KONSULTACJE SPOŁECZNE Z MIESZKAŃCAMI NA TEMAT PROJEKTU STATUTU DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY Na podstawie § 3 ust. 2 uchwały Nr LVIII/1748/2009 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 9 lipca 2009 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami na temat projektowanych statutów dzielnic m.st. Warszawy Burmistrz Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy informuje o rozpoczęciu konsultacji społecznych. Konsultacje odbywają się w dniach od 8 do 21 września 2009 r. Projekt statutu oraz formularz konsultacji społecznych są wyłożone do publicznej wiadomości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy, ul. 1. Praskiego Pułku 33 w pokoju nr 008 (sala ślubów) i są dostępne w godzinach pracy Urzędu, tj.: w poniedziałek od 800 do 1800 oraz od wtorku do piątku od 800 do 1600. Z projektem można zapoznać się także na stronie internetowej: www.wesola.waw.pl Wszelkie uwagi do projektu statutu można zgłaszać wyłącznie w formie pisemnej wypełniając specjalny formularz, który należy wrzucić do urny znajdującej się w pokoju nr 008. Do udziału w konsultacjach społecznych uprawnieni są mieszkańcy dzielnicy posiadający czynne prawo wyborcze do rady dzielnicy. Przed złożeniem formularza należy okazać dowód osobisty. Więcej informacji o przebiegu konsultacji można uzyskać pod numerem telefonu: 022 773 60 00 Załączniki: projekt statutu formularz Burmistrz Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy /-/ Edward Kłos