Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy

RSS Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu przedmiotowe > Ogłoszenia i informacje > Ochrona środowiska > Postępowania > Środowiskowe > Wszczęte i toczące się > 2021 > Budowa stacji paliw płynnych wraz z infrastrukturą na działce ewid. nr 182/6 obręb 1-06-80, przy ul. Przekornej 37, 37A w Dzielnicy Wilanów

Budowa stacji paliw płynnych wraz z infrastrukturą na działce ewid. nr 182/6 obręb 1-06-80, przy ul. Przekornej 37, 37A w Dzielnicy Wilanów

  Drukuj
 

Warszawa, 5 stycznia 2021 r.

Znak sprawy: OŚ-IV-UI.6220.2.2020.MDA

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2020 r., poz. 283, ze. zm.) oraz z art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020 r., poz. 256,  ze. zm.), dalej k.p.a., zawiadamiam, że w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji paliw płynnych wraz z infrastrukturą na działce ewid. nr 182/6 obręb 1-06-80, przy ul. Przekornej 37, 37A w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy, Prezydent m.st. Warszawy pismem z 5 stycznia 2021 r. znak OŚ-IV-UI.6220.2.2020.MDA (Nr pisma w sprawie: 23) wezwał inwestora do złożenia wyjaśnień, zgodnie z uwagami zawartymi w piśmie Dyrektora Zarządu Zlewni w Warszawie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z 21 grudnia 2020 r. znak: WA.ZZŚ.6.435.182m.2020.MW.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. wskazuję dzień obwieszczenia niniejszego zawiadomienia, tj. 11 stycznia 2021 r.
Stosownie do art. 10 § 1 k.p.a. organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Strony mogą zapoznawać się z dokumentacją sprawy, w Biurze Ochrony Środowiska Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, w godzinach pracy Urzędu, tj.: od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00, po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty z pracownikiem prowadzącym postępowanie administracyjne – Magdalena Dalecka, Wydział Uzgodnień Inwestycyjnych i Pozwoleń Emisyjnych w Biurze Ochrony Środowiska Urzędu m.st. Warszawy, telefon 22 443-25-44.

z up. PREZYDENTA M.ST. WARSZAWY
Grażyna Pham
Główny Specjalista
w Biurze Ochrony Środowiska

Załączniki:
Data ogłoszenia:
05-01-2021
Data wprowadzenia:  08-01-2021
 
 
Wprowadził Pniewska Anna (Biuro Ochrony Środowiska (OŚ)) 08-01-2021
Aktualizujący Pniewska Anna (Biuro Ochrony Środowiska (OŚ)) 08-01-2021
Zatwierdzający Baran Magdalena (Biuro Ochrony Środowiska (OŚ)) 08-01-2021
Publikujący Makarewicz Andrzej (Gabinet Prezydenta (GP)) 08-01-2021
Liczba odwiedzin: 72
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe