Jak załatwić sprawę w Urzędzie stacjonarnie?

 

Procedury załatwiania spraw urzędowych określone zostały w ponad 250 kartach informacyjnych, dostępnych w serwisie Warszawa19115/Szukasz informacji? Każda karta zawiera informację dotyczącą tego jak załatwić jedną ze spraw urzędowych, w szczególności zaś możesz się z niej dowiedzieć:
jakie dokumenty są wymagane dla załatwienia danej sprawy,
gdzie i w jaki sposób można złożyć lub odebrać dokumenty,
czy trzeba będzie wnieść jakąś opłatę,
jaki jest termin udzielenia odpowiedzi przez Urząd,
na podstawie jakich przepisów prawa dana sprawa jest załatwiana.
Aby załatwić w Urzędzie daną sprawę:
wybierz na ww. stronie (Szukasz informacji? ) kategorię spraw urzędowych (np. sprawy obywatelskie) a następnie konkretną kartę informacyjną z tej kategorii (np. wydanie dowodu osobistego po raz pierwszy)
zapoznaj się z zawartą w karcie informacją o procedurze realizacji danej sprawy
pobierz wymagane i załączone do karty dokumenty (np. formularz wniosku o wydanie dowodu osobistego)
wydrukuj i wypełnij te dokumenty (dokumenty można również otrzymać i wypełnić w Urzędzie)
złóż je w sposób i w formie, o której mowa w karcie (np. osobiście w Urzędzie)

 

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń