Wydział Budżetowo-Księgowy dla Dzielnicy Ochota (WBK)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

Grójecka 17A, nr pokoju Kasa Urzędu - Parter

02-021, Warszawa

Godziny pracy

Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00 Kasy czynne: Poniedziałek 8:00 - 18:00 Wtorek - Piątek 8:00 - 16:00

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 96 42

Dodatkowe dane adresowe

Wydział Budżetowo-Księgowy - Ochota (um.warszawa.pl)

https://ochota.um.warszawa.pl

https://um.warszawa.pl

 

 

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Monika Szczudłowska

Stanowisko

Główna Księgowa Dzielnicy

Adres

Grójecka 17A, nr pokoju 209

02-021 Warszawa

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 96 31

Telefon komórkowy

no-content

Fax

no-content

Informacja o ewidencjach i rejestrach

Ewidencje i rejestry

Zakres działania

Do zakresu działania Wydziału Budżetowo-Księgowego dla Dzielnicy Ochota należy w szczególności:

  1. opracowywanie propozycji do projektów załączników dzielnicowych do uchwały budżetowej m.st. Warszawy;
  2. prowadzenie gospodarki środkami finansowymi na podstawie załącznika dzielnicowego do uchwały budżetowej m.st. Warszawy;
  3. prowadzenie rachunkowości i obsługi finansowo - księgowej Dzielnicy;
  4. sporządzanie sprawozdawczości budżetowej, sprawozdawczości w zakresie operacji finansowych, sprawozdawczości dla Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie majątku trwałego Dzielnicy i przepływów pieniężnych, a także sprawozdawczości finansowej oraz sprawozdawczości opisowej dotyczącej Dzielnicy;
  5. prowadzenie wstępnej windykacji należności m.st. Warszawy;
  6. analizowanie dokumentów przedkładanych do kontrasygnaty oraz prowadzenie ewidencji zaangażowania środków finansowych;
  7. nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych;
  8. rozliczanie i pobór opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w tym zakresie;
  9. prowadzenie odrębnej ewidencji i rozliczeń z m.st. Warszawa związanych z opłatami i karami za wycięcie drzew i krzewów, opłatami za zezwolenie na sprzedaż alkoholu;
  10. ewidencja i prowadzenie rozliczeń zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych m.st. Warszawie ustawami w części dotyczącej Urzędu Dzielnicy oraz sporządzanie informacji i sprawozdań z wykonania tych zadań;
  11. prowadzenie, w zakresie działania Wydziału, rejestru umów zleceń i umów o dzieło zawieranych przez Zarząd Dzielnicy z osobami fizycznymi;
  12. wydawanie zaświadczeń oraz postanowień o odmowie wydania zaświadczenia, bądź o odmowie wydania zaświadczenia o żądanej treści, w tym do przeprowadzania postępowania wyjaśniającego w sprawach związanych z należnościami niepodatkowymi;
  13. realizowanie spraw podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych oraz opłaty skarbowej w zakresie ich poboru;
  14. realizacja zgłoszeń z systemu Warszawa 19115 w zakresie działań Wydziału.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba