Jak załatwić sprawę w Urzędzie

Pismo

Jeżeli chcesz załatwić sprawę w Urzędzie to napisz pismo.

Możesz:

  • wysłać je pocztą na adres:
    • pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
  • przynieść je osobiście do: 
    • kancelarii w Alejach Jerozolimskich 44 (Warszawa). Kancelaria jest czynna
      • w poniedziałek w godzinach 8:00 - 18:00
      • od wtorku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
    • punktu na pl. Bankowym 3/5, wejście C (Warszawa).
      • punkt jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00
    • jednego z Wydziałów Obsługi Mieszkańców (WOM). Wydziały znajdują się w każdej dzielnicy. Adresy wydziałów znajdziesz na stronie https://bip.warszawa.pl/dzielnice

Internet

Niektóre sprawy załatwisz przez Internet.

Możesz: 

Telefon

Możesz do nas również zadzwonić pod numer 19 115. Spoza granic Polski pod numer 48 22 19 115.

Zadzwonić możesz przez całą dobę. Opłata za połączenie jest zgodna z taryfą Twojego operatora. 

E-mail

Możesz też napisać na nasz adres elektroniczny kontakt@um.warszawa.pl.

W ten sposób dowiesz się co robimy. Zgłosisz problem, którym powinniśmy się zająć albo przekażesz swój pomysł na ulepszenie miasta. 

Informacja o dostępności tłumacza języka migowego

Jeśli potrzebujesz pomocy w rozmowie mamy w Urzędzie tłumacza języka migowego online.

Żeby się połączyć z tłumaczem zadzwoń na numer 19 115:

  • działa w dni robocze w godzinach od 7:00 do 20:00
  • w weekendy i dni wolne od pracy w godzinach od 9:00 do 17:00.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na tej stronie: https://warszawa19115.pl/-/stoleczne-urzedy-z-usluga-tlumacza-migowego-on-line

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba