Zakres działania wydziału biura
Do zakresu działania Jednoosobowego Stanowiska Pracy ds. Administracyjnych i Obsługi Kancelaryjnej, wchodzącego w skład Wydziału Nieruchomości dla Dzielnicy Żoliborz, należy w szczególności:
-
obsługa organizacyjna i kancelaryjna Wydziału;
-
przygotowywanie dokumentów do archiwizacji i przekazywanie do archiwum zakładowego;
-
prowadzenie zbiorów akt nieruchomości, w tym również teczek akt własnościowych;
-
przygotowywanie opinii o terenach będących przedmiotem wniosków składanych do ministra właściwego do spraw wewnętrznych przez podmioty z udziałem kapitału zagranicznego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców;
-
wydawanie informacji o stanie roszczeń zgłoszonych przez byłych właścicieli do nieruchomości m.st. Warszawy zabudowanych budynkami, w których planuje się sprzedaż lokali.