Dane teleadresowe
Adres
Żegańska 1, nr pokoju 404
04-713, Warszawa
Godziny pracy
Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00 Stanowisko kasowe: Poniedziałek 8:00 - 16:00 Wtorek - Piątek 8:00 - 15:00
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 68 30
Fax
-
22 443 69 74
E-mail
- wawer.wbk@um.warszawa.pl
Imię i nazwisko
Jolanta Jesiotr
Stanowisko
no-content
Adres
Żegańska 1, nr pokoju 404
04-713
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 68 30
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
no-content
E-mail
- wawer.wbk@um.warszawa.pl
Informacja o ewidencjach i rejestrach
Zakres działania
Zakres działania Wydziału Budżetowo-Księgowego dla Dzielnicy Wawer:
-
opracowywanie projektu załącznika dzielnicowego do budżetu m.st. Warszawy (w układzie tradycyjnym i zadaniowym) oraz załącznika do Wieloletniej Prognozy Finansowej m.st. Warszawy (z przedsięwzięciami);
-
realizowanie działań wynikających ze zmian w załączniku dzielnicowym do budżetu m.st. Warszawy oraz zmian do Wieloletniej Prognozy Finansowej;
-
zarządzanie płynnością finansową Urzędu Dzielnicy i jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy położonych na obszarze Dzielnicy Wawer, zwanych dalej „dzielnicowymi jednostkami organizacyjnymi”;
-
przygotowywanie prognoz finansowych w perspektywie średnio i długoterminowej;
-
obsługa bankowo-kasowa Urzędu Dzielnicy;
-
kontrasygnowanie, na podstawie upoważnienia Skarbnika, oświadczeń woli mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych;
-
nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych.
-
prowadzenie spraw finansowo-księgowych Urzędu Dzielnicy;
-
rozliczanie podatku VAT.
-
wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych należności cywilnoprawnych, należności publiczno-prawnych i opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
-
prowadzenie spraw dotyczących obsługi finansowo-księgowej opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
-
obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału.
Dodatkowe informacje
- Informacje o numerach kont bankowych znajdziesz tutaj
- Decyzje podatkowe wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
- Kontakt z Centrum Obsługi Podatnika:
e-mail: Sekretariat.COP@um.warszawa.pl
tel.: 19115 (Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115)
więcej informacji -
W związku z wprowadzonymi ograniczeniami związanymi z trwającym stanem epidemii, decyzje ustalające wysokość podatku od nieruchomości na 2020 i 2021 rok są wydawane przez Centrum Obsługi Podatnika sukcesywnie, w miarę możliwości ich realizacji. Podatnik zobowiązany jest do zapłaty raty podatku w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji. W doręczonej decyzji znajdą się wszystkie informacje dotyczące: wysokości zobowiązania podatkowego; terminu zapłaty raty podatku; nowego indywidualnego numeru rachunku bankowego.
Metryka
changes-registry
Expand