Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy
Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Biura Urzędu > Biuro Marketingu Miasta > Wydziały > Wydział Nowych Mediów (MM-NM) > Wydział Nowych Mediów (MM-NM)

Wydział Nowych Mediów (MM-NM)

  Drukuj
 
Adres

00-094 Warszawa
ul. Wierzbowa 9

Telefon
22 22 44 30 109
Faks
22 443 00 32
Email
socialmedia@um.warszawa.pl
Godziny pracy
8:00 - 16:00
Kierownictwo
naczelnik Magdalena Jadziewicz-Kasak
tel.: 22 44 30 109, faks: 22 44 30 032, e-mail: socialmedia@um.warszawa.pl
ul. Wierzbowa 9, p. 138
Zakres działania wydziału biura

Do zakresu działania Wydziału Nowych Mediów należy w szczególności:

  1. prowadzenie i koordynacja oficjalnych profili m.st. Warszawy w mediach społecznościowych zgodnie z polityką informacyjną m.st. Warszawy;
  2. nadzór nad spójnym wizerunkiem m.st. Warszawy na stronach internetowych Urzędu;
  3. nadzór nad przestrzeganiem zapisów Księgi Identyfikacji Wizualnej Miejskiego Portalu Informacyjnego oraz konsultacje dotyczące projektowania miejskich stron internetowych;
  4. koordynacja i nadzór nad stronami internetowymi oraz profilami w serwisach społecznościowych, prowadzonymi przez jednostki organizacyjne m.st. Warszawy i osoby prawne m.st. Warszawy;
  5. realizacja i koordynacja działań związanych z przygotowywaniem materiałów video;
  6. doradztwo projektowe w zakresie projektów internetowych prowadzonych przez pozostałe biura – określanie kluczowych celów w projekcie, wyznaczanie mierników oraz przygotowywanie rekomendacji zmian projektowych;
  7. opracowanie i prowadzenie serwisu internetowego m.st. Warszawy www.um.warszawa.pl oraz prowadzenie wsparcia technicznego dla redaktorów Miejskiego Portalu Informacyjnego;
  8. prowadzenie działań rozwojowych Miejskiego Portalu Informacyjnego;
  9. inicjowanie działań w zakresie e-marketingu i mobile marketingu – rekomendacja użycia określonych narzędzi;
  10. monitoring efektywności działań e-marketingowych, analizowanie ruchu internetowego w Miejskim Portalu Informacyjnym, wdrażanie rozwiązań w zakresie optymalizacji portalu pod kątem wyszukiwarek internetowych;
  11. monitorowanie rynkowych trendów technologicznych i rekomendacja działań w tym zakresie.
     
 
 
Wprowadził Czubak Emma (Biuro Marketingu Miasta (MM)) 07-10-2013
Aktualizujący Czubak Emma (Biuro Marketingu Miasta (MM)) 14-02-2018
Zatwierdzający Jaros Jolanta (Biuro Marketingu Miasta (MM)) 14-02-2018
Publikujący Rysiewska-Dąbkowska Faustyna (Gabinet Prezydenta (GP)) 14-02-2018
Liczba odwiedzin: 5525
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe