Na tej podstronie:

Delegatura Biura Administracji i Spraw Obywatelskich w dzielnicy Mokotów

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

Rakowiecka 25/27

02-517, Warszawa

Godziny pracy

Poniedziałek: 8.00 - 18.00; wtorek - piątek: 8.00 - 16.00

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 63 80

Dodatkowe dane adresowe

Sprawy związane z rejestracją pojazdów i wydawaniem praw jazdy:

02-582 Warszawa

ul. Wiktorska 91a

  • rjestracja pojazdów tel: 22 443 65 02, 22 443 65 03
  • prawa jazdy tel: 22 443 63 56
  • zatrzymane prawa jazdy tel: 22 443 64 34

Sprawy związane z meldunkami, dowodami osobistymi oraz wyborami:

05-517 Warszawa

ul. Rakowiecka 25/27

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Kamil Przybylski

Stanowisko

Naczelnik

Adres

ul. Wiktorska 91A, nr pokoju 1

02-582 Warszawa

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 62 62

Telefon komórkowy

no-content

Fax

22 443 44 69

Imię i nazwisko

Ewa Wojciechowska

Stanowisko

Kierownik działu

Adres

Rakowiecka 25/27, nr pokoju 1

02-517

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 62 63

Telefon komórkowy

no-content

Fax

22 325 45 94

Imię i nazwisko

Dorota Kubiak

Stanowisko

Kierownik działu

Adres

Wiktorska 91a, nr pokoju 1

02-582

Dane kontaktowe

Telefon

22 443 63 20

Telefon komórkowy

no-content

Fax

22 325 45 98

Informacja o ewidencjach i rejestrach

Ewidencje i rejestry

Zakres działania

Do zakresu działania Delegatury należy w szczególności:

  1. prowadzenie szczegółowej ewidencji ludności, w tym wymaganych prawem rejestrów;
  2. prowadzenie ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych;
  3. prowadzenie spraw związanych z zameldowaniem i wymeldowaniem;
  4. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i wymiana dowodów osobistych;
  5. wykonywanie czynności związanych z wojskowym obowiązkiem meldunkowym;
  6. współdziałanie z właściwymi jednostkami w zakresie przekazywania danych zawartych w zbiorach ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych;udział w organizowaniu wyborów i referendów w szczególności poprzez prowadzenie i bieżąca aktualizację rejestru wyborców oraz sporządzanie i aktualizację spisów wyborców;
  7. prowadzenie spraw związanych z rejestracja pojazdów;
  8. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem, zatrzymywaniem, cofaniem i przywracaniem uprawnień do kierowania pojazdami;
  9. prowadzenie postępowań egzekucyjnych w administracji;
  10. współpraca z wydziałami dla dzielnicy właściwymi w sprawach obsługi mieszkańców.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba