Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy
RSS Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Urząd > System Zarządzania Jakością > System zarządzania jakością

System zarządzania jakością

  Drukuj
 

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy zarządzeniem Nr 345/2003 w dniu 9 maja 2003 roku ustanowił w Urzędzie m.st. Warszawy System zarządzania jakością, który został udokumentowany i wdrożony w okresie do 2005 r. Na podstawie auditu zewnętrznego, przeprowadzonego przez niezależną jednostkę certyfikującą, w dniu 15 grudnia 2005 roku Urząd m.st. Warszawy otrzymał certyfikat Systemu Zarządzania Jakością potwierdzający spełnienie wymagań normy PN-EN ISO 9001:2001.

Corocznie przeprowadzane są audity nadzoru nad ważnością certyfikatu, zaś w roku 2009, 2012 i 2015 oraz w 2018 przeprowadzono audity zewnętrzne odnawiające certyfikat.

Na podstawie auditu odnowienie certyfikatu przeprowadzonego od 1 do 3 października 2018 r., zewnętrzna, niezależna jednostka certyfikująca  odnowiła ważność certyfikatu w zakresie realizacji procesów bezpośredniej obsługi klienta oraz poświadczyła przejście Systemu zarządzania jakością Urzędu m.st. Warszawy na wymagania normy PN-EN ISO 9001:2015.

Szczegółowe informacje o SZJ Urzędu m.st. Warszawy zawiera Zarządzenie nr 1600/2016 z 28 października 2016 r. w sprawie trybu i zasad zarządzania jakością, projektami i zmianą w Urzędzie m.st. Warszawy.


Służba jakościowa w Biurze Organizacji Urzędu

Katarzyna Bućko
tel. 22 443 11 10

Małgorzata Kostro
tel.  22 443 05 49

jakosc@um.warszawa.pl


 zobacz również:
 
 
Wprowadził Świeca Jakub (Gabinet Prezydenta (GP)) 13-10-2008
Aktualizujący Bućko Katarzyna (Biuro Organizacji Urzędu (OU)) 10-06-2020
Zatwierdzający Waśkiewicz Bogusława (Biuro Organizacji Urzędu (OU)) 10-06-2020
Publikujący Świeca Jakub (Gabinet Prezydenta (GP)) 10-06-2020
Liczba odwiedzin: 44561
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe