Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy
Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Urząd Stanu Cywilnego m.st. Warszawy > Wydziały > Zespół koordynacyjno-doradczy > Zespół koordynacyjno-doradczy

Zespół koordynacyjno-doradczy

  Drukuj
 
Adres

00-281 Warszawa
ul. Jezuicka 1/3
Telefon
22 443 12 00
Faks
22 443 12 02
Zakres działania wydziału biura

Do zadań zespołu koordynacyjno-doradczego USC, w skład którego wchodzą Dyrektor USC, Zastępcy Dyrektora USC i  Naczelnicy Wydziałów należy:

 

  1. konsultowanie realizacji bieżących i planowanych zadań USC,
  2. wymiana opinii dotyczących spraw merytorycznych,
  3. zgłaszanie i omawianie inicjatyw dotyczących poprawy funkcjonowania i organizacji USC,
  4. ustalanie priorytetowych potrzeb USC oraz zakresów i kolejności ich realizacji.

 

.

 
 
Wprowadził Łukasz Czupryński 14-09-2007
Aktualizujący Barańska Małgorzata (Urząd Stanu Cywilnego) 29-10-2013
Zatwierdzający Romocka-Tyfel Barbara (Urząd Stanu Cywilnego) 29-10-2013
Publikujący Rysiewska-Dąbkowska Faustyna (Gabinet Prezydenta (GP)) 29-10-2013
Liczba odwiedzin: 7687
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe