Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy
RSS Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Urzędy dzielnic > Żoliborz > Zarząd Dzielnicy > Podział zadań między Członków Zarządu Dzielnicy Żoliborz

Podział zadań między Członków Zarządu Dzielnicy Żoliborz

  Drukuj
 

Paweł Michalec - Burmistrz Dzielnicy

Bezpośredni nadzór nad działalnością następujących komórek organizacyjnych w Urzędzie Dzielnicy Żoliborz:

  • Wydział Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Żoliborz,
  • Wydział Budżetowo-Księgowy dla Dzielnicy Żoliborz,
  • Wydział Infrastruktury dla Dzielnicy Żoliborz,
  • Wydział Kadr dla Dzielnicy Żoliborz,
  • Wydział Obsługi Rady dla Dzielnicy Żoliborz,
  • Wydział Organizacyjny dla Dzielnicy Żoliborz,
  • Wydział Kultury i Promocji dla Dzielnicy Żoliborz,
  • Wydział Sportu i Rekreacji dla Dzielnicy Żoliborz,
  • Zespół Prawny dla Dzielnicy Żoliborz,
  • Samodzielne Jednoosobowe Stanowisko Pracy ds. Kontroli Wewnętrznej dla Dzielnicy Żoliborz.

Nadzór nad następującymi jednostkami organizacyjnymi:

  • Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz,
  • Biblioteka Publiczna m.st. Warszawy Dzielnicy Żoliborz.

 

Agata Marciniak-Różak - Zastępca Burmistrza

 

 

Bezpośredni nadzór nad działalnością następujących komórek organizacyjnych w Urzędzie Dzielnicy Żoliborz:

  • Wydział Administracyjno-Gospodarczy dla Dzielnicy Żoliborz,
  • Wydział Działalności Gospodarczej i Zezwoleń dla Dzielnicy Żoliborz,
  • Wydział Informatyki dla Dzielnicy Żoliborz,
  • Wydział Nieruchomości dla Dzielnicy Żoliborz,
  • Wydział Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Żoliborz,
  • Zespół Gospodarki Odpadami dla Dzielnicy Żoliborz.

Współpraca z Delegaturą Biura Administracji i Spraw Obywatelskich dla Dzielnicy Żoliborz.

Współpraca z Delegaturą Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego dla Dzielnicy Żoliborz.

Nadzór nad Zakładem Gospodarowania Nieruchomościami Dzielnicy Żoliborz.

 

 

Renata Kozłowska - Zastępca Burmistrza

 

Bezpośredni nadzór nad działalnością następujących komórek organizacyjnych w Urzędzie Dzielnicy Żoliborz:

  • Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Żoliborz,
  • Wydział Oświaty i Wychowania dla Dzielnicy Żoliborz,
  • Wydział Zamówień Publicznych dla Dzie
  • Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Żoliborz,
  • Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia dla Dzielnicy Żoliborz,
  • Zespół Komunikacji Społecznej dla Dzielnicy Żoliborz.

 Nadzór nad następującymi jednostkami organizacyjnymi:

  • Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz,
  • Środowiskowy Dom Samopomocy w Warszawie przy ul. Rydygiera 3,
  • Koordynowanie funkcjonowania placówek oświatowych prowadzonych przez Dzielnicę.
  • Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty.

Podział kompetencji Członków Zarządu Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy w zakresie nadzoru nad poszczególnymi wydziałami dla Dzielnicy reguluje Uchwała Nr 498/20 Zarządu Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy z dnia 9 stycznia 2020 r.

 
 
Wprowadził Dziubek Piotr (Dzielnica Żoliborz) 26-07-2007
Aktualizujący bzmw/estobiecka 10-01-2020
Zatwierdzający Utracki Rafał (Dzielnica Żoliborz) 15-01-2020
Publikujący Świeca Jakub (Gabinet Prezydenta (GP)) 15-01-2020
Liczba odwiedzin: 3206
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe