2. sprostała konkurencji metropolii europejskich, na miarę nowoczesnej stolicy XXI wieku;
  3. rozwijała się przy skutecznej współpracy i efektywnej komunikacji wszystkich zainteresowanych stron;
  4. była nowocześnie zarządzana, z wykorzystaniem w Urzędzie nowoczesnych technik i metod zarządczych, by zapewnić najwyższy standard usług;
  5. realizowała zadania publiczne wykorzystując swoje zasoby etycznie, efektywnie i gospodarnie.

Przy osiąganiu tych celów Urząd spełnia wymagania i ciągle doskonali System zarządzania jakością Urzędu m.st. Warszawy, zgodny z Normą ISO 9001.

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
/-/
Rafał Trzaskowski

Warszawa, 27 listopada 2019 r.

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń