Dane teleadresowe
Adres
Rakowiecka 25/27
02-517, Warszawa
Godziny pracy
Poniedziałek: 8.00 - 18.00; wtorek - piątek: 8.00 - 16.00
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 63 80
E-mail
- Mokotow.BAiSO@um.warszawa.pl
Dodatkowe dane adresowe
Sprawy związane z rejestracją pojazdów i wydawaniem praw jazdy:
02-582 Warszawa
ul. Wiktorska 91a
- rjestracja pojazdów tel: 22 443 65 02, 22 443 65 03
- prawa jazdy tel: 22 443 63 56
- zatrzymane prawa jazdy tel: 22 443 64 34
Sprawy związane z meldunkami, dowodami osobistymi oraz wyborami:
05-517 Warszawa
ul. Rakowiecka 25/27
Imię i nazwisko
Kamil Przybylski
Stanowisko
Naczelnik
Adres
ul. Wiktorska 91A, nr pokoju 1
02-582 Warszawa
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 62 62
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
22 443 44 69
E-mail
- Mokotow.BAiSO@um.warszawa.pl
Imię i nazwisko
Ewa Wojciechowska
Stanowisko
Kierownik działu
Adres
Rakowiecka 25/27, nr pokoju 1
02-517
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 62 63
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
22 325 45 94
E-mail
- Mokotow.BAiSO@um.warszawa.pl
Imię i nazwisko
Dorota Kubiak
Stanowisko
Kierownik działu
Adres
Wiktorska 91a, nr pokoju 1
02-582
Dane kontaktowe
Telefon
-
22 443 63 20
Telefon komórkowy
-
no-content
Fax
-
22 325 45 98
E-mail
- Mokotow.BAiSO@um.warszawa.pl
Informacja o ewidencjach i rejestrach
Zakres działania
Do zakresu działania Delegatury należy w szczególności:
- prowadzenie szczegółowej ewidencji ludności, w tym wymaganych prawem rejestrów;
- prowadzenie ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych;
- prowadzenie spraw związanych z zameldowaniem i wymeldowaniem;
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i wymiana dowodów osobistych;
- wykonywanie czynności związanych z wojskowym obowiązkiem meldunkowym;
- współdziałanie z właściwymi jednostkami w zakresie przekazywania danych zawartych w zbiorach ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych;udział w organizowaniu wyborów i referendów w szczególności poprzez prowadzenie i bieżąca aktualizację rejestru wyborców oraz sporządzanie i aktualizację spisów wyborców;
- prowadzenie spraw związanych z rejestracja pojazdów;
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem, zatrzymywaniem, cofaniem i przywracaniem uprawnień do kierowania pojazdami;
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych w administracji;
- współpraca z wydziałami dla dzielnicy właściwymi w sprawach obsługi mieszkańców.
Metryka
changes-registry
Expand