Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Żoliborz (WOM)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

ul. Juliusza Słowackiego 6/8

01-627, Warszawa

Godziny pracy

Sala obsługi mieszkańców oraz kasy: Poniedziałek: 8:00 - 18:00 Wtorek - piątek: 8:00 - 16:00 Terenowy Punkt Paszportowy w Dzielnicy Żoliborz: Poniedziałek: 10:00 -17:30 Wtorek - piątek: 8:00 - 15:30

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 90 00

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Marek Lesiuk

Stanowisko

Naczelnik

Adres

ul. Juliusza Słowackiego 6/8, nr pokoju 1

01-627 Warszawa

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 90 60

Telefon komórkowy

no-content

Fax

no-content

Zakres działania

Do zakresu działania Wydziału Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Żoliborz należy w szczególności:

  • obsługa mieszkańców w zakresie:
    a) przyjmowania, w zakresie swojej właściwości miejscowej i rzeczowej pism, w tym: podań oraz wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
    b) wydawania dokumentów klientom,
    c) udzielania informacji o organach właściwych oraz o trybie i procedurach rozpatrywania spraw oraz niezbędnej treści wniosku, podania, pisma lub załącznika;
  • obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej zgodnie z zasadami przyjętymi w Urzędzie oraz organizacja i nadzór obiegu korespondencji w Urzędzie Dzielnicy;
  • obsługa zgłoszeń interwencyjnych, informacyjnych oraz opinii mieszkańców wpływających za pośrednictwem systemu Warszawa 19115 w zakresie właściwości rzeczowej i miejscowej Urzędu Dzielnicy jako II linii wsparcia dla Centrum Komunikacji z Mieszkańcami;
  • wykonywanie zadań związanych z przeprowadzaniem wyborów i referendów;
  • przygotowywanie bieżących i okresowych informacji, sprawozdań i analiz w zakresie swoich zadań;
  • opracowywanie propozycji doskonalenia zasad i procedur obsługi klientów;
  • wdrażanie, w zakresie swoich zadań, projektów doskonalenia zasad i procedur obsługi klientów.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba