Dane teleadresowe
Adres
Grójecka 17A, nr pokoju Kasa Urzędu - Parter
02-021, Warszawa
Godziny pracy
Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00 Kasy czynne: Poniedziałek 8:00 - 18:00 Wtorek - Piątek 8:00 - 16:00
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 96 42
E-mail
- ochota.wbk@um.warszawa.pl
Dodatkowe dane adresowe
Imię i nazwisko
Monika Szczudłowska
Stanowisko
Główna Księgowa Dzielnicy
Adres
Grójecka 17A, nr pokoju 209
02-021 Warszawa
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 96 31
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
no-content
E-mail
- mszczudlowska@um.warszawa.pl
Informacja o ewidencjach i rejestrach
Zakres działania
Do zakresu działania Wydziału Budżetowo-Księgowego dla Dzielnicy Ochota należy w szczególności:
- opracowywanie propozycji do projektów załączników dzielnicowych do uchwały budżetowej m.st. Warszawy;
- prowadzenie gospodarki środkami finansowymi na podstawie załącznika dzielnicowego do uchwały budżetowej m.st. Warszawy;
- prowadzenie rachunkowości i obsługi finansowo - księgowej Dzielnicy;
- sporządzanie sprawozdawczości budżetowej, sprawozdawczości w zakresie operacji finansowych, sprawozdawczości dla Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie majątku trwałego Dzielnicy i przepływów pieniężnych, a także sprawozdawczości finansowej oraz sprawozdawczości opisowej dotyczącej Dzielnicy;
- prowadzenie wstępnej windykacji należności m.st. Warszawy;
- analizowanie dokumentów przedkładanych do kontrasygnaty oraz prowadzenie ewidencji zaangażowania środków finansowych;
- nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych;
- rozliczanie i pobór opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w tym zakresie;
- prowadzenie odrębnej ewidencji i rozliczeń z m.st. Warszawa związanych z opłatami i karami za wycięcie drzew i krzewów, opłatami za zezwolenie na sprzedaż alkoholu;
- ewidencja i prowadzenie rozliczeń zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych m.st. Warszawie ustawami w części dotyczącej Urzędu Dzielnicy oraz sporządzanie informacji i sprawozdań z wykonania tych zadań;
- prowadzenie, w zakresie działania Wydziału, rejestru umów zleceń i umów o dzieło zawieranych przez Zarząd Dzielnicy z osobami fizycznymi;
- wydawanie zaświadczeń oraz postanowień o odmowie wydania zaświadczenia, bądź o odmowie wydania zaświadczenia o żądanej treści, w tym do przeprowadzania postępowania wyjaśniającego w sprawach związanych z należnościami niepodatkowymi;
- realizowanie spraw podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych oraz opłaty skarbowej w zakresie ich poboru;
- realizacja zgłoszeń z systemu Warszawa 19115 w zakresie działań Wydziału.
Metryka
changes-registry
Expand