Urząd m.st. Warszawy ogłasza konkurs
na wybór brokera ubezpieczeniowego dla Miasta Stołecznego Warszawy
zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o pośrednictwie ubezpieczeniowym (Dz. U. Nr 124, poz. 1154 z późn. zm.)
1. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty.
2. Ofertę można składać w siedzibie Biura Administracyjno-Gospodarczego Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Senatorskiej 27 w Warszawie, od dnia 29 czerwca 2009 roku, w pokoju nr 213, II piętro.
Termin składania ofert upływa w dniu 15 lipca 2009 r. o godz. 12 00
Osoba do kontaktu: Piotr Wachnowicz, tel. 022 338 71 67, 510 206 396
3. Warunki dopuszczenia oferty do konkursu są zawarte w „Regulaminie konkursu”. Oferty niespełniające wymogów lub złożone poza obowiązującym trybem, bądź po terminie składania ofert, nie będą rozpatrywane.
4. Prezydent m.st. Warszawy lub osoba przez niego upoważniona zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyn.
5. Zainteresowani Oferenci mogą wziąć udział w otwarciu ofert przez Komisję Konkursową, które odbędzie się w dniu 15 lipca 2009 roku o godz. 13.00 w siedzibie Biura Administracyjno-Gospodarczego przy ul. Senatorskiej 27 w Warszawie, I piętro - Sala Konferencyjna.
6. Zakres i tryb pracy Komisji Konkursowej określa „Regulamin Komisji Konkursowej” i „Regulamin Konkursu”
UWAGA - Pakiety informacyjne o konkursie oraz informacje organizacyjne można otrzymać w Biurze Administracyjno-Gospodarczym m.st. Warszawy, ul. Senatorska 27, pok. nr 213 (Sekretariat Biura Administracyjno-Gospodarczego), lub pobrać ze strony internetowej www.um.warszawa.pl.