Jeżeli chcesz załatwić sprawę w Urzędzie to napisz pismo.
Możesz:
- wysłać je pocztą na adres:
- pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
- przynieść je osobiście do:
- kancelarii w Alejach Jerozolimskich 44 (Warszawa). Kancelaria jest czynna
- w poniedziałek w godzinach 8:00 - 18:00
- od wtorku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
- punktu na pl. Bankowym 3/5, wejście C (Warszawa).
- punkt jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00
- jednego z Wydziałów Obsługi Mieszkańców (WOM). Wydziały znajdują się w każdej dzielnicy. Adresy wydziałów znajdziesz na stronie https://bip.warszawa.pl/dzielnice
- kancelarii w Alejach Jerozolimskich 44 (Warszawa). Kancelaria jest czynna
Niektóre sprawy załatwisz przez Internet.
Możesz:
- wejść do portalu „Moja Warszawa”. Sprawy można tu załatwić przez całą dobę, 365 dni w roku. . Adres tego portalu to https://moja.warszawa19115.pl
- na stronie https://moja.warszawa19115.pl/#section-eservices dowiesz się, jakie sprawy tak załatwisz
- na stronie https://moja.warszawa19115.pl/#section-eservices dowiesz się, jakie sprawy tak załatwisz
- wysłać pismo do Urzędu korzystając z e-Doręczeń
- adres doręczeń elektronicznych Urzędu m.st. Warszawy to AE:PL-79408-50689-FDSVF-21
- żeby wysłać pismo w ten sposób musisz założyć adres i skrzynkę na edoreczenia.gov.pl lub na mObywatel.gov.pl.
- jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o e-Doręczeniach to wejdź na stronę https://www.gov.pl/web/e-doreczenia/najwazniejsze-informacje-dla-obywatela
- skorzystać z ePUAP czyli Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej.
- żeby w ten sposób wysłać pismo do Urzędu musisz wejść na stronę https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UMSTWarszawa
- jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o ePUAP to wejdź na stronę https://www.gov.pl/web/gov/zalatwiaj-sprawy-urzedowe-przez-internet-na-epuap
- zgłosić awarię albo interwencję:
- wypełnij formularz na stronie https://warszawa19115.pl/incydenty
- wypełnij formularz na stronie https://warszawa19115.pl/incydenty
- zgłosić petycję:
- Wypełnij formularz na stronie https://petycje.um.warszawa.pl/nowapetycja.php
Możesz do nas również zadzwonić pod numer 19 115. Spoza granic Polski pod numer 48 22 19 115.
Zadzwonić możesz przez całą dobę. Opłata za połączenie jest zgodna z taryfą Twojego operatora.
Możesz też napisać na nasz adres elektroniczny kontakt@um.warszawa.pl.
W ten sposób dowiesz się co robimy. Zgłosisz problem, którym powinniśmy się zająć albo przekażesz swój pomysł na ulepszenie miasta.
Jeśli potrzebujesz pomocy w rozmowie mamy w Urzędzie tłumacza języka migowego online.
Żeby się połączyć z tłumaczem zadzwoń na numer 19 115:
- działa w dni robocze w godzinach od 7:00 do 20:00
- w weekendy i dni wolne od pracy w godzinach od 9:00 do 17:00.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na tej stronie: https://warszawa19115.pl/-/stoleczne-urzedy-z-usluga-tlumacza-migowego-on-line
Metryka
changes-registry
Expand