Dane teleadresowe
Adres
Al. Jerozolimskie 44
00-024, Warszawa
Godziny pracy
Kancelaria ogólna Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa poniedziałek: 8:00-18:00 wtorek-piątek: 8:00-16:00 Punkt kancelaryjny pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa poniedziałek-piątek: 8:00-16:00
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 30 35
Fax
-
22 443 30 28
Dodatkowe dane adresowe
Adres do korespondencji:
Biuro Organizacji Urzędu
Urzędu m.st. Warszawy
Al. Jerozolimskie 44
00-024 Warszawa
Kancelaria ogólna
Al. Jerozolimskie 44
00-024 Warszawa
Punkt kancelaryjny
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
budynek - wejście C
Imię i nazwisko
Katarzyna Trzaskoma
Stanowisko
Naczelnik
Adres
Al. Jerozolimskie 44, nr pokoju 2.27
00-024
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 01 59
Telefon komórkowy
-
-
Fax
-
22 443 30 02
E-mail
- ktrzaskoma@um.warszawa.pl
Imię i nazwisko
Bartłomiej Krawczyk
Stanowisko
Zastępca naczelnika
Adres
Al. Jerozolimskie 44, nr pokoju 2.27
00-024
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 30 32
Telefon komórkowy
-
-
Fax
-
22 443 30 02
E-mail
- bakrawczyk@um.warszawa.pl
Zakres działania
Do zakresu działania Wydziału Kancelaryjnego należy, w szczególności:
1. zapewnianie obsługi kancelaryjnej Urzędu;
2. współpraca z wyznaczonym przez Prezydenta koordynatorem czynności kancelaryjnych, w zakresie opracowywania procedur dotyczących obiegu dokumentacji i wysyłki korespondencji oraz zmian w systemie SignUM;
3. administrowanie systemem Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń Urzędu m.st. Warszawy oraz publikowanie obwieszczeń i ogłoszeń, zgodnie z odrębną procedurą;
4. obsługa poligraficzna biur w zakresie druku i powielania materiałów;
5. obsługa introligatorska biur;
6. współpraca z biurami w zakresie przygotowania i wysyłki korespondencji masowej.
Dodatkowe informacje
Do zakresu działania Działu Obsługi Kancelaryjnej należy, w szczególności:
1. zapewnianie obsługi kancelaryjnej Urzędu;
2. zapewnienie wymiany korespondencji z urzędami dzielnic;
3. współpraca z wyznaczonym przez Prezydenta m.st. Warszawy koordynatorem czynności kancelaryjnych, w zakresie opracowywania procedur dotyczących obiegu dokumentacji i wysyłki korespondencji oraz zmian w systemie SignUM;
4. składanie reklamacji usług pocztowych i prowadzenie ich rejestru;
5. opracowywanie projektów umów w zakresie zadań Działu oraz nadzór nad ich realizacją;
6. bezpośrednia obsługa interesantów;
7. administrowanie systemem Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń Urzędu m.st. Warszawy oraz publikowanie obwieszczeń i ogłoszeń, zgodnie z odrębną procedurą.
Do zakresu działania Działu Poligrafii i Korespondencji Masowej należy, w szczególności:
1. obsługa poligraficzna i introligatorska biur w zakresie druku i powielania materiałów;
2. współpraca z biurami w zakresie przygotowania korespondencji masowej;
3. opracowywanie projektów umów w zakresie zadań Działu oraz nadzór nad ich realizacją;
4. nadzór nad terminowym serwisem, przeglądami i naprawami urządzeń niezbędnych do realizacji zadań Działu.
Metryka
changes-registry
Expand