Warszawa, 22.04.2022 r.
Znak sprawy: BM-WWO-DO.6833.417.2018.AWI
ZAWIADOMIENIE O ZEBRANYM MATERIALE DOWODOWYM
I TERMINIE ZAŁATWIENIA SPRAWY
W sprawie: ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomość stanowiącą działkę ewidencyjną nr 8/13 o powierzchni 125 m2 z obrębu 3-13-35.
Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) informuję, iż w sprawie ustalenia wysokości i wypłaty odszkodowania za nieruchomość położoną w Warszawie w Dzielnicy Wawer przy ul. Jeziorowej, stanowiącą działkę ewidencyjną nr 8/13 o powierzchni 125 m2 z obrębu 3-13-35, powstałą z podziału działki nr 8/1 objętą decyzją Prezydenta m.st. Warszawy Nr 409/2018 z dnia 18.05.2018 r. o udzieleniu zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ulicy Jeziorowej na odcinku od ul. Wał Miedzeszyński do ul. Masłowieckiej wydanej w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 176), został zgromadzony kompletny materiał dowodowy.
W terminie 7 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia strony mogą zapoznać się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w Biurze Mienia Miasta i Skarbu Państwa Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Chałubińskiego 8 (Punkt Obsługi Mieszkańców – I piętro, antresola), w godzinach pracy Urzędu, a także wypowiedzieć się na piśmie co do zebranych dowodów i materiałów oraz ewentualnie zgłoszonych żądań.
Przed przybyciem prosimy o umówienie wizyty telefonicznie pod numerem 22-443-20-01.
Ponadto na podstawie art. 36 Kodeksu postepowania administracyjnego, informuję że ze względu na obowiązek umożliwienia Stronom zapoznania się ze zgromadzonym materiałem dowodowym, w tym ze operatem szacunkowym, umożliwienie Stronom wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów a także ze względu na przeprowadzenie analizy zgromadzonego materiału dowodowego oraz przygotowywanie projektu decyzji, rozstrzygnięcie merytoryczne w przedmiotowej sprawie nastąpi nie później niż do dnia 30 września 2022 roku.
Jednocześnie uprzejmie proszę o przesyłanie wszelkiej korespondencji w przedmiotowej sprawie na adres: Urząd m.st. Warszawy, al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa, z powołaniem się na nasz znak sprawy. Korespondencję kierowaną do Biura Mienia Miasta i Skarbu Państwa można również składać osobiście w siedzibie Biura przy ul. Chałubińskiego 8.
Sprawę prowadzi: Anna Trela, atrela@um.warszawa.pl, telefon: 22-443-20-43, adres do korespondencji: al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa.